Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stusser hele tiden på en ting. Jeg føler sana alltid har på seg den samme svarte hettejakka og den samme hijaben hele tiden. Altså kan jo hende at hun har flere hijaber i samme farge altså men jeg trodde de varierte. De har jo hijaber i ulike farger og hun kunne jo bytta etter ulike anledninger. Nå ser det jo ut som hun alltid har de samme klærne på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg stusser hele tiden på en ting. Jeg føler sana alltid har på seg den samme svarte hettejakka og den samme hijaben hele tiden. Altså kan jo hende at hun har flere hijaber i samme farge altså men jeg trodde de varierte. De har jo hijaber i ulike farger og hun kunne jo bytta etter ulike anledninger. Nå ser det jo ut som hun alltid har de samme klærne på seg.

Jeg mente å ha sett henne med både rosa og beige hijab, men etter å ha googlet ser det ut til å være skuespilleren, ikke karakteren. Sana har brukt lue utenpå hijaben + et håndkle etter hårvask, ellers går det mest i svart som du sier. 

Men ingenting av det Andem foretar seg er tilfeldig, så det er vel en grunn eller symbolikk bak dette og. På samme måte som Sana ikke har tatt seg bryet med å male om barnerommet (lys blå, liksom). 

Hva penger til russebussen angår, satser jeg på at "den magiske hijaben" løser problemet for dem. :ler: At den andre gjengen er 20, og disse er 5, er for enkelt og opplagt i Andems univers. Litt sært å bruke SÅ mye tid på russebuss-drama når vi ikke får se russetiden, men samtidig så er det jo det som opptar dem i andreåret... 

Anonymkode: da7fd...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente å ha sett henne med både rosa og beige hijab, men etter å ha googlet ser det ut til å være skuespilleren, ikke karakteren. Sana har brukt lue utenpå hijaben + et håndkle etter hårvask, ellers går det mest i svart som du sier. 

Men ingenting av det Andem foretar seg er tilfeldig, så det er vel en grunn eller symbolikk bak dette og. På samme måte som Sana ikke har tatt seg bryet med å male om barnerommet (lys blå, liksom). 

Hva penger til russebussen angår, satser jeg på at "den magiske hijaben" løser problemet for dem. :ler: At den andre gjengen er 20, og disse er 5, er for enkelt og opplagt i Andems univers. Litt sært å bruke SÅ mye tid på russebuss-drama når vi ikke får se russetiden, men samtidig så er det jo det som opptar dem i andreåret... 

Anonymkode: da7fd...deb

Ja jeg er spent på det med russebussen altså. Hvordan dette skal gå seg til.

Og ang den svarte hijaben. Kan jo hende hun er litt goth og liker best svart. Hun er jo litt ikke dyster men. Hun er ikke den som ler og smiler mest. Hun har litt fuck verden attitude.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg stusser hele tiden på en ting. Jeg føler sana alltid har på seg den samme svarte hettejakka og den samme hijaben hele tiden. Altså kan jo hende at hun har flere hijaber i samme farge altså men jeg trodde de varierte. De har jo hijaber i ulike farger og hun kunne jo bytta etter ulike anledninger. Nå ser det jo ut som hun alltid har de samme klærne på seg.

På festen i siste episode i Noora-sesongrn har hun ihvertfall gul hijab :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev ikke de å hadde en dullion doruller som skulle selges i sesong 2? Som Sana tok med til moskeen og fikk solgt der? Eller skulle hun ikke selge de der? Jeg husker ikke hvordan det endte? Kanskje hun har dorullpengene stående på en russekonto som hun ikke har fortalt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, fridr skrev:

På festen i siste episode i Noora-sesongrn har hun ihvertfall gul hijab :)

Å det husker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var dette alt denne uka? Åh! Vil se mer!

Anonymkode: 97bb1...1c3

Samme heer. Var dritkort episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Jeg stusser hele tiden på en ting. Jeg føler sana alltid har på seg den samme svarte hettejakka og den samme hijaben hele tiden. Altså kan jo hende at hun har flere hijaber i samme farge altså men jeg trodde de varierte. De har jo hijaber i ulike farger og hun kunne jo bytta etter ulike anledninger. Nå ser det jo ut som hun alltid har de samme klærne på seg.

Det har jeg også lagt merke til, og tror nok vi får se andre farger og lettere innpakking av Sana etterhvert som hun får mindre behov for å beskytte seg mot omverdenen. 

