Gå til innhold

Produkter vi ikke kjøper igjen.


Gjest Yellowrose

Anbefalte innlegg

Organisk? Tror kanskje du mener økologisk... Ingen av Lush sine balsamer er 100% økologiske. Var det balsam i fast eller flytende form? Og er du 100% sikker på at det var en balsam, og ikke en av kurene deres? Høres uansett ikke ut som om du har brukt den riktig. Jeg har prøvd alle balsamene til Lush og har aldri opplevd det du snakker om.

Jeg fikk i alle fall om det var balsam (og stod conditioner), og ingen spesielle instrukser om hvordan man skulle bruke den, så antok det var som all annen balsam? Men mulig håret mitt er litt sært altså.:fnise: Det er litt ekstra tørt og slitt fra før, så nå bruker jeg kun fuktighetsgivende produkter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Penelopee

St. Tropez selvbruningsmousse. Jeg dusjet, hadde på meg selvbruningsmoussen og la meg et par timer senere. Våknet midt på natten av kvalme, og kastet opp av lukten. Bokstavlig talt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Tropez in shower gradual tanning. En krem du skal ta på i dusjen etter du har vasket deg med vanlig dusjsåpe. Etter du har gnidd den godt inn skal du vente i 3 minutter for dermed å skylle den godt av. Etterpå skal du klappe huden tør. 

Produktet hørtes for meg helt fantastisk ut, men problemet er bare at jeg ikke ser noen forskjell. Blir ikke brun av den i det hele tatt, null effekt. 

Men det skal sies at jeg elsker St. Tropez som selvbruningsmerke ellers da, den kremen til ansikt er fantastisk. Fargen er så naturlig og har ikke et snev av oransje i seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NARS Sheer Glow. Jeg hater den... Den er kakete, den ligger ujevnt på huden, den tørker ut huden min... Den blir rett og slett aldri fin på. Ut i fra det jeg har hørt skulle den vært akkurat det jeg var på jakt etter, men den er bare alt det motsatte. Jeg har prøvd alt; kost, beauty blender, med og uten primer. Den vil ikke fungere. Og så HATER jeg at den ikke kommer med pumpe!

Haha åneii, den venter jeg på i posten nå! Håper den funker bra på meg, men blir så redd når jeg leser sånt, for den er så dyr :fnise:

Selv kommer jeg aldri til å kjøpe denne mascaraen fra Maybelline som vant beste mascara på TV2 Hjelper deg. Greit jeg har ikke-eksisterende vipper, men av denne her følte jeg nesten de ble mindre :fnise: Også kommer jeg ikke til å kjøpe igjen Estee Lauder Double Wear, rett og slett fordi det var umulig å finne en passende farge til meg, enda jeg prøvde to ganger med hjelp på Kicks. Jeg har ganske gul hudtone og har farge, men følte alle bare var rosa/for mørke eller altfor lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Tropez in shower gradual tanning. En krem du skal ta på i dusjen etter du har vasket deg med vanlig dusjsåpe. Etter du har gnidd den godt inn skal du vente i 3 minutter for dermed å skylle den godt av. Etterpå skal du klappe huden tør. 

Produktet hørtes for meg helt fantastisk ut, men problemet er bare at jeg ikke ser noen forskjell. Blir ikke brun av den i det hele tatt, null effekt. 

Men det skal sies at jeg elsker St. Tropez som selvbruningsmerke ellers da, den kremen til ansikt er fantastisk. Fargen er så naturlig og har ikke et snev av oransje i seg :) 

Et produkt som skal gi farge etter bare tre minutter??   De flste selvbruningsprodukter bruker jo timesvis på å virke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigi dumb blond shampoo og balsam var helt forferdelig for meg, ble skikkelig sprengrød i hodebunnen og fikk små sår, svei gjorde det også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bb-krem fra Vichy. Ga meg kviser, ble blank i huden og fargen passet meg ikke (enda jeg valgte den aller lyseste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et produkt som skal gi farge etter bare tre minutter??   De flste selvbruningsprodukter bruker jo timesvis på å virke. 

Hehe, nei så lettlurt er jeg ikke ;p men den bruker tre minutter på å trekke litt inn i huden. Du gnir den godt inn på våt nyvasket hud i sirkelbevegelser og så venter du tre minutter - skyller av for så å klappe huden ren til slutt. Huden lukter jo litt selvbruning etterpå så virketiden er vel som vanlig 8 timer etter produktet er trekt inn i huden. Men denne fargen var alt for svak, ser ingen forskjell. Ser flere har klagd over den lyse fargen på nettet også, men kommer St. Tropez med en mørkere variant så kan det hende jeg klinker til, men denne varianten kan de ha for seg selv ;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knorr supper, de inneholder over 50% palmeolje

Det gjør de ikke

Anonymkode: 38d76...9c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lush balsamer generelt. Håret blir så forjævelig tørt av det at det ser ut om jeg har ihjelbleket det, 15 ganger, på samme dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Henriksen-produkter kjøper jeg aldri igjen. Reagerte på c-vitamin-serien. Dårlig for min hud og veldig dyrt.

Anonymkode: 22d9a...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

En bb-krem fra Vichy. Ga meg kviser, ble blank i huden og fargen passet meg ikke (enda jeg valgte den aller lyseste).

Gi til meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Loreal Miss Manga mascaraen! Det er den største vitsen i hele kosmetikkverdenen. Jeg er veldig kresen på mascara, men så er min ultimate favoritt fra et billigmerke selv om jeg har prøvd "alt" av det dyreste, også. Men, den jævla miss manga mascaraen.... nei, jeg har faktisk ikke ord. Skjønner ikke at den kan gjøre noe som helst, for noen som helst. 

Anonymkode: ee465...cea

Funkar som berre det på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proactive Solution.... Rensesett som gjorde huden min MYE verre - helt grusomt mye verre, faktisk. Det verste nå er at de har begynt å selge det på Vita, noe som gjør det enda mer tilgjengelig :sjokkert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi til meg! :-)

Hvilken type er det du bruker da? ;):fnise: (tar gjerne imot tips, for trenger en jeg kan bruke når jeg bare skal være hjemme og sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Hvilken type er det du bruker da? ;):fnise: (tar gjerne imot tips, for trenger en jeg kan bruke når jeg bare skal være hjemme og sånt)

Altså, heime aleine brukar eg berre det eg blei fødd med, eg sminkar meg ikkje for kattane. Men eg brukar mange ulike, både vestlege og koreanske. Dei som er best for heimebruk vil eg tru er anten TonyMoly sin CC-krem eller rett og slett Cosmica sin.

Men eit tips: prøv Vichyen utan at du nett har teke på dagkrem. Eg synest den blir heilt koko om ein har han rett på dagkrem, men på tørr hud er han super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REN rose mostioure defence serum og ansiktskrem. Skulle liksom være så bra men ble rød i ansiktet med nupper og kviser :( Ga det til mamma og hun reagerte på samme måte. Og denne selges liksom på apoteket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lush balsamer generelt. Håret blir så forjævelig tørt av det at det ser ut om jeg har ihjelbleket det, 15 ganger, på samme dag. 

så rart at man kan ha så forskjellig oppfatning av samme produkter! :ler: jeg elsker min "vegan" balsam fra lush, har brukt den fast i flere år, og har aldri opplevd at håret blir tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...