Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei TS.

Jeg anbefaler deg å dukke opp på døra hans å kreve å få tingen. Ta gjerne med deg en venn dersom du synes det er ubehagelig. Dersom han nekter å gi deg dette tilbake, så truer du med politianmeldelse.
Selv når jeg skulle hente tingene mine hos eksen, så hadde jeg med meg bestekompisen som ventet i bilen utfor slik at jeg hadde noen til å støtte meg både før og etter jeg hadde hentet tingene. Det hjalp veldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere som svarer sier følgende : "hvis det er så utrolig viktig for deg å få igjen denne tingen..." Hallo, den er min og det er respektløst å ikke gi tilbake det man eier! Det er som om mange av dere synes jeg plager han fordi jeg krever å få tilbake det som er mitt? Hva er det det for noe? Det er jo HAN som er kjip her! Uansett hva det er, det er mitt, og jeg har krav på å få det tilbake. Jeg har i tillegg nevnt at det er viktig for meg, det er noen veldig personlig. Selv om han evt har gått videre, skal han jo gi meg dette tilbake! Hadde det vært omvendt , hadde jeg selvsagt gitt han det som var sitt, tilbake. Jeg hadde ikke sluttet å svare, ignorert han, gitt f... sånn som han holder på. Er det en form for reaksjon? Fordi jeg gikk først? Eller gir han bare f...?

Jeg ønsker ikke å gå inn i noen dialog med hans nye kjæreste. Hun skrev dessuten fra hans telefon! Jeg har skrevet flere mld til han( som hun tydeligvis har lest ), der jeg beskriver hva jeg skal ha tilbake, så hun vet det, og bør forstå at det er viktig for meg ( da jeg også har skrevet det ) Men det nevnte hun ingenting om. Skrev bare at jeg må slutte å sende mld til han. Og som jeg nevnte tidligere, jeg reagerte på at hun skrev, som om jeg nettopp hadde skrevet, når det var han som skrev sist, sa han ville sove, jeg lot han få være ifred. Så plutselig denne mld tidlig på en søndag. Kanskje hun hadde snoket på tlf hans? Kanskje hun og han hadde snakket sammen om det..hvem vet. Uansett er det vondt. Jeg har ikke snakket med han siden vi sluttet å kommunisere, og jeg får mld fra hans nye dame. Det er en kjip følelse.

 

Ts 

Anonymkode: 98caf...76f

Okei Ts, men da lurer jeg litt på dette;

Hvorfor er tingen hos han? Er det du som har lagt den igjen, eller har han lånt den?
Hvorfor er tingen på et annet sted enn hjemme hos han? Og hvorfor kan du da ikke hente det selv?
Og, hvis det er tingen som er viktig og ingenting annet, hvorfor kan du ikke bare svare dama hans å be hun om å gi deg tingen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg TS, du kan ikke klandre han for å eventuelt ha fått seg dame flere måneder etterpå! Ei heller kan du si at "jeg visste han ikke var til å stole på", basert på noe sånt. 

Det er vanskelig å forstå hvorfor det er så viktig for deg å få denne tingen, fordi vi ikke vet hva det er snakk om. Ja, det er kjipt av han å holde på noe som er ditt, men det er ikke verdt å drite seg ut for en prinsippsak heller. 

Hvis denne tingen virkelig er så viktig, så nekter jeg å tro at han hadde oppført seg sånn. Er du sikker på at det ikke fremstår for han som om du bruker denne tingen som en unnskyldning for kontakt (og er du sikker på at det ikke er det du faktisk gjør)?

Du har fått mange gode råd om å ta med deg en kompis og møte opp på døra, ta kontakt med dama hans og få henne til å gi deg tingen osv. Ingen her har tingen din, og du kommer neppe til å få noen bedre råd enn de du allerede har fått.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå fikk jeg lyst til å gå i skogen og grille pølser på bål! Mmmmhhh

Amen!

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære deg TS, du kan ikke klandre han for å eventuelt ha fått seg dame flere måneder etterpå! Ei heller kan du si at "jeg visste han ikke var til å stole på", basert på noe sånt. 

Det er vanskelig å forstå hvorfor det er så viktig for deg å få denne tingen, fordi vi ikke vet hva det er snakk om. Ja, det er kjipt av han å holde på noe som er ditt, men det er ikke verdt å drite seg ut for en prinsippsak heller. 

Hvis denne tingen virkelig er så viktig, så nekter jeg å tro at han hadde oppført seg sånn. Er du sikker på at det ikke fremstår for han som om du bruker denne tingen som en unnskyldning for kontakt (og er du sikker på at det ikke er det du faktisk gjør)?

Du har fått mange gode råd om å ta med deg en kompis og møte opp på døra, ta kontakt med dama hans og få henne til å gi deg tingen osv. Ingen her har tingen din, og du kommer neppe til å få noen bedre råd enn de du allerede har fått.

Amen!

