Gå til innhold

Han fikk ikke viljen sin og voldtok meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

32 minutter siden, MissEi skrev:

Avlys bryllup og kom deg bort!!

Bryllupet skulle stå / sto nyttårsaften, så det er nok for sent....

Endret av rockybalboa
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.11.2015 at 4.29, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen. Jeg har nå tatt tiden til gode og fått tenkt meg godt gjennom det her. I begynnelsen skjønte jeg ikke at dette var en voldttekt. Vi har tatt en seriøs prat på et offentlig sted for jeg var redd for reaksjonen hans og ville sikre meg i tilfelle. Han sier selv at han angrer som bare det og at det ikke var ment sånn, han mistet kontrollen og det var ikke han. Han har ikke innrømmet at han var beruset eller påvirket på noe vis men jeg mistenker det da han har en fortid med medikamentelle avhengighet tidligere. Dette har han vært på avrusning for. 

Jeg har bodd hos foreldrene mine og de vet alt og de mener at jeg må ta det valget som føles riktig. Han har vært innom hver dag for å prate og for å få meg tilbake. Foreldrene mine ville ikke slippe han inn til å begynne med. Han har vist sider av seg etter dette som jeg aldri trodde at jeg skulle se. Han er ikke den følsomme typen, men han gråter og vil krige for forholdet vårt. Dette var en stor tabbe fra han side sier han og er villig til å søke hjelp sammen for å få fikset på forholdet vårt. 

 

Jeg har nå kommet frem til at jeg drar hjem imorgen og ser hvordan det går. Jeg elsker han og kan tilgi en tabbe. Skjer det noe igjen så er det rett ut. Han får en sjanse og han vet at han ikke får flere. Han vet heller ikke enda at jeg kommer hjem imorgen. Holdt han litt på avstand ang avgjørelsen min. Håper han har forstått alvoret. For han fikk mildt sagt sjokk når jeg flyttet til foreldrene mine. 

 

Jeg håper dette ikke gjentar seg. Jeg vil så gjerne at dette forholdet skal fungere. De som ber meg anmelde han.  Det er ikke så lett å anmelde den man elsker mer enn alt på jord. 

Anonymkode: ddfe6...f54

vel....  Lykke til som gift. kan ikke FATTE at du beholder en sånn mann. det jeg har uthevet er jo rød varsellampe med en gang!!! at det går an å ikke se det. du kommer (kanskje) til å enda opp som stemoren min. banket, voldtatt og hjernevaska på grunn av min psykopate far. er det virkelig noe du vil gjennomgå, eller la dine fremtidige barn gjennomgå?? 

Anonymkode: 39e7f...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS,

Hvordan går det med deg/dere?

Anonymkode: 6b1b4...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.11.2015 at 1.52, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man da? Vi har vært sammen i ti år og skal gifte oss snart. Kan ikke forlate et slikt forhold. Tørr ikke prate med han om det enda heller 

Anonymkode: ddfe6...f54

Du skal gifte deg med en mann som ikke stopper og tramper på dine grenser? Ikke kan du prate med han heller ?


Kjære deg,kom deg vekk fra dette forholdet.Det er ikke sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...