Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du kan føle deg trygg på at hun også ønsker du skal slutte å kontakte henne.

Anonymkode: 9edcc...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har som sagt løyet til han, når han brukte uttrykket tlf terror, har sagt til han at jeg har sendt henne masse mld, noe som ikke er tilfellet overhodet...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri bedt meg om å slutte å melde henne. Hun ba meg en gang om å slutte å mld han ( da jeg ba om å få tilbake det som var mitt ). Jeg har ellers holdt en veldig lav profil når det gjelder henne. Kun kontakt via det praktiske, så EN mld på fredag.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Kanskje på tide å kutte kontakten med dem begge to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje jeg bør la det ligge. Men det føles urettferdig, da hun påstod at jeg sendte henne masse kjipe mld. Hun lyver jo om meg til han. Det forteller jo noe om henne mener jeg. Og hvorfor skrev hun at "hun driter langt faen i mine mld", når hun åpenbart ikke gjør det...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Livet ER urettferdig, ts. 

Og selvfølgelig driter hun ikke dine meldinger. Hun er mest sannsynelig utrolig sliten av dette, Og kanskje oppriktig lei seg. Tenk deg om du hadde en kjæreste med en eks som konstant maste på han og til og meg sendte deg meldinger, om hvordan dere bege var kjipe, og at kjæresten din var en drittsekk, eller hva enn du har skrevet til dem. Du hadde nok vært ganske opprørt selv, i en slik posisjon. Du sliter sikkert masse på forholdet deres. Ønsker du å ødelegge for dem? Hvis ikke du får ha det bra så får ingen andre heller? 

Og synes det er bra latterlig å si at han er uten ryggrad og ikke tar ansvar for egne handlinger, når det er akkurat sånn du holder på! Du har ikke innrømmet en eneste feil så langt jeg har sett. Du har bare lagt all skylden over på dem. Du er nødt til å få litt selvinnsikt. 

Anonymkode: 1bc15...bc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har som sagt løyet til han, når han brukte uttrykket tlf terror, har sagt til han at jeg har sendt henne masse mld, noe som ikke er tilfellet overhodet...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Han overdriver fordi han er frustrert, skjønner du vel. 

Du har sendt henne et par meldinger, de er begge drittlei av deg, så da blir det for dem masse meldinger. 

Ikke lag større nummer ut av det enn det er. 

Anonymkode: 1bc15...bc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tlf terror...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Ingen grunn til å spille dum. Du skjønner jo at ingen av de ønsker kontakt med deg, selv om hun ikke har eksplisitt sagt det. 

Kanskje det ikke kan defineres som telefonterror, men du er ikke så alt for langt i fra. Du er i hvert fall besatt av han, og du oppfører deg sinnsykt. 

Anonymkode: 1bc15...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet ER urettferdig, ts. 

Og selvfølgelig driter hun ikke dine meldinger. Hun er mest sannsynelig utrolig sliten av dette, Og kanskje oppriktig lei seg. Tenk deg om du hadde en kjæreste med en eks som konstant maste på han og til og meg sendte deg meldinger, om hvordan dere bege var kjipe, og at kjæresten din var en drittsekk, eller hva enn du har skrevet til dem. Du hadde nok vært ganske opprørt selv, i en slik posisjon. Du sliter sikkert masse på forholdet deres. Ønsker du å ødelegge for dem? Hvis ikke du får ha det bra så får ingen andre heller? 

Og synes det er bra latterlig å si at han er uten ryggrad og ikke tar ansvar for egne handlinger, når det er akkurat sånn du holder på! Du har ikke innrømmet en eneste feil så langt jeg har sett. Du har bare lagt all skylden over på dem. Du er nødt til å få litt selvinnsikt. 

Anonymkode: 1bc15...bc5

Jeg har ikke "konstant mast på dem", nå får du gi deg! Det var HUN som tok det første steget og kontaktet meg, ba meg slutte å mld han ( da jeg mld han KUN om å få det som var mitt tilbake ), noe jeg synes var dårlig da det var noe mellom meg og han. Han syntes jo heller ikke noe om det fordi han dumpa henne etter det. Men så sladret hun til han om at jeg hadde kontaktet henne ( jeg spurte om ting, da jeg hadde fått et sjokk med at de har sett hverandre i ett år ), ingen kjipe mld, bare noen få spørsmål om når de så hverandre. Hun spurte også meg, så vi hadde en ok dialog på sms. Så velger han å satse på henne, og jeg skal ah tilbake det som er mitt. Pga dette mld jeg henne tre mld angående det praktiske, ingenting annet. Og den siste mld nå på fredag. 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er det tydelig at ingen av dem ønsker mer kontakt med deg, og de er ikke interessert i meldinger fra deg. 

