Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og en annen ting; under profiler står det bare at Even gikk på Bjølsen skole, det står ingenting om Elvebakken.. 

Anonymkode: 6d485...34f

Så du forrige sesong? Se klippet "Even", som forøvrig dagens klipp er en speiling av. Bjølsen er en barneskole, men Even gikk på Elvebakken de to første årene. Så droppet han ut (vi får vite at han hadde en manisk episode, men vi vet ikke mye). Nå går han tredje året om igjen.

Anonymkode: c969f...386

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du forrige sesong? Se klippet "Even", som forøvrig dagens klipp er en speiling av. Bjølsen er en barneskole, men Even gikk på Elvebakken de to første årene. Så droppet han ut (vi får vite at han hadde en manisk episode, men vi vet ikke mye). Nå går han tredje året om igjen.

Anonymkode: c969f...386

http://skam.p3.no/2016/10/10/even/

Anonymkode: c969f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, April 18, 2017 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Nytt klipp :D

 

 

Vilde er litt irriterende. Har egentlig aldri helt hatt sansen for henne..

Anonymkode: 97bb1...1c3

Tuller du? Jeg syns hun er kjempemorsom. Og hun og Magnus er jo dritsøte da. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Tita92 skrev:

Jeg liker Skam fordi serien fremstiller ulike utfordringer som tenåringer har på en bra måte. En annen ting som jeg også liker ved Skam er at vi får tenkt gjennom våre fordommer. For eksempel så har mange fordommer mot muslimer, og jeg tenker det at denne sesongen kanskje kan gjøre at vi får mindre fordommer mot muslimer. Håper jeg. Jeg har ikke sett så mye på Hotel Cæsar, men jeg føler det at jeg kjenner meg mer igjen i Skam enn jeg gjør i Hotel Cæsar. 

Vilde var litt irriterende i dagens klipp...

Egentlig så bekrefter serien mine fordommer. Spesielt etter klippet der Sana og Noora snakker om Yousef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2017 den 22.44, Smalltalker skrev:

Hvem er best i Skam? Og hvem bør 4 sesong handle om? Jeg mener Jonas. 

 

Skulle ønske det var som i første sesong men det er det ikke. Hun som spiller Vilde, er hun med enda (har ikke fått fulgt med). Håper det.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://skam.p3.no/2016/10/10/even/

Anonymkode: c969f...386

Ooh, der var det, ja! Tusen takk! Han Mikael sier 'min best bud' også, da er det duket for drama på den kanten, det skjønner jo jeg også nå. Litt treig, jeg da..

Anonymkode: 6d485...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men.. det siste bildet av yousef og Mikael? Hva er greia med dem?😣

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men.. det siste bildet av yousef og Mikael? Hva er greia med dem?😣

Anonymkode: 152fb...a53

Bestevenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet av serien når de dedikerer en hel sesong til islam. Merker at Norge har forandret seg fra da jeg var ungdom. Når man lager programmer til norsk ungdom er det mest naturlige temaet islam, av alle ting. 

Anonymkode: b5541...f5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hoppet av serien når de dedikerer en hel sesong til islam. Merker at Norge har forandret seg fra da jeg var ungdom. Når man lager programmer til norsk ungdom er det mest naturlige temaet islam, av alle ting. 

Anonymkode: b5541...f5e

Du var jo ikke mye forutinntatt! Hadde hatt godt av å se denne sesongen og, vil jeg tro.

Syns det begynner å ta seg opp nå etter en litt treg start. Spent på resten av uka. Han Yousef virka snill og oppegående. Og så er jeg så glad for at det er en sesong hvor alle er mer med, ISak-sesongen ble litt vel ensom til tider, selv om det var meningen og det var bra. Hadde ikke orka én sånn sesong til, jeg savna mye av humoren. 
Syns Vilde er en veldig bra karakter, irriterende, absolutt, men utrolig troverdig og morsom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattehviskeren skrev:

Du var jo ikke mye forutinntatt! Hadde hatt godt av å se denne sesongen og, vil jeg tro.

Syns det begynner å ta seg opp nå etter en litt treg start. Spent på resten av uka. Han Yousef virka snill og oppegående. Og så er jeg så glad for at det er en sesong hvor alle er mer med, ISak-sesongen ble litt vel ensom til tider, selv om det var meningen og det var bra. Hadde ikke orka én sånn sesong til, jeg savna mye av humoren. 
Syns Vilde er en veldig bra karakter, irriterende, absolutt, men utrolig troverdig og morsom.

Alle er ikke med. Savner Eskild. 😦

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Skulle ønske det var som i første sesong men det er det ikke. Hun som spiller Vilde, er hun med enda (har ikke fått fulgt med). Håper det.

Hun er med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Alle er ikke med. Savner Eskild. 😦

Sant! Han og Linn dukker sikkert opp på en av festene eller noe, men tviler på at de får mye plass denne sesongen, han bor jo ikke med Isak lenger og det virka egentlig ikke som om de ble så nære venner? Mer at Eskild kunne komme med råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Sant! Han og Linn dukker sikkert opp på en av festene eller noe, men tviler på at de får mye plass denne sesongen, han bor jo ikke med Isak lenger og det virka egentlig ikke som om de ble så nære venner? Mer at Eskild kunne komme med råd.

Han bor jo med Noora da. Hun flytta jo inn igjen når Isak flytta ut 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hoppet av serien når de dedikerer en hel sesong til islam. Merker at Norge har forandret seg fra da jeg var ungdom. Når man lager programmer til norsk ungdom er det mest naturlige temaet islam, av alle ting. 

Anonymkode: b5541...f5e

Og så homofili i forrige sesong da. Fysj.

Anonymkode: a0d54...676

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så homofili i forrige sesong da. Fysj.

Anonymkode: a0d54...676

Sesong 3 var den desidert beste. Homofili er naturlig tema for norske ungdommer, det er islam tydeligvis nå også blitt. Det sier litt om islams stilling i det norske samfunnet. 

Anonymkode: b5541...f5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sesong 3 var den desidert beste. Homofili er naturlig tema for norske ungdommer, det er islam tydeligvis nå også blitt. Det sier litt om islams stilling i det norske samfunnet. 

Anonymkode: b5541...f5e

Du driter deg mer og mer ut.. Jeg syns det er kjempebra de har fokus på det, så kanskje vi får mindre fordommer rundt oss. 

Anonymkode: 4c968...d26

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes klippet i dag var fint! :) Herlig å se Sana forelsket i Yousef! Og at Isak & Even er lykkelige sammen i bakgrunnen. Veldig spent på hva som vil skje med Sana videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg.plutselig gammel da jeg ser at de diskuterer paradise hotel 😂

Anonymkode: ae4c5...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følte meg.plutselig gammel da jeg ser at de diskuterer paradise hotel 😂

Anonymkode: ae4c5...237

Paradise hotel har skam-uke. Altså skal deltakerne i paradise late som de er noora og William og resten av gjengen. 

Så det var egentlig en ganske kul kommentar på chatten dems :ler: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...