Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

GO Sana! 💪

Blir spennende å se hvilken plan hun har for å skaffe 320.000. 

Bussen har 25 plasser. Men er det ikke litt for åpenbart at de slår seg sammen på samme buss? Andem går vel aldri for det åpenbare? 

Jeg vil høre mer fra Yousef :sjenert: 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Tita92 skrev:

Jeg tenker det at grunnen til at det er så mange som er fan av Evak, er fordi det er ikke ofte en ser to gutter som er sammen i en serie eller en film. De fleste filmer og serier inneholder ofte heterofile forhold, så når det er en serie der to gutter (eller to jenter) som er sammen så blir man kanskje mer opptatt av dem. Men samtidig tenker jeg at det er viktig å ikke være for opptatt av et bestemt par, fordi det er en annen person som nå har hovedrollen. Jeg liker Evak, men samtidig er det Sana sin sesong og da er det naturlig at det er hun som er i fokus. 

Ja tror jeg og. Og i de seriene, f.eks i gossip girl er Eric sammen med en gutt. Men man ser de ikke kose og kysse. De ser mer ut som bare kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fridr skrev:

Tror dere det kommer flere klipp i dag eller?

Jeg trodde da det hvis ikke blir dagens fulle episode veldig kort eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge tv guiden skal kveldens episode are i 25 min....håper på et lite klipp til :) 

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2017 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Nei. Andem har jobbet 10 år i NRK med produksjon av dramaserie for NRK Super, og har vel bevist ganske solid nå at hun er helt enestående i sin research av ungdommene i aldersgruppen. Hun har aldri sagt det skal bli 6 sesonger, og jeg er egentlig helt uenig i at serien er bygget opp slik. Alt fokuset på russebuss i 1. sesong fungerte for å samle jentegjengen. Fokus på William som russ var sentralt for Nooras ambivalens rundt å bli sammen med han. I sesong 3 med Isak var vel russetiden knapt nevnt. 

Andem skylder ingen å fortsette å jobbe døgnet rundt med det presset hun sikkert har på seg. Som andre her nevner er det også vanskeligere å få med skuepsillerne når de har så mye annet. Noora har stor rolle på Trøndelag teater, både Eskild og Ina går på teaterhøyskolen, Isak og Jonas er fremdeles på vgs, Eva har flere mindre prosjekter på gang. 

La oss bare nyte denne siste sesongen og være takknemlig for at Andem har orket 4 sesonger!

 

Anonymkode: c43ee...9c7

Andem har gjort en god jobb, men så enestående at ikke andre kan ta over er hun ikke. Hadde NRK tjent penger på denne serien hadde det nok blitt flere sesonger og da hadde nok Andem orket noen runder til og.

Flott at serien avsluttes med Sana da, fint å få innblikk i hennes verden som muslim i Norge. :)

Anonymkode: d13b7...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Susa skrev:

vi har fått 17 minutter, burde komme et klipp til i løpet av kvelden da...

Jeg så nå at det er kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg så nå at det er kommet

Er ikke kommet mer enn et klipp i dag....eller ser du noe vi andre ikke gjør?

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg så nå at det er kommet

Hvor? 

Anonymkode: ca664...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor? 

Anonymkode: ca664...64f

Nrkp3. Det klippet er iallefall nytt for meg for det var ikke der igår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Sana absolutt vil ha en dritdyr russebuss? Hva er motivasjonen egentlig? Og så sier hun "jeg fikser det". Hvor i alle dager skal én, mindreårig person få slike penger fra? :P

Anonymkode: dc85c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Sana absolutt vil ha en dritdyr russebuss? Hva er motivasjonen egentlig? Og så sier hun "jeg fikser det". Hvor i alle dager skal én, mindreårig person få slike penger fra? :P

Anonymkode: dc85c...3bc

Ja samme tenker jeg og. Noora er den eneste realistiske her. Og de er kun 5 personer. Hva skjer med at russen i oslo skal ha digre dure russebusser. Her jeg bor kjører russen fortsatt rundt i røde eller blå russebiler. Og de koster sikkert max 30-40 000. Kanskje til og ned mindre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
På 20.4.2017 den 11.21, Edie skrev:
12 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ja samme tenker jeg og. Noora er den eneste realistiske her. Og de er kun 5 personer. Hva skjer med at russen i oslo skal ha digre dure russebusser. Her jeg bor kjører russen fortsatt rundt i røde eller blå russebiler. Og de koster sikkert max 30-40 000. Kanskje til og ned mindre. 

Sorry, ble noe tull med siteringen her. 
Syns det virker som om Sana vil være russ for å bevise for familien at hun også har all rett til å få gjøre det samme som broren, og så er det sikkert litt fett at Yousef støtter henne.
Så, når hun Sara var så frekk og påpekte at de var "vanlige norske partyjenter" gikk det åpenbart en faen igjennom Sana.  Da skulle hun hvertfall ha den bussen! Hun hater jo å ha feil eller tape. Håper bare at hun har en plan, og ikke gjorde det der bare på impuls. Kanskje hun har penger, familien ser jo i hvert fall ut til å være temmelig vellykka. 
Gleder meg til å se foreldrene, forresten, det er jo sagt at de skal være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng der :P Meeen med 25 plasser på bussen og 20 + 5 jenter, så er det vel åpenbart hva resultatet blir :P 320,000 / 25 blir jo 12,800 per pers, og det er vel mye mer overkommelig enn 320,000 / 5 :P

Anonymkode: dc85c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har et poeng der :P Meeen med 25 plasser på bussen og 20 + 5 jenter, så er det vel åpenbart hva resultatet blir :P 320,000 / 25 blir jo 12,800 per pers, og det er vel mye mer overkommelig enn 320,000 / 5 :P

Anonymkode: dc85c...3bc

Jeg tenkte og først at de kom til å slå seg sammen, men tror det er litt mindre sannsynlig med tanke på det dårlige forholdet melllom "gjengen vår" og PepsiMax-gjengen. I tillegg er det jo dumt å være maks antall med på bussen da det utelukker muligheten for "rulleplasser".

Endret av KristineS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir kanskje noe drama med hvor de skal få penger fra? Hvor får ungdommer (eller voksne) så mye penger fra på en lovlig og fornuftig måte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Edie skrev:

Blir kanskje noe drama med hvor de skal få penger fra? Hvor får ungdommer (eller voksne) så mye penger fra på en lovlig og fornuftig måte?

Problemet er ikke å skaffe pengene, men de må få det på veldig kort tid... De fleste busser bruker jo 1-2 år på del betale en buss... Dette med store dugnader og betaling selv fra egen lomme. Tror dette blir spennende!

 

Ja, er enig med at Sana vil si litt "fuck you" til broren og moren. Blir morsomt å se hvordan hun "smelter" i sammen disse to kulturene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattehviskeren skrev:

 

Jo men om foreldrene har penger så tviler jeg på at de frivillig punger ut for russebuss de ikke vil at datteren skal være med på.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...