Ja, du føler deg urettferdig behandlet. Sånn er livet av og til, og du må lære deg og takle det. Som sagt - du vil ALDRI få fred ved å fortsette å kontakte dem, fordi enten de svarer eller ikke svarer så vil det bare gi deg mer grunnlag til å gruble og sende flere meldinger. Ser du ikke det?

Anonymkode: 8069c...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler han har behandlet meg utrolig dårlig....

Han gikk fra å forgude meg, til å behandle meg som om jeg ikke betyr en dritt for han..

Det er smertefullt.

Alle mailene, brevene hans...føles som om alt har vært løgner..

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vondt. Og du vil forbli der og kjenne på det vonde så lenge du holder på sånn som dette. Ingenting du skriver til ham vil få ham til å endre seg eller få ham til å beklage at han har behandlet deg dårlig. Sånn er livet, sånt skjer av og til. 

Anonymkode: 8069c...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke "konstant mast på dem", nå får du gi deg! Det var HUN som tok det første steget og kontaktet meg, ba meg slutte å mld han ( da jeg mld han KUN om å få det som var mitt tilbake ), noe jeg synes var dårlig da det var noe mellom meg og han. Han syntes jo heller ikke noe om det fordi han dumpa henne etter det. Men så sladret hun til han om at jeg hadde kontaktet henne ( jeg spurte om ting, da jeg hadde fått et sjokk med at de har sett hverandre i ett år ), ingen kjipe mld, bare noen få spørsmål om når de så hverandre. Hun spurte også meg, så vi hadde en ok dialog på sms. Så velger han å satse på henne, og jeg skal ah tilbake det som er mitt. Pga dette mld jeg henne tre mld angående det praktiske, ingenting annet. Og den siste mld nå på fredag. 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du føler ikke at du har mast på dem, men det gjør altså de. Og utifrå hva jeg har lest, så skjønner jeg godt at de er lei. Du har kanskje ikke skrevet så mye til henne, men du har jo sendt mannen flere meldinger om hva du synes om han. Å skrive til en eks og kjæresten deres, som du ikke kjenner om hva du føler om ting er definitivt ikke innenfor grensen til hva som er rimelig.

Men det er greit, jeg skal gi meg. Jeg ønsker ikke å krangle med deg, siden jeg skjønner at du har det vondt.

Du får ha lykke til med alt. Jeg håper du tar rådene du har fått i denne tråden til ettertanke, og lar disse to menneskene være, og at du en gang kommer over dette, og får det bra igjen :)

Anonymkode: 1bc15...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler han har behandlet meg utrolig dårlig....

Han gikk fra å forgude meg, til å behandle meg som om jeg ikke betyr en dritt for han..

Det er smertefullt.

Alle mailene, brevene hans...føles som om alt har vært løgner..

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Det har vært løgner. 

Kjærlighet er ikke å forgude noen andre. Det er besettelse. Dessuten var han forelska i deg før, noe han ikke er nå, og da er det ikke rart han er krass mot deg. Du kan vel ærlig talt ikke forvente annet.

Du dumpa han, han gikk videre (noe du kanskje ikke var så forberedt på). Det har han lov til. Du opplever kjærlighetssorg, ikke noe dypere enn det mange andre har gjort før deg. 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult å høre hvordan Cheshirecat tolket den siste situasjonen med mld fra henne...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært løgner. 

Kjærlighet er ikke å forgude noen andre. Det er besettelse. Dessuten var han forelska i deg før, noe han ikke er nå, og da er det ikke rart han er krass mot deg. Du kan vel ærlig talt ikke forvente annet.

Du dumpa han, han gikk videre (noe du kanskje ikke var så forberedt på). Det har han lov til. Du opplever kjærlighetssorg, ikke noe dypere enn det mange andre har gjort før deg. 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Jeg føler vi også hadde en kjærlighet i bunnen, men pga mistilliten, klarte jeg aldri å gi meg hen, noe jeg er glad for nå. Han "fikk" meg aldri. Tipper han fikk hun andre kjapt, og at det var den letteste løsningen for han. Jeg vil ha en mann som kan vente på meg, ikke en som tar en annen med en gang han ikke får det som han vil...

Får nesten lyst til å skrive til henne at jeg er glad han aldri fikk meg. Han var vel intim med henne, og sendte meg brev i samme tidsrom...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...