Gå til innhold

Produkter vi ikke kjøper igjen.


Gjest Yellowrose

Anbefalte innlegg

Lano-såpe, både håndsåpe og kroppssåpe. Den gir meg røde utslett og sår/nupper. 

Mascara fra Malala. Har prøvd to typer og begge gir meg panda-øynene innen to timer.

Neglelakk fra Depend. Krever mange strøk og sitter dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Estee Lauder Double Wear foundation... 

Leste så mye bra om den,bl.a. her på forumet, så tenkte jeg skulle prøve. Kostet meg rundt ca 300kr...

Den satt så utrolig stygt på huden, trakk ikke inn, og det ble bare et stygt ujevnt lag, enda jeg brukte en god foundationbørste som jeg har brukt tidligere med andre type foundations... prøvde med primer under,men fortsatt samme stygge resultat.

La den igjen hos en venninne og sa at hun gjerne kan få beholde den om hun vil for jeg kom uansett aldri til å bruke den.

Sjeldent jeg blir så misfornøyd med et produkt, for noe søppel.

 

Anonymkode: c9f73...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body butter fra the body shop, med fersken og noe annet. Smurte inn kroppen og gikk til sengs. Etter en liten halvtime holdt både jeg og mannen min på å kveles, vi fikk begge dundrende hodepine. og vi ligger med vinduet vidåpent, så det skulle være nok luft. Bikkja som lå sammen med oss kastet opp. Måtte stå opp, dusje meg flere ganger å vaske kroppen med asan flere ganger for å få vekk lukta. Deretter måtte vi skifte på senga å lufte sengetøyet før vi la på nytt. Måtte la rommet sjokklufte i over en time for å få ut lukta. Morgenkåpa måtte også vaskes. Slikt kommer aldri mer inn i mitt hus. Det forpestet hele badet og hele soverommet. Takker min skaper for at vi alltid sover med vinduet vidåpent og med døra igjen. Det samme med badet, heldigvis har vi både vifte og et stort vindu der. Har aldri opplevd maken. Den gikk rett i søpla for å si det slik. Kan fortsatt forestille meg lukta og atmosfæren og får kvelningsfornemmelser bare av tanken.

Anonymkode: d5998...f3e

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigi Bedhead Dumb Blonde shampoo og balsam. Fikk sår i hodebunnen av den.

Cupcake ansiktsmaske fra Lush. Elsker vanligvis lushprodukter, men denne luktet nesten kvalmende av sjokolade.

Ansiktskrem fra VIC. Luktet harskt etter kort tid og klødde når en påførte den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudpleie produkter fra Mary Kay. Det kommer jeg aldri til å kjøpe igjen. 

 

Anonymkode: 74486...c90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Define Refreshing styling spray. Den gjør håret mer fett/oljete.

Anonymkode: 42220...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakkene fra Chanel. Utrolig skuffende til å være så dyrt produkt, når den skreller av på formiddagen etter påføring dagen før. Kan være jeg gjør noe feil, men liker mye bedre Essie neglelakker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermalogica - huden min tåler dem ikke.

Øyesminkefjerner fra Garnier - fikk røde sår rundt hele øyet, måtte gå på kortisonkur for å bli kvitt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estee Lauder Double Wear foundation... 

Leste så mye bra om den,bl.a. her på forumet, så tenkte jeg skulle prøve. Kostet meg rundt ca 300kr...

Den satt så utrolig stygt på huden, trakk ikke inn, og det ble bare et stygt ujevnt lag, enda jeg brukte en god foundationbørste som jeg har brukt tidligere med andre type foundations... prøvde med primer under,men fortsatt samme stygge resultat.

La den igjen hos en venninne og sa at hun gjerne kan få beholde den om hun vil for jeg kom uansett aldri til å bruke den.

Sjeldent jeg blir så misfornøyd med et produkt, for noe søppel.

 

Anonymkode: c9f73...fce

Du prøvde ikke å påføre den med fingrene eller blender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAC Prep+Prime (tror jeg den heter). Fikk større og synligere porer, samt kjempeblank hud. Det var liksom det motsatte jeg var ute etter😂

Og MAC pudder. Fikk MASSE småkviser av den! 

Av og til skuffer MAC altså...😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NARS Sheer Glow. Jeg hater den... Den er kakete, den ligger ujevnt på huden, den tørker ut huden min... Den blir rett og slett aldri fin på. Ut i fra det jeg har hørt skulle den vært akkurat det jeg var på jakt etter, men den er bare alt det motsatte. Jeg har prøvd alt; kost, beauty blender, med og uten primer. Den vil ikke fungere. Og så HATER jeg at den ikke kommer med pumpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du prøvde ikke å påføre den med fingrene eller blender?

Det gjorde jeg også, selvfølgelig. Funker bare ikke på meg, tydeligvis. Grunnen til at jeg kjøpte den var pga så mange gode reviews på nettet, men dette er bare et eksempel på at ting som fungerer på en person ikke nødvendigvis fungerer like bra på andre.

Anonymkode: c9f73...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også, selvfølgelig. Funker bare ikke på meg, tydeligvis. Grunnen til at jeg kjøpte den var pga så mange gode reviews på nettet, men dette er bare et eksempel på at ting som fungerer på en person ikke nødvendigvis fungerer like bra på andre.

Anonymkode: c9f73...fce

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lush har jo et ganske bra rykte for mange av produktene sine, så jeg prøvde en type organisk balsam derfra. Håret mitt ble på en måte seigt og "klissete" av det, det føltes bare ekkelt, og var umulig å gre ut. Aldri igjen! (Men kjøper fortsatt produkter til kroppen derfra nå og da.)

Mac-pudder. Det matchet ikke tonen min så bra som jeg håpet, så jeg følte jeg ble seendes veldig grå-aktig ut i ansiktig.

Ellers enig med alle som sier Lano. Jeg har aldri reagert på andre såper med parfyme i, men for noen år siden begynte jeg plutselig å svi og få utslett av Lanos håndsåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lush har jo et ganske bra rykte for mange av produktene sine, så jeg prøvde en type organisk balsam derfra. Håret mitt ble på en måte seigt og "klissete" av det, det føltes bare ekkelt, og var umulig å gre ut. Aldri igjen! (Men kjøper fortsatt produkter til kroppen derfra nå og da.)

Mac-pudder. Det matchet ikke tonen min så bra som jeg håpet, så jeg følte jeg ble seendes veldig grå-aktig ut i ansiktig.

Ellers enig med alle som sier Lano. Jeg har aldri reagert på andre såper med parfyme i, men for noen år siden begynte jeg plutselig å svi og få utslett av Lanos håndsåpe.

Organisk? Tror kanskje du mener økologisk... Ingen av Lush sine balsamer er 100% økologiske. Var det balsam i fast eller flytende form? Og er du 100% sikker på at det var en balsam, og ikke en av kurene deres? Høres uansett ikke ut som om du har brukt den riktig. Jeg har prøvd alle balsamene til Lush og har aldri opplevd det du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...