Even var pakket inn i flere lag i de første episodene i sesong 3, samt der hvor han var deprimert mot slutten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR SKAL SANA FÅ 320 000 KR FRA?!😱😱

Kan det være en mulighet at Sana er innblandet i salg av rusmidler? Vi så jo dette i forrige sesong da hun ville ha en del av stoffet til Isak for at hun hjalp ham med det, kanskje hun har fortsatt med dette for andre? Eller kanskje hun har kontakter i moskeen/det islamske samfunnet, eller kanskje hun gjør noe annet ulovlig? Det er en politimann i headeren på nettsiden.... og en fredsdue. Kanskje det tyder på at hun havner i trøbbel for det hun har gjort og prøver å gjøre opp for seg som = fred? Eller så kan fredsdua ha med religion og samfunnsproblemer å gjøre og ikke henne selv. Hmmm... jeg vil se mer nåååå!!!

Endret av fitlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke denne sesongen fenger de eldre hardbarka Evakdamene fordi det er muslimske ungdommer med.. Derfor er det ingen av dem som nevner treningsenterscenen og fortsatt er sinna fordi Evak er i bakgrunnen. 

Anonymkode: 97bb1...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Maleficenta skrev:

Jeg stusser hele tiden på en ting. Jeg føler sana alltid har på seg den samme svarte hettejakka og den samme hijaben hele tiden. Altså kan jo hende at hun har flere hijaber i samme farge altså men jeg trodde de varierte. De har jo hijaber i ulike farger og hun kunne jo bytta etter ulike anledninger. Nå ser det jo ut som hun alltid har de samme klærne på seg.

Jeg går på en skole hvor mange bruker hijab og veldig mange bruker hijab i samme farge/av samme type til hverdags og varierer kun til spesielle anledninger. Har aldri spurt noen om hvorfor, men jeg antar at mange har funnet sin favoritt og går med det de føler seg mest vel i? 

For Sana sin del så tror jeg at det går på at hun er veldig edgy og at måten hun kler seg på understreker dette. Jeg er veldig glad for at serien er realistisk med tanke på at skuespillerene ikke får en ny garderobe for hver episode. Men gleder meg samtidig til å se om Sana kommer til å utvikle stilen sin i løpet av sesongen. 

Jeg legger ikke så mye merke til gutters stil, men både Noora og Eva har endret hår og stil sammenlignet med før/etter deres egen sesong, så jeg håper at vi kanskje får en tilsvarende utvikling med Sana.

Anonymkode: bc177...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker at både Iben og pepsi max-gjengen er tilbake igjen nå som fokuset er mer på jentegjengen. Synes det er mye mer realistisk enn å kjøre på med helt nye bikarkterer for hver sesong slik mange serier gjør. Samtidig så håper jeg at det ikke blir en ren reprise av jentedramaet fra sesong 1. 

Men hva skjedde med dopapirsalget fra sesong 1? Var det ikke Sana som fikset det? Fikk vi noen gang vite hvordan og hvor mye penger de fikk inn der?

 

Anonymkode: bc177...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte ikke Sana de dorullene til Eskild? Mener hjn sa hun hadde solgt dem bare og at han plutselig kom og sa at han hadde fått en god deal på masse dorull...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at både Iben og pepsi max-gjengen er tilbake igjen nå som fokuset er mer på jentegjengen. Synes det er mye mer realistisk enn å kjøre på med helt nye bikarkterer for hver sesong slik mange serier gjør. Samtidig så håper jeg at det ikke blir en ren reprise av jentedramaet fra sesong 1. 

Men hva skjedde med dopapirsalget fra sesong 1? Var det ikke Sana som fikset det? Fikk vi noen gang vite hvordan og hvor mye penger de fikk inn der?

 

Anonymkode: bc177...098

Når var Iben med? :o 

Anonymkode: 6d00e...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når var Iben med? :o 

Anonymkode: 6d00e...65c

Iben var med i 1.sesong :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krutthøna skrev:

Iben var med i 1.sesong :) 

Ja, det husker jeg, men hvor var hun med nå i 4.? :) 

Anonymkode: 6d00e...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at både Iben og pepsi max-gjengen er tilbake igjen nå som fokuset er mer på jentegjengen. Synes det er mye mer realistisk enn å kjøre på med helt nye bikarkterer for hver sesong slik mange serier gjør. Samtidig så håper jeg at det ikke blir en ren reprise av jentedramaet fra sesong 1. 

Men hva skjedde med dopapirsalget fra sesong 1? Var det ikke Sana som fikset det? Fikk vi noen gang vite hvordan og hvor mye penger de fikk inn der?

 

Anonymkode: bc177...098

Sana solgte Vildes doruller, og ga Vilde pengene. Så Vilde bør jo ha litt på busskonto. Men uansett er det ikke mange kronene man kan tjene på doruller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte Sana og Yousef var i det siste klippet :)

Anonymkode: b048f...5e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...