Gå til innhold

Han er så liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei en penis som ikke matcher med mine behov hadde jeg ikke kunnet holde ut med.
Det er litt som med personlighetsmatch, at det må stemme for at det skal vare, samme med underlivs og sexmatch.

Anonymkode: 7f8b6...7f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg. Stakkars fyr, men dessverre er det slik at sex en en viktig del av forholdet, så  jeg hadde nok slått opp :flau:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo selvmordsgrunn for en mann....Damer dumper han pga tekannetuten..

Endret av Belsebub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notorious lever videre gjennom kvinneguiden :fnise: 

Ja, det kan se slik ut. Han er nok stolt :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vårt problem.

Det er derfor menn med liten penis ikke burde formere seg. Da vil dette selvmordsproblemet gå bort etter hvert, og kvinner vil bli lykkeligere seksuelt når de da slipper å forholde seg til disse mindre penisene. Det er win-win

Anonymkode: d094f...44c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor menn med liten penis ikke burde formere seg. Da vil dette selvmordsproblemet gå bort etter hvert, og kvinner vil bli lykkeligere seksuelt når de da slipper å forholde seg til disse mindre penisene. Det er win-win

Anonymkode: d094f...44c

Nu er det ikke sikkert at alle tilfellene med små peniser er arvelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er det ikke sikkert at alle tilfellene med små peniser er arvelige.

Det er genetisk, og klart mor er bærer av arvemateriale hun også. Men der den sjansen verdt å ta? Forhåpentligvis vil teknologien føre oss dithen at vi kan genmanipulere i nær framtid. Da vil man kunne designe barn etter de beste egenskapene, som større penis, høyere lengde osv. Sånn sett er jo fremtiden spennende:)

Anonymkode: d094f...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dumpet han. Har selv datet to menn dette året, og begge har jeg avsluttet med fordi de har hatt altfor små peniser til at jeg kjente noe under sex.

Anonymkode: 4c41c...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en penis er under 17cm lang og mindre en 14cm i omkrets, så kan det vel regnes som en mindre penis. En gjennomsnittlig penis er ikke stor, i den forstand kvinner liker det. Den er bare større enn peniser som er mindre enn gjennomsnittet igjen, men kontrer fortsatt ikke en større en.

Anonymkode: d094f...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hvis en penis er under 17cm lang og mindre en 14cm i omkrets, så kan det vel regnes som en mindre penis. En gjennomsnittlig penis er ikke stor, i den forstand kvinner liker det. Den er bare større enn peniser som er mindre enn gjennomsnittet igjen, men kontrer fortsatt ikke en større en.

Anonymkode: d094f...44c

Under 17cm er liten?? :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Under 17cm er liten?? :biggrin: 

Tykkelse er viktigere enn lengde, men skal jo se bra og velproporsjonert ut også. Så må være litt lengde i forhold til tykkelsen

Anonymkode: d094f...44c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært en du ønsket å være i forholdet med, kunne jeg gitt ett slik råd-

men siden da TS kun møter han for sex, ser ikke poenget, finn deg en mann du koser deg med under sexen.

Anonymkode: ab7aa...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kom igjen trådstarter!Sjekk om jeg bløffer.

Hvorfor skal hun det?

Anonymkode: ab7aa...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...