Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest kattehviskeren
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke kjærlighetsdrama mye av ungdomstiden handler om da?

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Jojo, men ikke kun. Ikke at Skam kun handler om det, men jeg syns det hadde vært spenennde hvis hovedintrigen ikke ble det, for en gangs skyld Det har jo vært det i hver sesong. Men jeg ser på uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ikke denne sesongen kommer til å handle om at både Sana og Noora vil ha Yousef. Orker ikke reprise av Noora og Vilde-dramaet :daane: 

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper ikke denne sesongen kommer til å handle om at både Sana og Noora vil ha Yousef. Orker ikke reprise av Noora og Vilde-dramaet :daane: 

Anonymkode: 753ca...807

Syns det virker rart om de vil repetere det sånn, men samtidig... var det ikke alltid en jente i venninnekretsen som pleide å ha for vane å rappe gutter? Alltid flørte med den andre likte? Jeg husker en del sånne, med irritasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattehviskeren skrev:

Syns det virker rart om de vil repetere det sånn, men samtidig... var det ikke alltid en jente i venninnekretsen som pleide å ha for vane å rappe gutter? Alltid flørte med den andre likte? Jeg husker en del sånne, med irritasjon!

Nå er jo ikke Noora typen til å rappe en fyr fra noen med vilje. Og dramaet med Vilde var ikke så mye drama. Vil ikke si vilde ble så sur.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kattehviskeren skrev:

Vilde og Mags er bare et sånt dritirriterende nyforelska-par, husker så mange av dem! 
Spent på hvordan denne sesongen utvikler seg. Jeg syns kanskje det virker som om det nok en gang legges opp til kjærlighetsdrama, og selv om det er veldig medrivende syns jeg det er litt teit at hver sesong skal ha det som hovedintrige. Og så syns jeg det begynner å bli litt gammalt at de aldri sier rett ut til hverandre hva de mener og føler, og derfor blir det masse problemer. Tja, kanskje bra dette er siste sesong. Men jeg er fortsatt helt med og forventer å snart bli svært opphengt, hvis ikke er det dårlig til Skam å være.

Leste litt inne på noen Skam-forum på fb og blir helt oppgitt over hvor opphengt mange der inne er i Isak og Even. Herregud...
Det er Skam, ikke Isak & Even-serie! De syns de hadde blitt snytt for klipp med ISak i dag osv, at noen kan henge seg så opp i fiktive karakterer som ikke har noen stor rolel i serien lenger blir for meg et mysterium.

Noen inne på den fri og ekte gruppa er helt, helt sinnsyke. Hun ene leser erotiske fanfics om Isak og Even  hele natta og sutre og syter i hver jævla tråd om at Evak ikke er med. Krangler med alle som er bare litt negative mot at Evak skal få all skjermtid...  Ser dama har barn i skolealder. Jeg syns det er helt sykt å bli så opphengt i fiktive figurer?? 

Anonymkode: df7fd...d4c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen inne på den fri og ekte gruppa er helt, helt sinnsyke. Hun ene leser erotiske fanfics om Isak og Even  hele natta og sutre og syter i hver jævla tråd om at Evak ikke er med. Krangler med alle som er bare litt negative mot at Evak skal få all skjermtid...  Ser dama har barn i skolealder. Jeg syns det er helt sykt å bli så opphengt i fiktive figurer?? 

Anonymkode: df7fd...d4c

Det er helt sykt, i hvert fall om man er over seksten. Det der hørtes jo helt absurd ut. Den gruppa visste jeg ikke om, bare fulgt noen andre grupper, men forhåpentligvis er det de samme gærne damene som kommenterer i flere av dem. 
Synd, for bortsett fra dem er det mye fornuftig som skrives i de gruppene, men jeg blir litt gæren av å lese disse Evak-opphengte damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, QQbaby skrev:

Fin fjortisserie og pute TV. 

At denne serien har fått så mye oppmerksomhet skjønner ikke jeg. Noen som kan forklare hvorfor denne helt gjennomsnittlig tenårings drama serien har fått så mye positivt oppmerksomhet. Kun sett en episode, og det var typisk klisje tenåringskrise, er ikke folk lei den møkka?

Blir litt urettferdig mener nå jeg når vi har mer profesjonelle serier som Hotel Cæsar som aldri får noe skryt for :(

 

Hahaha, serr?

Anonymkode: 4c968...d26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hadde/har vel et snev av Vilde i seg. Kanskje derfor vi synes hun er så irritende? 

Vi skulle ønske vi var Noora eller Sana, men så møtte vi en kjekkas og ble Vilde?

Anonymkode: 3c877...751

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig skuespill i det siste klippet. Sånn sett savner jeg guttegjengen. Det virket langt mer troverdig. 

Anonymkode: 26b03...697

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tenker at når jeg ser elevene mine så er disse veldig troverdige både i oppførsel og spill. 

Anonymkode: 874bd...c08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter denne diskusjonsgruppa på Facebook?

Og litt hekta her, første sesongen jeg følger "live", de andre hadde jeg maraton på i desember i fjor.

Anonymkode: ffe2b...1c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, glad hun takket ja til venneforespørselen! :D Typisk at hun hadde trykket nei.. 

Anonymkode: 97bb1...1c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venta bare på at hun skulle bla gjennom profilbildene og finne det av Yousef og Even :P Men uansett, ballen ruller, Isak vet at Sana kjenner Mikael.

Anonymkode: c969f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yousef og Even?

har de hatt profilbilde sammen? 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yousef og Even?

har de hatt profilbilde sammen? 

Anonymkode: 152fb...a53

Profilen til Yousef (som Sana var inne på nå) var åpen en stund for noen uker siden, og noen fans fant den. Da fant de dette bildet: http://imgur.com/x26zO5v. Sana sin bror og gjengen hans er jo 97ere og gikk på Elvebakken, samme som Even. Og Mikael vet vi jo allerede om, gjennom filmen Isak fant.

 

Anonymkode: c969f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvilken film fant han? Var det i forrige sesong? Har aldri hørt om noen Mikael, jeg..

Anonymkode: 6d485...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Profilen til Yousef (som Sana var inne på nå) var åpen en stund for noen uker siden, og noen fans fant den. Da fant de dette bildet: http://imgur.com/x26zO5v. Sana sin bror og gjengen hans er jo 97ere og gikk på Elvebakken, samme som Even. Og Mikael vet vi jo allerede om, gjennom filmen Isak fant.

 

Anonymkode: c969f...386

Takk for oppklaringen :) 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hvilken film fant han? Var det i forrige sesong? Har aldri hørt om noen Mikael, jeg..

Anonymkode: 6d485...34f

Og en annen ting; under profiler står det bare at Even gikk på Bjølsen skole, det står ingenting om Elvebakken.. 

Anonymkode: 6d485...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...