Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner Jonas jeg!

Er ikke så innteressert i russebuss greiene så håper det ikke blir sånn kjempe fokus resten av sesongen..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, pinar skrev:

Jeg savner Jonas jeg!

Er ikke så innteressert i russebuss greiene så håper det ikke blir sånn kjempe fokus resten av sesongen..

Jeg og, han er så skjønn.

Anonymkode: 4c968...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tita92 skrev:

Yousef er jo rene drømmeprinsen! "Alt for deg girl". :rodmer: 

Jaaa. Skjønnasen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, missdior skrev:

Tror ikke det handler om det. Tror Sana prøver å skjule det faktum at hun satt og så på bildet av Yousef. Mikael var bare tilfeldigvis med på bildet som Isak så, og Sana vil jo ikke at noen skal vite noe om at hun ser på gutter 😀

Men sånn var jeg og var flaut at noen skulle vite at jeg linte en fyr. Spesielt fyren selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at William er i fengsel, og at han blir ferdig å sone i siste episode, og Norhelm  ordnar opp  :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da hadde ikke Sana en plan for de 300.000?? 

Det ordnet seg jo, men det var jo ikke hennes fortjeneste sånn sett. 

Anonymkode: 152fb...a53

Jeg tenker at dette peker på noe ved Sana og hennes stolthet. I ren stolthet og sinne over "vanlige, norske jenter"-kommentaren til Pepsi Max-gjengen, tok hun en råsjanse og sa hun skulle ordne det, selvsagt uten å vite hvordan. Den kule, litt mystiske, selvsikkerheten, at hun ordner opp, at det ikke er snakk om annet, er jo mest på overflaten. På klippet i dag måtte jeg le da hun satt og googlet "300 000":hoho:Altså, det er jo åpenbart at det er vanskelig å skaffe de pengene, men slik som dorullene hun endte opp med å selge til Eskild, så er jo løsningene hennes akkurat like amatørmessige og hverdagslige som alle andres.


Forstå meg rett, jeg snakker ikke ned karakteren Sana. Jeg mener bare at dette viser noe om hvor stolt og opptatt av å få til ting hun er. Og ikke minst, å få til ting med den bonusen å få beundring for de "mystiske måtene" å fikse ting på, samtidig som hun er like lite i stand til å skaffe 300 000 som en hver ungdom er. Det er mitt inntrykk at hun er tilfreds med å være kjent for disse evnene hennes til å fikse ting, og at både måtene å fikse ting på, og dermed hun, er litt myteomspunnet. 

Endret av Søgni
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
På 22/04/2017 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Hva blir navnet på det her da? Youna? Sansef? :P 

Anonymkode: b048f...5e1

Sansef får meg bare til å tenke på sans serif :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, ClickB4it skrev:

Sansef får meg bare til å tenke på sans serif :fnise:

Sanef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner Isak jeg.. :grine:

Anonymkode: 4f27c...e2e

Jeg savner Eeeeeskiiiild!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.4.2017 den 16.26, AnonymBruker skrev:

skuffa over at Henrik Holm er et hasjhue

Anonymkode: 6cf0c...7b7

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du det? Pga 420-maset hans på insta?

Han er jo ung og prøver å finne seg selv i et litt spesielt og eksentrisk miljø tror jeg.. Kjæresten hans er modell og gründer fra en holistisk familie og bestekompisen er Cezinando osv.

Anonymkode: 4f27c...e2e

Det tullet med å prøve å finne seg selv, og sitte i en leilighet og ruse seg for å virke "kul" er jo direkte latterlig og så klisjé. I virkeligheten er du bare en taper som sitter og ruser deg for å tvinge fram følelser som ikke er virkelige. 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det tullet med å prøve å finne seg selv, og sitte i en leilighet og ruse seg for å virke "kul" er jo direkte latterlig og så klisjé. I virkeligheten er du bare en taper som sitter og ruser deg for å tvinge fram følelser som ikke er virkelige. 

Anonymkode: ca37e...e54

Så mange fordommer i ett innlegg. Du aner åpenbart ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 8a3be...fc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så mange fordommer i ett innlegg. Du aner åpenbart ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 8a3be...fc6

Fordommer? Å sitte å ruse seg er patetisk og latterlig, uansett hvordan du vrir og vender på det. Og om jeg vet hva jeg snakker om eller ikke, aner du åpenbart ikke. 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en fin samtale med moren. «hvem er det som ikke liker deg» :hjerte:

Anonymkode: 7f0b8...dbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Søgni skrev:

På klippet i dag måtte jeg le da hun satt og googlet "300 000":hoho:

I det nyeste klippet har hun googlet seg fram til en artikkel om hvordan en skal lykkes med "dekknavn og russebuss-konsept" :laugh: Hun er nå litt morsom, og fint å se hva som skjuler seg bak den tøffe fasaden! 

Og så gøy å se den litt mykere siden hennes når hun snakker med moren sin og innrømmer at hun har møtt en hun liker.

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes effekten av å vise morens ansikt var så fin! :hjerter: Det kom liksom ekstra tydelig frem at dette var en nær, fortrolig samtale :Nikke:Og kjempegøy å se Sana som både tøff,usikker og forelska. Gleder meg til fortsettelsen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det første spørsmålet moren stilte var: muslimsk? 

 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...