Gå til innhold

Rettebørste ebay?


Eli0102

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilte den nederste linken for ett par dager siden :) gleder meg til den kommer, og håper den funker 😂 

Begge selgerene har høy positiv feedback så er nok like trygt å bestille hos begge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger! Hvilke type hår har du/dere? Mitt er veldig frizzy og krøllete så er redd denne ikke virker på meg :( de videoene jeg har sett er jo bare av jenter med litt fall, eller strikkmerker i håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får den snart! Men kommer nok ikke før langt uti desember regner jeg med.. Har heller ikke høye forhåpninger på at den virker på meg, har frissy hår, og bølgete, men håper at den funker med de rette hårproduktene, eller evt at jeg i verstefall kan bruke den de dagene jeg trener, men ikke skal vaske håret :) 

Har sett litt forskjellig på youtube, på noen funker den, på andre ikke i det hele tatt, noen blir ikke varme nok engang, eller tempraturen dropper så fort den blir brukt, så somsagt, tørr ikke å håpe på de store greiene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fikk denne idag! Prøvde den nettopp, og positivt overrasket!  Varmet seg passe fort opp til 180grader, men for mitt hår måtte jeg ha 190 grader :) Sov med flette inatt, så hadde små og mye bølger, men den tok de bort, uten at jeg måtte gå for mange ganger igjennom håret! Gjorde heller ikke vondt å dra den gjennom håret når den var blitt varm, slik som flere youtubers syntes! 
Håret ble gjerne en smule mer frizzy etterpå enn når man bruker rettetang, men roa seg ned med litt olje i! Annet minus var at enden av håret ikke ble like rett som med rettetang, og litt vanskligere å slippe å få det ''hakkete'' i bakhodet, men gikk fint om jeg gikk sakte og flere ganger gjennom det :)

Kommer nok til å bruke denne regelmessig, enten for å fjerne merke etter strikk, eller når jeg har trent, men ikke skal vaske håret :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...