Gå til innhold

Sofia den første


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, denne tar jeg anonym.. Vet det høres helt sprøtt ut, men datteren min har akkurat fått interesse for tv, så vi ser litt disney channel om dagen. Sofia den første er favoritten, men jeg sliter med å forstå forhistorien. Altså, er Sofia biologisk i familie med kongen og søsknene? I såfall, hvorfor har hun og moren først nå flyttet til de? Jeg er forvirret.....

Anonymkode: 92c9c...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

moren til Sofia drev en skobutikk i landsbyen og en dag kjøpte kongen sko av henne. så ble de forelska og gifta seg! kongen er ikke Sofias biologiske far, men stefar :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kongen og Sofias mor da - er de enke og enkemann eller er de skilt på hver sin kant?

Anonymkode: d1e29...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moren til Sofia drev en skobutikk i landsbyen og en dag kjøpte kongen sko av henne. så ble de forelska og gifta seg! kongen er ikke Sofias biologiske far, men stefar :-)

Takk! Utrolig hvor mye rart man kan fundere på, men jeg får liksom ikke til å slappe av med mindre jeg vet hva som foregår.

Anonymkode: 92c9c...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kongen og Sofias mor da - er de enke og enkemann eller er de skilt på hver sin kant?

Anonymkode: d1e29...c8e

Tror ikke det er så veldig ofte nevnt, men kan aldri skjønne de er skilt..men at de er enke og enkemann.

Anonymkode: 48270...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...