Gå til innhold

Gentlemannan er utryddet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke spesialbehandling da det er en selvfølge.

Kall det hva du vil. Spørsmålet er hvorfor.

Anonymkode: 6f946...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er inne på noe, om man ser vekk fra kjønnsaspektet. Vi kunne alle hatt godt av å være litt høfligere i hverdagen og tatt mer hensyn til hverandre. Men å kreve at noen skal gjøre noe for deg fordi man er født med et spesifikt kjønnsorgan er litt drøyt. Skal man den andre veien kunne kreve at kvinnen tar oppvasken? Nope.

Men igjen. Å holde døren oppe for folk som kommer bak èn. Hilse på bussjåføren. Ikke sykle i hundreogh*lvete over vanndammer så de spruter folk ned fordi man vil hjem raskt. Si unnskyld når man gjør noe dumt. Ikke true telefonselgere. Si takk når noen gjør deg noe godt, om enn bare flytter seg så du kommer enkelt forbi. Sånne ting hadde det ikke gjort noe om flere gjorde. Kan jo tenkes at det hadde blitt et varmere samfunn da. Dagene mine ville vært bedre iallefall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hva da?

Hvorfor skal kvinner, og ikke menn, behandles på denne måten? 

Anonymkode: 6f946...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ, har jeg sagt det?:vetikke:

Du snakker om at å bli behandlet "som damer". Antok det ikke gjaldt menn, men tok kanskje feil.

Anonymkode: 6f946...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om at å bli behandlet "som damer". Antok det ikke gjaldt menn, men tok kanskje feil.

Anonymkode: 6f946...1c3

Ja dere kan også bli behandlet som damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det handler om å bli behandlet med klasse.

Behandler kvinner som unger. De reagerer ofte som barn, så det må taes hensyn til. Kan sammenlikne det med unger som ikke får godteri i butikken. Samme gnålet hver gang..

Anonymkode: c3686...43e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandler kvinner som unger. De reagerer ofte som barn, så det må taes hensyn til. Kan sammenlikne det med unger som ikke får godteri i butikken. Samme gnålet hver gang..

Anonymkode: c3686...43e

Det har ikke jeg lagt merke til hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi et annet eksempel på likestillingen som feminister har kjempet frem :

 

La feministene utslette seg selv med

1. Kondommer
2. P-Piller
3. Angrepiller
4. Abort
5. Andre virkemidler som hindrer barn

Så kan Norge bli et Sharia land. Jeg gleder meg til den dagen Norge blir et Islamsk nasjon. Da slipper vi å betale skatt til den grådige norske staten.

Det er ulovlig å betale skatt til staten i muslimske nasjoner. Profet Muhammed var en visdomsfull, intelligent og rettferdig profet.

Endret av Jetlag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gentlemannen er utryddet, men det er jaddemeg ladyen også. 

Begge ble skylt vekk med feminismebølgen. 

Anonymkode: da4e4...9fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...