Gå til innhold

Skal du jobbe i julen?


The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope. Reiser hjem på juleferie midt i desember og kommer ikke opp igjen hit før uti romjula, men regner med det blir en del jobbing da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber frem til 14., så tar vi fri frem til nyttårshelga, der jeg skal jobbe nyttårsaften, 1. nyttårsdag og 2. nyttårsdag. Det som irriterer meg er at jeg ikke får tillegg for å jobbe helligdager eller kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fri fra 23.des til 4. Januar.😊😊 det skal bli GODT!!!! Ungene skal være hos sin far 23-27 DES. Men da kommer de hjem og skal kose seg med oss i resten av ferien. Skulle selvfølgelig ønske at de var her i julen, men velger å tenke at vi får kose oss ekstra se dagene de er her😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum at jeg tok meg altfor mye fri i påsken og sommerferien og sitter nå igjen med bare 2 feriedager til gode. Med mindre det blir helt sinnsykt mye å gjøre før jul så jeg får spart opp litt i avspasering, blir det vel ikke stort mer enn et par-tre dager fri i romjula på meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vaktlisten frem til julaften og jobber hver dag 17-24 i alle fall. Har sikkert et par vakter i romjula også og tipper jeg får nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss jobber vi 7,8t istedet for 7,5t, disse ekstra 15 min får vi igjen som fri i jul og påske uten å bruke feriedager. Så da har jeg hele jula fri, tar også ut timer jeg har til gode den 23.12 og 4.1, så blir lang juleferie.

Anonymkode: 70f88...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått vaktlistene, og regner ikke med å få dem før uka før heller. 
Har bedt om fri juleaften ettersom jeg jobbet i fjor, og ellers har jeg bedt om å jobbe vanlig, altså ikke noe ekstra. Men siden nyttårsaften er "min dag" regner jeg med at jeg må jobbe da.

Jobbet mye i jula i fjor, og angret bittert ettersom jeg ble satt opp mer enn jeg hadde sagt ja til og ikke fikk noen julestemning i det hele tatt. Dessuten får jeg storstipendet i januar og har en annen jobb så trenger ikke å jobbe noe ekstra økonomisk sett heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal jobbe halve lille julaften og én dag i romjula. Skal ikke ha feriedager, men bruker opp fleksitiden jeg har igjen. Syns det er greit å komme inn en dag i romjula for å svare på mail og få gjort unna oppgaver som evt. hoper seg opp. Jobber innen kommuneadministrasjon.

Anonymkode: ad38d...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk og har ikke full oversikt ennå. Vanligvis bruker jeg å jobbe en del i romjulen, så regner med at jeg skal det i år også. 

Har veldig lyst på fri kvelden på lille julaften så vurderer sterkt å be sjefen om fri da. Til gjengjleld kan jeg gjerne jobbe på julaften. 

Ja, i utgangspunktet, men planlegger å bruke egenmelding. :)

Anonymkode: 850c6...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...