Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var ikke sånn i begynnelsen. Men har gradvis bygd opp mistillit til han pga forskjellige hendelser i kombinasjon med at jeg nok har holdt for mye igjen...Han sa det igår, at han har prøvd så lenge med meg, men at han aldri kom noen vei...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Og nettopp derfor burde du la det gå! Det er dog helt tydelig at du ikke vil slippe taket, så kanskje du bare skal prøve en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra nå ikke henne inn i dette dramaet også. Slapp av, kom deg videre i livet og ikke vær så opphengt i han. Du overanalyserer noe så voldsomt og det nytter ikke hva vi sier. Du har hatt 3 (!) tråder om akkurat dette emnet og du fortsetter å kverne på det samme.

Hva er det egentlig du ønsker hjelp til i disse trådene.Tolking? Uansett hvordan vi "tolker" dette, tar du ikke imot rådene:bond:

Anonymkode: 279cf...fb3

Hun sendte meg mld først, så det var HUN som begynte dette, ikke jeg!

Jeg har forøvrig ikke kontaktet henne.

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, han er IKKE interessert i deg! Hadde han vært det hadde han gjort alt for å fikse ting og gi deg det som er ditt. Du har skapt 3 tråder om dette og tolker og krisemaksimerer alt. Du vil vel at vi skal si han er forelska i deg? At du er bedre enn dama hans? Kjør på? Det kommer vi ikke til å si. Han fikk seg ny dame, eventuelt har det fortsatt. Get over it!!! Dette er så flaut på dine vegne at du aaner ikke, og denne "situasjonen din" havner snart blant de top 20 mest hysteriske trådene på KG. Slutt å tolk alt han sier og gjør. Gutter flest er rimelig tydelige på hva de ønsker, og denne gutten er ikke noe annet enn høflig mot deg i det siste.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Han har vært veldig interessert i meg. Dette vet jeg , da han har vist det i handling tidligere, sendt flere brev, mailer, sms, gitt meg en ring, møtt familien hans, venner osv. Han introduserte meg som dama hans, ville holde hender når vi var ute. Derfor gjør dette ekstra vondt.

 Å komme med bastante konklusjoner som du gjør her, virker bare tåpelig, da du kjenner ikke hele historien. Å kommentere at tråden blir sånn eller sånn, har heller ingenting med saken å gjøre. 

ts

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke fortsatt blokkert? 

Vel, ikke noe i veien for å sende meldingen i kveld, men vær kortfattet, unngå personlige ting. Forhold deg kun til at du skal ha tingen tilbake. 

Takk, synes du har mange kloke svar. Har ennå ikke sendt mld, klarer ikke bestemme meg om jeg skal skrive nå eller ikke...

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært veldig interessert i meg. Dette vet jeg , da han har vist det i handling tidligere, sendt flere brev, mailer, sms, gitt meg en ring, møtt familien hans, venner osv. Han introduserte meg som dama hans, ville holde hender når vi var ute. Derfor gjør dette ekstra vondt.

 Å komme med bastante konklusjoner som du gjør her, virker bare tåpelig, da du kjenner ikke hele historien. Å kommentere at tråden blir sånn eller sånn, har heller ingenting med saken å gjøre. 

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Ja han likte deg vel før da dere var sammen. Det betyr ikke at det fortsatt gjelder.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er du sånn ca? Er vanskelig å gi råd om jeg ikke vet om du er 16 eller 35.

Dette har flere spurt om, men det spørsmålet vil hun ikke svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har flere spurt om, men det spørsmålet vil hun ikke svare på.

Da velger jeg å svare en 16 åring, siden jeg tror det er nærmere svaret enn 35. 

1. Du sier han ditchet deg etter en avtale og at dere ikke har hatt kontakt på måneder. Han har konstant avvist deg eller unngått kontakt, men du velger fortsatt å mase om denne dingsen din. Jeg velger å tro det er noe du har arvet som har stor betydning for deg, for et hvert voksent menneske ville ellers bare gått å skaffet seg noe nytt.

2. Du maser så mye at dama hans må be deg ligge unna. Dette klarer du ikke og møter opp på døra hans. Du SKAL ha denne tingen tilbake. Han finner ikke nøkkelen, men du vil ikke gå så du får sove på sofaen. Han prøver seg ikke på deg. 

3. Du får nyss om at det kan være over med denne dama, men er fortsatt usikker da du ser hårbørstene hennes ect ligge rundt. Men, siden du har hatt følelser for han før er du klar for å hoppe inn og ta plassen hennes. Vel og merke FØR han har gitt deg noe signaler om at dette faktisk er saken. Du overanalyserer ting han har gjort før, og om når han har kysset henne og så videre at du ønsker å sende melding til denne dama for å sjekke at det stemmer. 

