Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget nettopp at han som spiller Eskild (Carl Martin) og hun som spiller Sonja (Theresa) har samme etternavn (Eggesbø). Noen som vet om de er i slekt?

Anonymkode: b048f...5e1

Ja, tror de er fetter og kusine. Er ikke helt sikker da, har lest det et sted.

Endret av Tita92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget nettopp at han som spiller Eskild (Carl Martin) og hun som spiller Sonja (Theresa) har samme etternavn (Eggesbø). Noen som vet om de er i slekt?

Anonymkode: b048f...5e1

De er fetter og kusine ja.

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trailer ute nå!

 

Spoiler

Neida. Aprilsnarr. Men håper at det kommer snart! 

 

Anonymkode: ae4c5...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trailer ute nå!

 

  Vis skjult innhold

Neida. Aprilsnarr. Men håper at det kommer snart! 

 

Anonymkode: ae4c5...237

Idiot!! 

Anonymkode: 7b4d6...13c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trailer ute nå!

 

  Vis skjult innhold

Neida. Aprilsnarr. Men håper at det kommer snart! 

 

Anonymkode: ae4c5...237

Ikke gjør det flere ganger!:kjefte:Trodde seriøst traileren hadde kommet..Vi får bare vente i spenning. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Siri_H skrev:

Sukk... lurer på hvor lenge vi må vente med å få trailer jeg... Er det ikke på tide snart?? :sukk:

Jo! :tekola:Jeg venter og venter... Nå skulle ny sesong komme til våren, og det kan vel være alt fra starten av mars til slutten av mai. Vanligvis har trailerne kommet i god tid før sesongstart, men det spørs vel litt om hvor godt i gang de er med forberedelser og manuskript.  Hovedpersonen regner jeg med at de har klar ;)  Og JAndem har vært på en velfortjent ferie i noen uker, så det kan nok drøye litt ennå...

Anonymkode: 9a5a2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull. Hun la ut 4 bilder og merket de med 1, 2, 3 & 4. Så slettet hun de hun fikk mest kommentarer på (1, 2 og 3) for hun fikk kommentarer som "drømmekroppen" osv. Alt er forklart i bildet hun la ut etter bilde nr. 4. Der det står "jeg blir hovedrolle i sesong 4" er redigert, hun skrev aldri det. Rotete forklart, men ja....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wanda Maximoff skrev:

Jeg håper de legger det ut snart. 

Jeg håper det også! Er så spent, begynner å bli gal av å vente. Tror sesong 4 blir bra, uansett hvem som får hovedrollen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kunne vi trengt en oppmuntring, produsenter.

Mvh, Verden

Anonymkode: da7fd...deb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Skam for første gang nå, første sesong. Hvorfor var Eva så dum at hun fortalte til Isak at hun klinte/"hooka" med en annen!? Vet ikke hva som skjer videre, da, synes bare det var litt teitisk.

Anonymkode: 9e5ab...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser Skam for første gang nå, første sesong. Hvorfor var Eva så dum at hun fortalte til Isak at hun klinte/"hooka" med en annen!? Vet ikke hva som skjer videre, da, synes bare det var litt teitisk.

Anonymkode: 9e5ab...e9d

Hun hadde ekstremt dårlig samvittighet og trengte nok å lette litt på trykket.

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde ekstremt dårlig samvittighet og trengte nok å lette litt på trykket.

Anonymkode: 753ca...807

Og han sladrer selvsagt også, selv om hun knapt hadde gjort noe galt, de klinte i noen sekunder lizzm. 

Moralen er: aldri betro det om noe som kan bli til ulempe for deg om det kommer ut.

Anonymkode: 9e5ab...e9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tror dere om spekulasjonene rundt Sana nå om dagen da?

Anonymkode: 8a3be...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere om spekulasjonene rundt Sana nå om dagen da?

Anonymkode: 8a3be...fc6

Jeg har trodd på en Sana sesong 4  helt siden hun så inn i kameraet i første klipp sesong 3. Det var en morsom vri, tenkte jeg :) Dessuten skal jo nerven i SKAM være sterk og relevant (sitat Julie Andem) Og hva er mer relevant enn Islam i Norge, å vokse opp som to-kulturell, utfordringer for en muslimsk jente i dagens Norge etc etc.. Det blir et par utfordringer når det gjelder hijaben hennes, men det kan kanskje løses med parykk? Hvis det ikke blir Sana tror jeg enten Vilde eller Magnus får sesongen..

Anonymkode: 9a5a2...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trodd på en Sana sesong 4  helt siden hun så inn i kameraet i første klipp sesong 3. Det var en morsom vri, tenkte jeg :) Dessuten skal jo nerven i SKAM være sterk og relevant (sitat Julie Andem) Og hva er mer relevant enn Islam i Norge, å vokse opp som to-kulturell, utfordringer for en muslimsk jente i dagens Norge etc etc.. Det blir et par utfordringer når det gjelder hijaben hennes, men det kan kanskje løses med parykk? Hvis det ikke blir Sana tror jeg enten Vilde eller Magnus får sesongen..

Anonymkode: 9a5a2...642

Hva mener du med utfordringer med hijaben hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mynona skrev:

Hva mener du med utfordringer med hijaben hennes?

Hvis hun bruker hijab til vanlig også så kan det bli vanskelig å vise henne uten hijab i serien, om det skulle bli aktuelt når hun filmes hjemme eller noe, antar jeg hun mener.

Anonymkode: 8a3be...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...