Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det husker jeg, men hvor var hun med nå i 4.? :) 

Anonymkode: 6d00e...65c

Aha...sorry, misforstod :)

Hun var i den andre jentegjengen (Pepsi-Max) som kom å så på russebussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Sykt mye mer sympatisk enn han broren til Sana, heldigvis! Virker som en tvers igjennom fin fyr, shipper dem, ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig klipp i dag! Smilte nesten hele tiden. :) Lurer på hva Elias tenker om Sana og Yousef sammen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, føler meg nesten forelsket for Sana. Hun og Yousef er jo så søte. Definitivt det Skam-paret som har smeltet meg mest så langt! (William var jo en drittsekk, og jeg falt aldri helt for "Evak"...)
Sikkelig spent på hvordan forholdet utvikler seg, og på alt det andre som skjer rundt :ninuskapus:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir navnet på det her da? Youna? Sansef? :P 

Anonymkode: b048f...5e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattehviskeren skrev:

Han er dritmorsom, og man må for all del ikke gå glipp av bildetekstene!

Jeg sitter og fniser på lesesalen mens jeg leser. Herregud så morsomme noen av kommentarene er :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva blir navnet på det her da? Youna? Sansef? :P 

Anonymkode: b048f...5e1

Yousana tror jeg :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Jeg lurer sånn på hvilken bakgrunn Sana har. De ser jo ut til å bo et veldig fint og intellektuelt hjem. Masse bøker, beste vestkant, osv. Det har ikke kommet fram noe ennå hva foreldrene driver med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste vestkant?

De gikk da rundt på Tøyen og Grønalnd da de skulle møte Elias på treningssenteret? Hun satt på bussen gjennom Grønland også i første klipp. Og de spiste is på Teaterplassen på Grønland i påsken. 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mynona skrev:

Beste vestkant? De gikk da rundt på Tøyen og Grønalnd? Hun satt på bussen gjennom Grønland også i første klipp. 

Hun gikk på uranienborg som er med Frogner, når de viser leiligheten hennes er det Frogner. Men det treningssenteret gutta trente på er på Tøyen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skreller gulrøtter mot seg? Jeg har gitt det flere forsøk, og kan si det sånn at det gikk utover tommelen min hver gang. Poteter er greit, det skreller jeg mot meg, men gulrøtter skreller jeg fra meg. 

Så dere SKAM-lovers, hvordan skreller dere gulrøttene?

Anonymkode: ed13c...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mot meg. 

Det så ut som moren skrelte på samme måte som Sana? 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Det kommer vel også litt an på hvilken skreller man bruker? 
Det var i hvert fall tydelig at Yousef hadde en del bedre tek enn Sana, makan til klumsing! For øvrig herlig at serien klarer å lage en skrelleteknikksdebatt:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil kalle dem Yona eller Sanef jeg. Eventuelt Sasef, men det klinger ikke like godt. Jeg synes heller det burde vært sånn at Sana begynte med å skrelle mot seg, som er "feil", og så at Yousef skulle lære henne "riktig", som er fra henne. Det er vel sikkert opp til hver enkelt hva man mener er riktig og feil skrellemåte, jeg synes i alle fall fra, for da skreller man ikke på den delen av gulroten man holder på og da blir det mindre sjanse for å skade seg. Men det er mye som er omvendt i Andems univers... det er det som gjør serien så morsom å følge med på!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, fitlife skrev:

Vil kalle dem Yona eller Sanef jeg. Eventuelt Sasef, men det klinger ikke like godt. Jeg synes heller det burde vært sånn at Sana begynte med å skrelle mot seg, som er "feil", og så at Yousef skulle lære henne "riktig", som er fra henne. Det er vel sikkert opp til hver enkelt hva man mener er riktig og feil skrellemåte, jeg synes i alle fall fra, for da skreller man ikke på den delen av gulroten man holder på og da blir det mindre sjanse for å skade seg. Men det er mye som er omvendt i Andems univers... det er det som gjør serien så morsom å følge med på!😁

Sanef ♥️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...