4. Du har laget 3 tråder om dette (jeg har bare lest 2) og for meg virker det som du har skapt deg et ønskescenario du trenger bekreftelse på. Nemlig at han fortsatt vil ha deg, siden han ønsket det en gang i tida. Jeg har flere ekskjærester jeg pleide å være glade i, men det er ikke snakk om at jeg blir det igjen. Du har i tillegg oppført deg ekstremt manisk og på kanten til en stalker etter denne gutten, som ganske indirekte har prøvd å bevise at han er ferdig med deg.

Hvis du er over 16 år synes jeg det er ekstremt at du ikke kan reflektere over dette selv. Og du kommer helt sikkert med et spydig svar i selvforsvar, som du har gjort tidligere her, noe som da vil gjøre meg enda mer sikker i min sak angående alder.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milio: jeg maste ikke på han angående det jeg vil ha tilbake. Du lager et sammendrag utifra hvordan du tror jeg tenker, ikke utifra det jeg har skrevet her. Du er veldig dømmende. Han sa at de ikke er sammen lenger. Han sa det mange ganger, så det er ikke noe ønsketenking fra min side. Han sa jeg kunne låne nøkkel å være i leiligheten hans. Ellers skriver du mye ting jeg ikke har sagt. Godt mulig han vil se henne igjen, jeg vet ikke hva som foregår i hans hode...

Til andre, fint hvis dere ikke drar inn andre tråder eller spekulasjoner. 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer nesten på at jeg møtte han igjen, for nå klarer jeg ikke å glemme han...Men jeg vil nå for det første ha det som er mitt tilbake, glad jeg vet at han har det. Sårt å vite at han har sett noen andre...

Kan vi finne tilbake til hverandre i fremtiden? Føler vi har en spesiell connection .. Han sa flere ganger at han hadde gjort ting som jeg hadde avvist tidligere, han inviterte meg med kollegaer en gang, en fest en annen gang, en konsert osv som jeg takket nei til pluss at jeg har vært avvisende fysisk. Han sa dette, når jeg kom med at han har sett hun dama i ca ett år. Betyr det at han ennå har følelser for meg eller ikke?

Godt å skrive ned mine tanker i denne situasjonen. Dere som ikke takler det, trenger ikke lese eller kommentere tråden min.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp derfor burde du la det gå! Det er dog helt tydelig at du ikke vil slippe taket, så kanskje du bare skal prøve en gang til?

Jeg vil ikke mer med han. Jeg har tenkt , nesten ikke sovet inatt pga dette. Ikke f... om han får noen sjanse hos meg igjen, etter at han har holdt på med ei anna i over ett år, mens han innimellom la an på meg! Da var han også mye mer på, la an på meg fysisk, men han kom heldigvis ingen vei med meg. Jeg følte hele tiden at det var noe han skjulte for meg. 

Har tenkt på ganger jeg har vært hos han, husker spesielt i vår, da han fulgte meg hjem, minst to ganger. Husker jeg hadde en rar magefølelse da vi sa hadet, som om han ikke skulle dra hjem igjen selv om det var søndags kveld. En av gangene, snudde jeg meg, og han stod fortsatt der vi hadde tatt farvel. Som om han ventet på at jeg skulle dra bort ifra hans øyesyn, så han kunne dra et annet sted...Det er så mange tanker som kommer nå. Husker og på valentines dagen( selv om jeg aldri har vært spesielt opptatt av denne dagen ), han skrev fine ting til meg og om vi skulle møtes på kvelden. Da hadde vi en avtale om og møtes et sted i byen. Da kvelden kom, og jeg ikke hørte mer fra han, ringte jeg han for å høre hvor han var. Da var det lenge opptatt. Jeg reagerte raskt med å bli sint, da jeg følte noe ikke stemte. Da skjelte han meg ut på tlf etterpå, sa at han kunne bare glemme og møtes! Husker jeg tenkte at han skjulte noe, når han reagerte på denne måten. Vi hadde kontakt på chat utover kvelden, han skrev at han var hjemme osv, men nå har jeg mine tvil. Det er mange ting som kommer frem nå, med visshet om at han har sett en annen over ett år.

