Gå til innhold

Karpe Diem, good or bad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Karpe Diem? De er litt politiske og det er bra at de kritiserer og latterliggjør innvandringskritikere, men selve musikken? Er den bra?

Anonymkode: 253b8...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mening er at de har laget langt bedre musikk før, kan nevne låtene "stjerner", "tusen tegninger", "krølla 50-lapp" osv.

Har hørt litt av siste plata, men jeg synes ikke det var noe særlig. Var ikke veldig imponert over tekstene heller.

Uansett er jeg ikke helt i målgruppen lenger med mine 35 år, klarer ikke å få med meg all den nye musikken lenger:(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Jeg mener i alle fall at den musikken deres er helt elendig.
 Men hver sin smak, antar jeg....

Anonymkode: 669cf...cc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om Karpe Diem? De er litt politiske og det er bra at de kritiserer og latterliggjør innvandringskritikere, men selve musikken? Er den bra?

Anonymkode: 253b8...6a6

Nei, det er for fader ikke bra. Og den containermusikken deres kan de få ha for seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at de har laget langt bedre musikk før, kan nevne låtene "stjerner", "tusen tegninger", "krølla 50-lapp" osv.

Har hørt litt av siste plata, men jeg synes ikke det var noe særlig. Var ikke veldig imponert over tekstene heller.

Uansett er jeg ikke helt i målgruppen lenger med mine 35 år, klarer ikke å få med meg all den nye musikken lenger:(

Jeg er enige i at dei lagte bedre musikk før. Jeg liker ikkje Au fair, Hvite menn som pusher 50 og Lett å være rebell i kjellerleiligheten.

Jeg liker Piano og Stjerner.

Endret av Dodge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Ignorante idioter, er det de er.
Liker ikke musikken deres heller, men de har tydeligvis funnet ut hvordan de kan spille på nordmenns snillisme og naivitet for å selge i nyere tider, så de skal vel ha cred for business sense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn musikkteknisk eller hva man skal si er de kanskje ikke de beste, men de vinner iallefall meg over med innholdet i tekstene sine

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg er 25 år. Syns musikken deres er barnslig og drit dårlig, hvis det er musikk da? 

Å banne mest mulig er ikke tøft og virker bare dumt når de er eldre enn meg til og med. Kødd, bøg og jøder er ord de bruker «hele tiden». Skikkelig fjortis-prat. Det er ufint rett og slett. 

Noen jøder (og kristne) vil ikke gå på konserten deres etter at de bevisst bruker noe de kaller musikk til å bedrive sjikane av jøder. Velkommen til 1855. :roll:

Tipper de fleste som kommer på konsertene deres er minoritetsungdom som har ramlet utenfor. Greit nok at de har noe bedre enn kriminalitet å gå til. Nordmenn og jøder er ikke velkomne hos de uansett. :-)) 

Meget diskriminerende. Og dette synger de om, de som forsøker å diskriminere så godt som hele tiden. 

 

Anonymkode: a8009...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...