Gå til innhold

Canada goose-liknende jakke


pappar

Anbefalte innlegg

Hei😊 Kan noen tipse om varme og gode vinterjakker som likner canada goose men som er Uten ekte pels? Alle jeg finner er så store og boblete. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi..håper en moderator kan litt, for nå føler jeg tråden ble om noe helt annet?

 

Er det noen som kan anbefale noen jakker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan definitivt anbefale Didrikson. Gode jakker, til en langt rimeligere pris. XXL fører disse i alle fall. Tror ikke jeg har sett de hos G-sport.

Anonymkode: 0b091...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk! Var på XXL i helgen. De hadde bare store størrelser igjen dessverre😕 tok turen innom Grim og prøvde både Fjällreven og Carthart men ingen av dem satt slik som jeg ønsket. Ser gravid ut i profil i alle😂 kanskje jeg er for kresen... får lete videre.

Svea hadde en som var veldig fin. Men den modellen hadde selvfølgelig pels...ugh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min herfra og er veldig fornøyd:

https://www.cintamani.is/en/women/women-coats-and-bodywarmers.html

Uten ekte pels, men den falske pelsen ser mest ekte ut(eller ikke så stygg og billig ut) av alle de jeg har sett.

Edit: Vel, nå ser jeg at det står at den har ekte pels, men den jeg kjøpte i fjor har ikke det. 

Endret av funginger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg å lese at du vil ha jakke uten ekte pels! Måtte bare si det. :) 

Jeg kjøpte en parkas på vero moda for noen år siden som jeg faktisk fikk spørsmål fra flere om det var Canada goose. De har hatt den inne flere år på rad, mulig de har den i år også. Pelsen på den ser tydelig fake ut da, men det er jeg bare glad for, da syns det godt at det er fuskepels. Men den er ikke stygg og kan lett plukkes av. Uansett er ekte pels kun pent på dyrene som eier den spør du meg. Jeg føler at fake pels som ser ekte ut nesten blir som en slags "reklame" for ekte pels. Ikke vil jeg at folk skal tro pelsen er ekte heller selv om jeg ellers driter i hva folk mener om meg. Men akkurat pels er jeg så imot at der vil jeg ikke at noen skal tro jeg bruker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig☺ Jeg er ikke opptatt av at den fake pelskragen skal se ekte ut. Det synes jeg nesten blir ekkelt.

Skal sjekke ut Vero Moda jeg. Husker jeg kjøpte en fin jakke der for noen år siden. Men den var altfor tynn, jeg frøs ihjæl i den!😂 Samme greia i år; jeg kjøpte for tynn jakke i fjor. Stoler på betjeningen når de sier den skal tåle tøff kulde til tross for at jakken er "tynn". Vel...fra nå av får jeg ta det med en neve salt😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig☺ Jeg er ikke opptatt av at den fake pelskragen skal se ekte ut. Det synes jeg nesten blir ekkelt.

Skal sjekke ut Vero Moda jeg. Husker jeg kjøpte en fin jakke der for noen år siden. Men den var altfor tynn, jeg frøs ihjæl i den!😂 Samme greia i år; jeg kjøpte for tynn jakke i fjor. Stoler på betjeningen når de sier den skal tåle tøff kulde til tross for at jakken er "tynn". Vel...fra nå av får jeg ta det med en neve salt😁

Hehe, kjenner til den, å kjøpe for tynn jakke. :P Kjøpte en fra Nelly i fjor, aaaaltfor tynn. Men min fra vero moda er ikke tynn, den er skikkelig varm og jeg er skikkelig frysepinne. Håper du får tak i den, den pleier å bli fort utsolgt. Den er veldig populær, derfor de har hatt den flere år på rad, bare i ulike farger. Min er mørkeblå, så ikke helt lik den svarte veldig mange har. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg å lese at du vil ha jakke uten ekte pels! Måtte bare si det. :) 

Jeg kjøpte en parkas på vero moda for noen år siden som jeg faktisk fikk spørsmål fra flere om det var Canada goose. De har hatt den inne flere år på rad, mulig de har den i år også. Pelsen på den ser tydelig fake ut da, men det er jeg bare glad for, da syns det godt at det er fuskepels. Men den er ikke stygg og kan lett plukkes av. Uansett er ekte pels kun pent på dyrene som eier den spør du meg. Jeg føler at fake pels som ser ekte ut nesten blir som en slags "reklame" for ekte pels. Ikke vil jeg at folk skal tro pelsen er ekte heller selv om jeg ellers driter i hva folk mener om meg. Men akkurat pels er jeg så imot at der vil jeg ikke at noen skal tro jeg bruker det. 

All fake pels forsøker å etterligne ekte pels (med varierende hell), og jeg vil derfor påstå at all fake pels blir som en slags "reklame" for ekte pels - som du sier.

Synes fuskepels er forferdelig stygt, og ikke minst lite miljøvennlig. 

Pelsmotstandere som bruker fuskepels er i mine øyne en eneste stor selvmotsigelse. 

Anonymkode: 0f4ce...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All fake pels forsøker å etterligne ekte pels (med varierende hell), og jeg vil derfor påstå at all fake pels blir som en slags "reklame" for ekte pels - som du sier.

Synes fuskepels er forferdelig stygt, og ikke minst lite miljøvennlig. 

Pelsmotstandere som bruker fuskepels er i mine øyne en eneste stor selvmotsigelse. 

Anonymkode: 0f4ce...9db

Du tar opp en debatt her nå som ikke er tema for tråden. Fint hvis tråden kan handle om det jeg spør om og ikke for/mot pels ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en Svea-jakke (den u/pels) i går. Den var forsåvidt fin. Er den varm nok til vinteren? Den kjentes litt tynn ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...