Gå til innhold

"Hvordan går det med kjærligheten?" Hva svarer du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett meg drittlei av spørsmål som dette. Er ung. Var i et forhold for 2år siden. Jeg har datet litt siden, men det har ikke blitt noe mer. Akkurat nå holder jeg på med en, men jeg vil ikke si at jeg gjør det. Jeg liker ikke å blande inn familien når det kommer til kjærligheten. En gang sa jeg at jeg datet en, og etter noen uker spurte noen i familien hvordan det gikk. Sa at det ikke ble noe, og da kommer alle spørsmålene "hvorfor ikke", "det var dumt, synes du det ver leit?" og blablabla. Selvfølgelig, det er bra at de bryr seg, men jeg liker å holde det litt skjult. Jeg har VENNER jeg snakker med om slikt. 

Så hva svarer du? Og finnes det en høflig måte å svare på slik at de slutter å mase?

Virker som alle forventer at jeg nå bør være i et nytt forhold, og synes det tar tid før jeg finner meg noen....

Anonymkode: 5998b...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke svare engang. Det burde vært åpenbart for alle rundt meg nå at jeg sliter med kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å være ærlig:

"rett vest" eller "nei den går ikke, den sitter stille ;)

Anonymkode: 4a5f0...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer som jeg alltid gjør på spørsmål jeg ikke aner hva jeg skal svare på. Jeg ser på dem med et lurt smil og sier "alt er relativt. Hva med ditt?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke svare engang. Det burde vært åpenbart for alle rundt meg nå at jeg sliter med kjærligheten.

"Har du ingen ting med"

Anonymkode: fb8a5...add

Men får dere ikke noen rare blikk tilbake? Hva svarer de da?

Anonymkode: 5998b...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett meg drittlei av spørsmål som dette. Er ung. Var i et forhold for 2år siden. Jeg har datet litt siden, men det har ikke blitt noe mer. Akkurat nå holder jeg på med en, men jeg vil ikke si at jeg gjør det. Jeg liker ikke å blande inn familien når det kommer til kjærligheten. En gang sa jeg at jeg datet en, og etter noen uker spurte noen i familien hvordan det gikk. Sa at det ikke ble noe, og da kommer alle spørsmålene "hvorfor ikke", "det var dumt, synes du det ver leit?" og blablabla. Selvfølgelig, det er bra at de bryr seg, men jeg liker å holde det litt skjult. Jeg har VENNER jeg snakker med om slikt. 

Så hva svarer du? Og finnes det en høflig måte å svare på slik at de slutter å mase?

Virker som alle forventer at jeg nå bør være i et nytt forhold, og synes det tar tid før jeg finner meg noen....

Anonymkode: 5998b...c70

Svar at det har du ikke noe med. 

Anonymkode: 31b04...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så uhøflige folk er her da, og da tenker jeg ikke på de som spør. Du kan jo ikke bjeffe noe sånt som "det har du ikke noe med". De spør vel på en fin måte?

Si at du har behov for å være alene/singel en stund.

Anonymkode: 929a8...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så uhøflige folk er her da, og da tenker jeg ikke på de som spør. Du kan jo ikke bjeffe noe sånt som "det har du ikke noe med". De spør vel på en fin måte?

Si at du har behov for å være alene/singel en stund.

Anonymkode: 929a8...735

Du aner ikke hvor irriterende det er å få sånne spørsmål. Da blir man litt aggressiv etter hvert. Jeg pleier å si følgende: "Siden jeg ikke har lyst å utsette meg selv for hiv eller utroskap så holder jeg meg unna menn." Da blir folk stort sett stille. 

Anonymkode: b4ecb...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier innimellom at "Planen min om å bli en sur, enslig kjerring som klager på alt og alle går akkurat etter planen" :tommelopp: 

Men stort sett sier jeg bare at det ikke er noe nytt å rapporte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men får dere ikke noen rare blikk tilbake? Hva svarer de da?

Anonymkode: 5998b...c70

Eventuelle rare blikk velger jeg å ikke legge merke til:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...