Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Haaploes
Den 3/22/2016 at 20.44, SoftKitty skrev:

Å shippe noen kommer av relationSHIP ikke at de seiler på et ship. Og noen kaller også de de shipper for sin "boat" som er neste hakk, så vet dere det... #goals

Hilsen over-30-åring som henger for mye på internett.

Skam er forresten fantastisk bra. Liker 2. sesong også, liker at vi får se flere sider av Noora og synes Eskild er morsom. For dere som meg som trodde man bare kunne se episodene på nrk.no burde dere sjekke ut skam.p3.no der er det instagrambilder og meldinger og sånt mellom episodene :)

NB! Livsfarlig å gjøre på jobb. Prøvde febrilsk å skjule at jeg lo, endte med at hele kontorpulten ristet. Fantastiske greier!

Omgangskretsen min og jeg er minst ti år eldre enn jentene i serien. Likevel, senest i går kveld var det en "han sa, jeg sa"-samtale som fikk meg til å tenke på Skam med én gang. Det er de serieskaperne har gjort så veldig riktig, tror jeg. Veldig subtilt setter de søkelyset på det som egentlig ikke endrer seg, det tar bare en litt annen form.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så feig!! Tørr ikke se det siste klippet på skam.p3.no :ohmy:
Liker denne påskekrimviren på serien, men jeg blir så redd! Hater å skvette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, maipai skrev:

Jeg er så feig!! Tørr ikke se det siste klippet på skam.p3.no :ohmy:
Liker denne påskekrimviren på serien, men jeg blir så redd! Hater å skvette :fnise:

Ikke farlig å se, litt spennende bare :Nikke: (er en gang du kanskje kan skvette litt)

Vilde gjør det ikke akkurat lett for Noora, hun er jo helt besatt av William. Men hva var greia med det spillet? Tror dere noen av jentene flyttet på markøren? Det er vel bare Eva og Noora som viste at Isak er homo og at William tenker på en av dem.

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maipai skrev:

Jeg er så feig!! Tørr ikke se det siste klippet på skam.p3.no :ohmy:
Liker denne påskekrimviren på serien, men jeg blir så redd! Hater å skvette :fnise:

Du kan se det, det var ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere leppene til Eva er ekte? Har lurt på om hun har tatt fillers :fnise: Likte forresten ikke denne påskespesialen så godt, kom liksom ikke videre i handlingen. (Også liker jeg ikke å skvette).

Anonymkode: 9d755...233

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere leppene til Eva er ekte? Har lurt på om hun har tatt fillers :fnise: Likte forresten ikke denne påskespesialen så godt, kom liksom ikke videre i handlingen. (Også liker jeg ikke å skvette).

Anonymkode: 9d755...233

Haha, at en 16-17 åring har fillers i leppene tviler jeg på. Er det i det hele tatt lov før man er 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror dere er grunnen til at Noora kan så mye om mat, slik Vilde spurte om? Jeg funderer på om hun har hatt spiseforstyrrelse selv. It takes one to know one, om dere skjønner. Tenkte det første gang da Noora tok tak i Vilde etter timen hos skolelegen (tyggis, sukkerfri brus og utlagt tarm og det der:fnise:) og sa til henne at hun "ser hva hun holder på med". 

Anonymkode: 49d82...2d6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Notatboka skrev:

Haha, at en 16-17 åring har fillers i leppene tviler jeg på. Er det i det hele tatt lov før man er 18?

Selv om hun spiller 16-17 i serien, er det ikke sikkert at hun er så ung i virkeligheten. Tenker hun fort kan være 18-20 år jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
52 minutter siden, smartbimbo skrev:

Selv om hun spiller 16-17 i serien, er det ikke sikkert at hun er så ung i virkeligheten. Tenker hun fort kan være 18-20 år jeg. 

Lisa Teige som spiller Eva er 17 år i følge min googling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun som spiller Noora?

Anonymkode: 1c881...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er hun som spiller Noora?

Anonymkode: 1c881...a82

Har googlet lenge nå, men finner det ikke ut. Hun bor med kjæresten sin i Trondheim tror jeg, og de har vært sammen i to år. Tipper hun kanskje er 19? Vet ikke helt.

Ina Svenningdal som spiller Chris har "snart tjue" i bion på instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere er grunnen til at Noora kan så mye om mat, slik Vilde spurte om? Jeg funderer på om hun har hatt spiseforstyrrelse selv. It takes one to know one, om dere skjønner. Tenkte det første gang da Noora tok tak i Vilde etter timen hos skolelegen (tyggis, sukkerfri brus og utlagt tarm og det der:fnise:) og sa til henne at hun "ser hva hun holder på med". 

Anonymkode: 49d82...2d6

Det er i hvert fall min teori!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rozes
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er hun som spiller Noora?

Anonymkode: 1c881...a82

Tror hun er 19-20. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig skuffende at denne episoden ikke handlet om noe. Kjedelig påskespesial... Helt åpenbart at Noora har hatt spiseforstyrrelser, fikk mistanke allerede i sesong én og syntes det ble ganske opplagt i den siste episoden. 

Det er én ting jeg lurer på ved denne påskeepisoden. Skal vi liksom tro på at det var ånder som styrte spillet? Hvis det skal være realistisk så er det eneste svaret at det var Eva som styrte den. Hun er den eneste som visste alt som ble sagt. Og Noora da, men tviler på at hun ville villedet Vilde på den måten med tanke på svarene om William. 

Anonymkode: 33d94...e36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rozes skrev:

Tror hun er 19-20. 

Ja! Ser ut alltid ute hver helg, så tipper hun hvertfall er 20. :) Samme med Ulrikke (hun som spiller Vilde). 

Anonymkode: f5f3a...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rozes
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Ser ut alltid ute hver helg, så tipper hun hvertfall er 20. :) Samme med Ulrikke (hun som spiller Vilde). 

Anonymkode: f5f3a...fd3

Har ei jevngammel venninne som festet litt med henne for 3år siden, da vi var 16. Er det Vilde og Noora (husker ikke det ekte navnet 😅) som bor i Trondheim? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eeelsker Eskild i klippet som ble lagt ut i dag!:fnise:

Anonymkode: 26ebc...0fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeelsker Eskild i klippet som ble lagt ut i dag!:fnise:

Anonymkode: 26ebc...0fe

Hahaha, enig! Han er morsom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123Sol

Vilde går meg på nervene! At det går an å være så godtroene, dum og naiv! Argh.. (jada, det er en serie, men fordet :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.3.2016 at 2.13, Notatboka skrev:

Lisa Teige som spiller Eva er 17 år i følge min googling :)

Jeg googlet også, og på en side om UKM står det at hun er 19 år. Når det er sagt, så tror jo ikke hun har fillers likevel.

Anonymkode: 5ab55...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...