Gå til innhold

Han er så liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå, men han er veldig liten. Tipper 10 cm lang og omkrets på 10 cm. Jeg kjenner han nesten ikke inni meg. Vi holder på ganske lenge, så jeg blir lei, men han kommer jo ikke?! Jeg er nok ikke den trangeste siden jeg har født for 1,5 år siden, men SÅ vid er jeg ikke, har hatt sex med andre som ikke har hatt problemer med å komme. Men de har jo hatt en normal størrelse på penis også da. Kjempe hyggelig fyr, for all del. Men hadde dere giddet å fortsette om det kun var sex dere traff hverandre for?

Anonymkode: fe4c6...694

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå, men han er veldig liten. Tipper 10 cm lang og omkrets på 10 cm. Jeg kjenner han nesten ikke inni meg. Vi holder på ganske lenge, så jeg blir lei, men han kommer jo ikke?! Jeg er nok ikke den trangeste siden jeg har født for 1,5 år siden, men SÅ vid er jeg ikke, har hatt sex med andre som ikke har hatt problemer med å komme. Men de har jo hatt en normal størrelse på penis også da. Kjempe hyggelig fyr, for all del. Men hadde dere giddet å fortsette om det kun var sex dere traff hverandre for?

Anonymkode: fe4c6...694

Nei.

Anonymkode: ab7aa...21d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du må ta ansvar for deg selv og din egen nytelse. Ikke ta ansvar for han og hans nytelse.

Får du ikke noe ut av det så finn en ny som passer deg bedre.

Anonymkode: 71c08...7fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå, men han er veldig liten. Tipper 10 cm lang og omkrets på 10 cm. Jeg kjenner han nesten ikke inni meg. Vi holder på ganske lenge, så jeg blir lei, men han kommer jo ikke?! Jeg er nok ikke den trangeste siden jeg har født for 1,5 år siden, men SÅ vid er jeg ikke, har hatt sex med andre som ikke har hatt problemer med å komme. Men de har jo hatt en normal størrelse på penis også da. Kjempe hyggelig fyr, for all del. Men hadde dere giddet å fortsette om det kun var sex dere traff hverandre for?

Anonymkode: fe4c6...694

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, og jeg som trodde at størrelsen ikke hadde noe å si?

det har masse å si. Noen er veldig trange og synes ti cm er bra, men 15-20 blir for mye, noen er medium vid og synes medium størrelse er bra, men 10 blir litt for mye og 22 blr litt for mye, og noen er veldig vide og synes liten + medium størrelse blir for liten, noen liker alle typer størrelse, og noen tenner kun på en spesifikk størrelse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ok :)

Men stakkars mann som bare har 10 cm...Jeg har selv 20cm og 18 omkrets, og livet blir så mye enklere. Man slipper å måtte bruke penger på fete biler, svære griller osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits å ha sex med sånne, dump han før han rekker å formere seg med deg.

Anonymkode: e5bc7...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok :)

Men stakkars mann som bare har 10 cm...Jeg har selv 20cm og 18 omkrets, og livet blir så mye enklere. Man slipper å måtte bruke penger på fete biler, svære griller osv.

Jug mer i morra :)

Anonymkode: e5bc7...61f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hehe, ok :)

Men stakkars mann som bare har 10 cm...Jeg har selv 20cm og 18 omkrets, og livet blir så mye enklere. Man slipper å måtte bruke penger på fete biler, svære griller osv.

Haha takk for dagens latter :biggrin: 

Merkelig fenomen det der, alle menn på KG har 20+ men samtidig dukker det daglig opp tråder med "er jeg stor nok?"  osv fra anonyme brukere.  

Det er bare bitteliten prosent som har penis som er 18+ men jaggu har ikke samtlige profil på kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok :)

Men stakkars mann som bare har 10 cm...Jeg har selv 20cm og 18 omkrets, og livet blir så mye enklere. Man slipper å måtte bruke penger på fete biler, svære griller osv.

Så hvis du hadde hatt liten tiss så hadde du kjøpt deg svær grill? Hvorfor?

Anonymkode: 6a6d8...f80

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits å juge om noe slikt? Dere hadde vel forlatt resturanten hvis dere fikk sossis når det ble reklamert med knakkpølse?

Har man liten tiss så må man kompensere med noe annet.

single damer: se etter menn i polo,yaris micra o.l.

Endret av Belsebub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en fyr noen ganger nå, men han er veldig liten. Tipper 10 cm lang og omkrets på 10 cm. Jeg kjenner han nesten ikke inni meg. Vi holder på ganske lenge, så jeg blir lei, men han kommer jo ikke?! Jeg er nok ikke den trangeste siden jeg har født for 1,5 år siden, men SÅ vid er jeg ikke, har hatt sex med andre som ikke har hatt problemer med å komme. Men de har jo hatt en normal størrelse på penis også da. Kjempe hyggelig fyr, for all del. Men hadde dere giddet å fortsette om det kun var sex dere traff hverandre for?

Anonymkode: fe4c6...694

Er mannen penisen sin? "Han er liten, jeg er trang". Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg identifiserer meg ikke med mitt kjønnsorgan.

Anonymkode: 1b8e4...68a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ok :)

Men stakkars mann som bare har 10 cm...Jeg har selv 20cm og 18 omkrets, og livet blir så mye enklere. Man slipper å måtte bruke penger på fete biler, svære griller osv.

Du hadde ikke greid å penetrere meg uten å ødelegge meg i hvert fall. For mye og for lite forderver alt, som ordtaket sier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok :)

Men stakkars mann som bare har 10 cm...Jeg har selv 20cm og 18 omkrets, og livet blir så mye enklere. Man slipper å måtte bruke penger på fete biler, svære griller osv.

hadde kutta ut deg å jeg altså om det var deg jeg knulla. 14 cm og 14,5 i omkrets er perfekt 👌🏻

Anonymkode: fe4c6...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits å juge om noe slikt? Dere hadde vel forlatt resturanten hvis dere fikk sossis når det ble reklamert med knakkpølse?

Har man liten tiss så må man kompensere med noe annet.

single damer: se etter menn i polo,yaris micra o.l.

selvfølgelig er det noen vits, du er ikke den første og heller ikke den siste som skryter på deg.

Anonymkode: e5bc7...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå måtte jeg faktisk ta frem målebåndet.. 10 cm var vist hakket mindre enn jeg trodde. Så han er muligens 13-14 cm.. Men ikke serlig tykk.

Anonymkode: fe4c6...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I got the cleanest meanest penis, you`ve never seen this, a stroke of genuis.

Endret av Belsebub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I got the cleanest meanest penis, you`ve never seen this, a stroke of genuis.

Biggie? Og jeg som trodde du var død....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ingen vits å ha sex med sånne, dump han før han rekker å formere seg med deg.

Anonymkode: e5bc7...61f

Hva er grunnen til at du mener menn med liten penis ikke burde få formere seg? 
Er det et samfunnsproblem tenker du, at barn blir født med liten-penis-gen? 

Til TS: En penis på 13-14 er gjennomsnittlig. Poenget er vel ikke størrelsen, men at dere sammen ikke har god seksuell kjemi som er til nytte for noen. Jeg hadde droppet det, men ikke fordi penis var for liten, er tross alt mer ved et sex-liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...