Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Jeg skreller også mot meg. Synes det er mye mer effektivt :P 

Søte de er da, jeg har allerede begynt å oppdatere for ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så folket tror faktisk at den scenen handlet om gulrøtter?

Anonymkode: 5a670...b92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
40 minutter siden, Raindrops skrev:

Jeg skreller også mot meg. Synes det er mye mer effektivt :P 

Søte de er da, jeg har allerede begynt å oppdatere for ofte. 

Ja, i dag kicka det inn på meg. Nå kommer det vel snart til å gå litt utover hverdagen... Var i grunn fornøyd med at jeg ikke brydde meg så intenst frem til nå, det er så slitsomt, men på den annen side, hvis man ikke bryr seg intenst så betyr det at det ikke er så bra som det pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så folket tror faktisk at den scenen handlet om gulrøtter?

Anonymkode: 5a670...b92

Neida vi vet at det var en metafor for å skyve folk fra seg vs trekke dem til seg 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Krutthøna skrev:

Aha...sorry, misforstod :)

Hun var i den andre jentegjengen (Pepsi-Max) som kom å så på russebussen.

Det var vel ikke Iben? Eller tar jeg helt feil?
Iben er jo ett år eldre enn jentene, hun gikk vel i 2. når vi fulgte Eva i sesong 1?  :klo: Så hun er vel russ nå, og ikke samtidig som pepsi-max-gjengen og jentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, wolfpotion skrev:

Det var vel ikke Iben? Eller tar jeg helt feil?
Iben er jo ett år eldre enn jentene, hun gikk vel i 2. når vi fulgte Eva i sesong 1?  :klo: Så hun er vel russ nå, og ikke samtidig som pepsi-max-gjengen og jentene. 

Neii. Er ikke det eksen til Jonas da som ble uvenner med Eva fordi hun "stjal" jonas på ungdomsskolen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida vi vet at det var en metafor for å skyve folk fra seg vs trekke dem til seg 

Anonymkode: 152fb...a53

Ååh må alt være en metafor? Jeg tror det handlet om gulrøtter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raindrops skrev:

Jeg skreller også mot meg. Synes det er mye mer effektivt :P 

Søte de er da, jeg har allerede begynt å oppdatere for ofte. 

Ja de er såå søte. Kriblet i magen når jeg så dette klippet nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Neii. Er ikke det eksen til Jonas da som ble uvenner med Eva fordi hun "stjal" jonas på ungdomsskolen?

Nei, Iben var dama til gutte Chris, som Eva kom i klinsj med når hun kysset han. Men du har rett i at hun på andre bussen er eksen til Jonas og ex bestevenn til Eva. Husker ikke hva hun heter :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit at mange likte forrige sesong, og bare så det er sagt så er jeg helt enig i at det var en bra sesong på den måten at tematikken var viktig. Saklig sett så har jeg vel ingenting å utsette på verken perspektivet eller sesongen. Men jeg merker at jeg får igjen "god-følelsen" som jeg savna forrige sesong. Jeg interesserer meg rett og slett på en helt annen måte. Ble så glad da det kom frem at Sana var hovedperson, for hun er så spennende!  Tydelig at det trengs, for man ser jo knapt et kommentarfelt om dette, uten at noen er ute med innvandringsdebatt og påstander om f.eks. at islam er alt som teller nå, statsfinansiert propaganda og ting i den gata. Ikke for å lage en diskusjon om innvandring eller kommentarfelt ,poenget mitt er at det er relevant tematikk, og det å stå med en fot i to kulturer er noe mange ungdommer i Norge opplever i dag. 

Men Vilde. Så irriterende hun kan være. Vi alle kjente vel en Vilde. Jeg er heldig, og har fortsatt min Vilde i min nærmeste vennekrets. <3

Spent på hvordan romansen mellom Sana og Yousef utvikler seg, altså!

Endret av Søgni
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, lulu88 skrev:

Nei, Iben var dama til gutte Chris, som Eva kom i klinsj med når hun kysset han. Men du har rett i at hun på andre bussen er eksen til Jonas og ex bestevenn til Eva. Husker ikke hva hun heter :P

Ingrid? 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/21/2017 den 21.54, Maleficenta skrev:

Jeg stusser hele tiden på en ting. Jeg føler sana alltid har på seg den samme svarte hettejakka og den samme hijaben hele tiden. Altså kan jo hende at hun har flere hijaber i samme farge altså men jeg trodde de varierte. De har jo hijaber i ulike farger og hun kunne jo bytta etter ulike anledninger. Nå ser det jo ut som hun alltid har de samme klærne på seg.

Tja, det står vel "black is my color" på baksiden av mobildekselet hennes :)

Anonymkode: dc85c...3bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingrid? 

Anonymkode: 152fb...a53

Jaa det var det visst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben er hun dame som chris var sammen med. Når Eva kliner med chris på en av festene kommer det en dame inn som han presenterer som Iben, kjæresten hans. Det var hun som fløy på Eva i skolegården. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lulu88 skrev:

Nei, Iben var dama til gutte Chris, som Eva kom i klinsj med når hun kysset han. Men du har rett i at hun på andre bussen er eksen til Jonas og ex bestevenn til Eva. Husker ikke hva hun heter :P

Ingrid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte bare "De ville vel ikke være vanlige norske partyjenter" da jeg så siste chat 😂 

Anonymkode: ae4c5...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
10 timer siden, Søgni skrev:

Jeg veit at mange likte forrige sesong, og bare så det er sagt så er jeg helt enig i at det var en bra sesong på den måten at tematikken var viktig. Saklig sett så har jeg vel ingenting å utsette på verken perspektivet eller sesongen. Men jeg merker at jeg får igjen "god-følelsen" som jeg savna forrige sesong. Jeg interesserer meg rett og slett på en helt annen måte. Ble så glad da det kom frem at Sana var hovedperson, for hun er så spennende!  Tydelig at det trengs, for man ser jo knapt et kommentarfelt om dette, uten at noen er ute med innvandringsdebatt og påstander om f.eks. at islam er alt som teller nå, statsfinansiert propaganda og ting i den gata. Ikke for å lage en diskusjon om innvandring eller kommentarfelt ,poenget mitt er at det er relevant tematikk, og det å stå med en fot i to kulturer er noe mange ungdommer i Norge opplever i dag. 

Men Vilde. Så irriterende hun kan være. Vi alle kjente vel en Vilde. Jeg er heldig, og har fortsatt min Vilde i min nærmeste vennekrets. <3

Spent på hvordan romansen mellom Sana og Yousef utvikler seg, altså!

Ja, jeg har også "min Vilde" fortsatt som en nær venninne. Hun kunne si så mye dumt, men hjerte av gull. Jeg forventer litt at Vilde hjelper Sana med noe i denne sesongen, de  har hele tiden vært de  som har småkrangla mest, hadde vært fint å se dem få en skikkelig forståelse for hverandre. 

Jeg ble totalt opphengt forrige sesong, den første jeg så i real time, men må også si at jeg bare er så glad for venninneklippene igjen, så mye moro, savna det virkelig i forrige. Guttegjengen ble fin etterhvert, men kunne aldri erstatte jentegjengen. Dynamikken er bare helt overlegen i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt så bor Sana på Briskeby. 

Heia Sana og Yousef! <3 

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart Sana vil ha bussen. Opprør i tenårene osv.

I dette tilfellet opprør mot fordommer.

Endret av UnderCover
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...