Gå til innhold

Bifile i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jente som er bifil.... kom over et innlegg på en side: http://www.skeiv.no/templates/sections/community/forum/thread.aspx?topic=7151

Er det mange bifile i forhold som har det slik? Lever ulykkelig med en mann osv?

Jeg selv har en mann og er lykkelig med det, men liker å leke litt med jenter ute på byen osv. Det synes mannen min er helt greit. Hvordan er det med dere andre der ute?

Anonymkode: fb0e8...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine bifile venner har det fint i sine forhold. Noen av dem er i forhold med en av samme kjønn, andre med en av motsatt kjønn. Etter det de forteller er de i stabile forhold, monogame. De er i forhold med en de liker, elsker, trives med.

 

Den linken du viser til handler vel om en person som er i et dårlig forhold? 

Anonymkode: cacaf...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei, aner jo ikke hvordan personen i det innlegget har det. Men lurer på om det er vanlig for bifile å være ulykkelige i forhold hvis man ikke får "levd ut" med en av det kjønnet man ikke er sammen med... om du skjønner.

Anonymkode: fb0e8...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe problem med å være monogam i forhold, på tross av at jeg er bifil. Når jeg er sammen med en mann lengter jeg ikke noe mer etter en jente enn jeg gjør etter en annen mann, liksom. Har jeg funnet en jeg trives med, så holder det med den personen.

Anonymkode: 80716...976

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe problem med å være monogam i forhold, på tross av at jeg er bifil. Når jeg er sammen med en mann lengter jeg ikke noe mer etter en jente enn jeg gjør etter en annen mann, liksom. Har jeg funnet en jeg trives med, så holder det med den personen.

Anonymkode: 80716...976

Samme her. Er i et forhold med en fantastisk mann og jeg føler ikke at jeg mangler noe overhodet. Hadde han ønsket å se meg sammen med en jente hadde jeg nok vært åpen for det, men det er ikke et behov. ^^

Anonymkode: a3a9f...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å være monogam i et forhold dersom man er bifil ? 

Og til deg som får lov av mannen til å leke med andre jenter på byn osv.... får han se på ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...