Kjenner mer et hat til han idag... Jeg prøvde å ringe igår for å sjekke om jeg fortsatt var blokkert siden jeg skulle sende ei mld angående det som er mitt jeg vil ha innen neste uke, men jeg var fortsatt blokkert. Jeg drar til han neste uke for å få tilbake det som er mitt.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han sa de ikke var sammen betyr ikke nødvendigvis at han ønsker å bli sammen med deg, med mindre han har sagt det. Var det jeg skulle frem til. Uansett, hvis du er over 30 år er det kanskje på tide å begynne å lete etter noe seriøst og gi slipp på dette ungdomsskoledrama! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet at jeg tror han ønsker å bli sammen med meg. Akkurat nå føler jeg det meste har vært løgner fra hans side...at han fortjente ingen av de dype følelsene jeg har utvilket til han. Som om jeg bare var et blaff, så var det over på neste liksom..Men så har handlingene hans også vist at han har hatt følelser. Det jeg sliter med nå, er at han skrev meg et bre i januar i år, der han lurte på hva han måtte gjøre for å vekke meg igjen ( vært mye av og på ). Husker at jeg ble glad av brevet, et håndskrevet brev , og at han virket veldig seriøs. Jeg skrev et brev tilbake han ble veldig glad for. Nå har jeg altså fått vite at han har sett ei anna i over ett år, dvs han så denne dama da han skrev brevet. Da faller mye av det jeg trodde, sammen. Jeg kjenner et utrolig sinne mot han!

Å nevne at jeg skal lete etter noe seriøst...Det er ikke alltid man vet hva som blir seriøst eller ei, og følelsene kan svinge om man er 19 eller 30! Føler meg mye yngre enn jeg er, jeg tenker ikke i en sånn "aldersboks" som du gjør. 

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet at jeg tror han ønsker å bli sammen med meg. Akkurat nå føler jeg det meste har vært løgner fra hans side...at han fortjente ingen av de dype følelsene jeg har utvilket til han. Som om jeg bare var et blaff, så var det over på neste liksom..Men så har handlingene hans også vist at han har hatt følelser. Det jeg sliter med nå, er at han skrev meg et bre i januar i år, der han lurte på hva han måtte gjøre for å vekke meg igjen ( vært mye av og på ). Husker at jeg ble glad av brevet, et håndskrevet brev , og at han virket veldig seriøs. Jeg skrev et brev tilbake han ble veldig glad for. Nå har jeg altså fått vite at han har sett ei anna i over ett år, dvs han så denne dama da han skrev brevet. Da faller mye av det jeg trodde, sammen. Jeg kjenner et utrolig sinne mot han!

Å nevne at jeg skal lete etter noe seriøst...Det er ikke alltid man vet hva som blir seriøst eller ei, og følelsene kan svinge om man er 19 eller 30! Føler meg mye yngre enn jeg er, jeg tenker ikke i en sånn "aldersboks" som du gjør. 

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Vel, nå tror jeg vi kan slå fast at dette ikke kan bli noe seriøst uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, nå tror jeg vi kan slå fast at dette ikke kan bli noe seriøst uansett.

Jeg vet ingenting om deres forhold, vet igrunnen lite om hva som foregår i hodet hans. Men jeg vet at han har vært ordentlig interessert i meg, utifra det han har sagt og gjort tidligere, selv om han trolig ikke er til å stole på generelt. En kamerat av han ringte meg en gang, sa at denne mannen tenkte mye på meg, en annen venn av han sa at han elsket meg. Dette er jo lenge siden nå, men jeg vet at han har hatt følelser, problemet er hva han har gjort med andre, mens han har sagt det han har gjort til meg.

Jeg fant tidligere mld fra han i år der han skrev ting som :

"jeg har ventet på deg i 3 år og gjør det fortsatt". "Du jenta mi, jeg er der for deg i all fremtid, det er opp til deg". Da hadde han møtt hun dama, men vet ikke hvilket forhold de hadde da. Føler at det utviklet seg i sommer da jeg kuttet kontakten med han, pga avtalen han brøt med meg.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting om deres forhold, vet igrunnen lite om hva som foregår i hodet hans. Men jeg vet at han har vært ordentlig interessert i meg, utifra det han har sagt og gjort tidligere, selv om han trolig ikke er til å stole på generelt. En kamerat av han ringte meg en gang, sa at denne mannen tenkte mye på meg, en annen venn av han sa at han elsket meg. Dette er jo lenge siden nå, men jeg vet at han har hatt følelser, problemet er hva han har gjort med andre, mens han har sagt det han har gjort til meg.

Jeg fant tidligere mld fra han i år der han skrev ting som :

"jeg har ventet på deg i 3 år og gjør det fortsatt". "Du jenta mi, jeg er der for deg i all fremtid, det er opp til deg". Da hadde han møtt hun dama, men vet ikke hvilket forhold de hadde da. Føler at det utviklet seg i sommer da jeg kuttet kontakten med han, pga avtalen han brøt med meg.

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du skriver du ikke tror han liker deg, men det høres jaggu meg ut som du argumenterer for det. Hva med å finne en ny mann? Blanke ark? Det er mange av dem der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...