Gå til innhold

- From Paris with love


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øhh...hvem har bombet midtøsten i 30 år nå?

Ja, hvorfor tror du vi bomber dem? 

Anonymkode: e0aa5...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

koster skattebetalerene uhoverlige pengersummer?  har du noe link til den påstanden?

Det er klart det koster å rykke inn med en hel hær, og det koster enda mer når disse blir skadet og må tas hånd om. 

Anonymkode: e0aa5...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg har forstått så har de en forsikring som alle arbeidstaker har som jobber for staten... og Norge har vært veldig heldig med at vi ikke har mistet så mange eller så mange har blitt såret (tenker ikke på PDS)  i krigen.   Tror nok det er andre grupper i samfunnet som koster skattebetalerene uhoverlige pengesummer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg har forstått så har de en forsikring som alle arbeidstaker har som jobber for staten... og Norge har vært veldig heldig med at vi ikke har mistet så mange eller så mange har blitt såret (tenker ikke på PDS)  i krigen.   Tror nok det er andre grupper i samfunnet som koster skattebetalerene uhoverlige pengesummer

Ja, hvem tror du betaler for forsikringen?

Anonymkode: e0aa5...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert de sammen som betaler forsikringen til alle som jobber i eller for staten... før da sykehusene var under staten betalte staten min forsikring og  men ser ikke hvor det står at skadde soldater koster  skattebetalerene uhovelige pengesummer...

 

 

 er det jeg lurer på hvor står det at soldater koster skattebetalerene uhovelige pengesummer  og hvor my den summen er på ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...