Gå til innhold

Produkter vi ikke kjøper igjen.


Gjest Yellowrose

Anbefalte innlegg

Gjest Yellowrose

Tenkte lage en tråd om produkter vi har prøvd men som vi ikke kommer til å kjøpe igjen. Jeg kommer ikke til å kjøpe HTH sin bodylotion igjen, produsenten sier den er bra for tørr hud og psoriasis, men huden min ble mye verre av den. :( 

Endret av Yellowrose
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

clinique take the day off cleansing milk. Utrolig skuffende. Fjerner ingen sminke og virker irriterende på huden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å kaste bort penger på noe innen for mary kay igjen!

Eller Forever Living. Makan til juks og fanteri.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MD formulations. Vet mange skryter av det, men det absolutt ENESTE det gjorde med huden min var å gjøre den hypersensitiv(jeg har ikke sensitiv hud i det hele tatt). Jeg kunne ikke gi folk en klem uten at det svidde.

Anonymkode: a1dc1...659

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano flytende håndsåpe, fordi de har endret produktet slik at jeg får hudproblemer av å vaske meg med denne såpen (som nå inneholder en sterk illeluktende parfymelukt og ødelegger huden min)

Slik produktet var før, var det et supert produkt til min sensitive hud.

Anonymkode: cf2c8...aee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glo Minerals Luxe liquid foundation. Den smelter ikke inn i huden min men blir bare til små avlange klumper når jeg prøver å gni den inn. Jeg betalte svimlende 549 kr for den så jeg klagde og fikk ny. Den var akkurat lik. Er snart ferdig med min andre nå og gleder meg til å kjøpe ny. På grunn av prisen får jeg meg ikke til å kaste den selv om jeg hater den. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hvorfor sitter dere 24 timer i døgnet og sladrer om produkter dere så vidt har prøvd, da? jeg bare: wtf.

Kommer aldri til å kaste bort penger på noe innen for mary kay igjen!

Tenkte lage en tråd om produkter vi har prøvd men som vi ikke kommer til å kjøpe igjen. Jeg kommer ikke til å kjøpe HTH sin bodylotion igjen, produsenten sier den er bra for tørr hud og psoriasis, men huden min ble mye verre av den. :( 

Anonymkode: a014f...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dove håndsåpe som liksom skal være så bra til sensitiv hud...

Den gir meg hudproblemer pga enten parfymeinnholdet og/ eller andre ingredienser

Den beste håndsåpen til min sensitive hud er billigpumpesåpen fra Kiwi (koster ca 8 kr for en stor flaske)

Anonymkode: cf2c8...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary kay. Møkkaprodukter!!

... Medan eg sverger til sminkefjernaren deira utan olje (Mary Kay Oil-Free Eye Makeup Remover) og er veldig glad i min Ultimate Mascara. Men det er dei einaste produkta eg har inngåande erfaring med, då eg har brukt dei i fleire år (med periodar utan, då eg har prøvd å finne noko betre... men har alltid endt opp med MK til slutt likevel). Alle dei andre produkta kan eg ingenting om, og det kan godt hende dei er søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Anonymkode: a014f...559

du skrev inni sitteringsfeltet. Jeg prøvde mary kay over flere mnd jeg, så føler jeg trygt kan si at det ikke var noe for meg. Hvorfor reagerer du så sterkt på det? Alle har ikke lik hud og folk tåler ikke alltid samme produkter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker med gru en sånn "dings" som skulle lage "vegetable noodles".

Knivene løsnet og havnet i squash-strimlene, enda jeg langt fra kjøpte billigste modell. 

Edit: Ha-ha! 

Man bør ikke svare på tråder som ligger løse øverst uten å sjekke kategori!

 

Endret av Juniper
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hårspray fra Define, hvit flaske med rosa blomster. Jeg bruker lite hårspray om gangen, men selv så forsiktig som jeg er, så gjorde den håret HELT stivt. Det var umulig å børste, håret knakk av. Prøvde å myke det opp ved å gni på håret med fingrene, håret knakk av bare jeg tok i det. Endte opp med å måtte vaske håret igjen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dior Forever foundation. Kan være den ikke passer min hud, men til å være så dyr var den fryktelig dårlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Loreal Miss Manga mascaraen! Det er den største vitsen i hele kosmetikkverdenen. Jeg er veldig kresen på mascara, men så er min ultimate favoritt fra et billigmerke selv om jeg har prøvd "alt" av det dyreste, også. Men, den jævla miss manga mascaraen.... nei, jeg har faktisk ikke ord. Skjønner ikke at den kan gjøre noe som helst, for noen som helst. 

Anonymkode: ee465...cea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- svamper i fra the body shop.
- nivea hudkrem.
- dior ultra lip gloss.
- H&M sminke (leppestiftene og pudderet).
- spenol.
- Mary Kay (æsj).

Anonymkode: a014f...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...