Hva er det som er galt med dette siteringssystemet???? Selv om jeg vet jeg kommenterer på riktig plass, kommer kommentaren min under feil (den er riktig nå da)

Anonymkode: 279cf...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering her: jeg dro til han. Gruet meg skikkelig, da jeg var redd jeg skulle møte den nye dama også. Han tok opp døra, var forbløffet. Hun var heldigvis ikke der. Jeg var sint på han. Sa dette med at den nye dama hans hadde mld meg, sa at jeg skulle ha tilbake det som var mitt. Han sa jeg måtte slappe av, spurte om jeg ville komme inn, ha en te. Først sa jeg nei, stod lenge i døra, sa jeg ventet på at han hentet det jeg kom for. Han gikk for å finne det ( et annet sted ), men var feil nøkkel, så han fikk ikke hentet det. Fant ikke rett nøkkel. Han lovte at han skulle få tak i rett nøkkel, å gi meg det. Så snakket vi endel sammen, første gang på mange mnd etter at han ga f... i avtalen han hadde med meg. Husker så godt jeg hadde dårlig magefølelse den kvelden, og den stemte nok, selv om han sa at han møtte henne ETTER dette, for da jeg spurte når de møttes, sa han rundt ett år. Føler kanskje det har vært lenger og. Skikkelig vondt å tenke på, da han sendte meg et brev i år rundt ca januar. Han skrev og sms som at han hadde ventet på meg i flere år , at jeg var spesiell for han osv, mens han trolig så henne innimellom på den tiden. Holdte en viss avstand til han på den tiden pga en konstant mistillit, men føles ekstra vondt å få det bekreftet ( selv om han sier det ikke var noe mellom dem da..) Det verste er at de har bodd sammen! ( trolig fra den tida i juni, da han ga f... i avtalen han hadde med meg ) Han sier nå at det er slutt, at det ble slutt etter at hun sendte meg den mld nå i helga. Han snakket og litt kjipt om henne, men da sa jeg at han snakket vel kjipt om meg og til henne! Han nektet selvsagt...

 

Nå ser det ut til at han skal hjelpe meg med å få tilbake det som er mitt heldigvis, men sitter med mange vonde tanker. Som om mye av det vi hadde har vært løgner. Kjenner at jeg fortsatt har følelser for han, men kan jo ikke stole på han! Hva vil han nå f.eks? Han har jo hatt en greie med henne, bodd med henne, så noe som var igjen fra henne i leiligheten, jeg sa ifra at jeg ble dårlig av dette! De kommer jo sikkert til og møtes igjen, kanskje har de et sterkt seksuelt forhold? Han sa hele tiden at han ikke var sammen med henne lenger, og at jeg holdte han hele tiden på avstand, at jeg avviste han intimt over lang tid. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, tenke...

Har alltid følt at vi har en spesiell connection, men nå føler jeg at noe er ødelagt mellom oss...

Jeg sa at han blokkerte meg etter at hun sendte den mld, da betyr det jo at han støttet hennes mld til meg om at jeg måtte slutte å mld han! Det mente ikke han...Jeg gjentok til slutt om at jeg må få tilbake det som er mitt veldig snart, han lovte meg det, sa han skulle åpne så jeg ikke var blokkert lenger. Jeg sa at jeg orker ikke ha kontakt med han etter at jeg har fått tilbake det som er mitt, når han tydeligvis har kontakt med ei anna ( selv om han sa at han hadde blokkert henne og... ) Hva vil han liksom...?

Huff, alt dette var forvirrende, og jeg fikk mye å tenke på ...Tenker over perioder jeg følte at noe var rart, da så han sikkert henne, æsj!!! 

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ts, men er du 16 år? 

Nå har du klaget over denne fyren i tre tråder, og med en gang han tilsynelatende har blitt "singel" er du gira igjen. Få tilbake den dingsen din og gå for pokker videre med livet!!

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gira. Jeg må få lov til å reagere når jeg fikk vite at han har sett henne i en periode mens han så meg!!!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten lyst til å finne tlfnr hennes , å spørre hvor lenge hun har sett han. Kanskje det er mer enn ett år..Føler han lyver om så mye...

Kjipt å tenke på stunder vi hadde kontakt, da han skrev fine ting til meg, at han også så henne!

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kontakt henne. Det driter du deg bare ut med. 

Få tingen din tilbake, og gå videre. 

Det er hensiktsløst å grave i fortiden nå. Se framover. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten lyst til å finne tlfnr hennes , å spørre hvor lenge hun har sett han. Kanskje det er mer enn ett år..Føler han lyver om så mye...

Kjipt å tenke på stunder vi hadde kontakt, da han skrev fine ting til meg, at han også så henne!

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Ikke ta kontakt med henne! Du må prøve å slippe taket i han, han har tross alt dame nå. Hvor lenge de har holdt på og om han skrev fine ting til dere begge samtidig, det er ting du bare må la ligge. 

Sannsynligvis løy han til deg og/eller henne, men det spiller mindre rolle nå. Ikke ha noe mer kontakt med hverken han eller dama, utover å få denne tingen din. 

Egentlig burde du være lettet nå, du har fått bekreftet at han ikke var til å stole på, så nå kan du gå videre med livet ditt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en ting til. 

Sånn du uttrykker deg i saken her så virker du veldig intens, nesten manisk. 

Det er ikke noe godt sted å være i forhild til å ta besluttninger, kontakte folk, og så videre. 

Forstår at følelsene bobler over, men for folk som ikke har dette så nært innpå seg som deg så blir det litt voldsomt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du ts? (Ikke ment som frekk kommentar, men undrer litt)

Ikke ta kontakt! Hva så at han holdt på med dere begge? Folk er utro, folk er kyniske og manipulerende. Thats life. Gå videre, det blir bare flaut for din del om du ikke klarer å la det gå. Ingen ønsker en crazy bitch som aldri klarer å la noe ligge.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om det er selvrespekten din du ønsker tilbake?

Uansett, så virker det som om dette behovet for å få noe tilbake er underordnet det faktum at du bruker det for å opprettholde en destruktiv og patologisk kontakt med denne personen.

Det som er helt klart er at dette på sikt er mest skadelig for deg. Du har hengt deg fullstendig opp i dette og kommer ikke videre med livet ditt. Jeg tror du må innse at denne personen ikke har en plass i livet ditt videre. Det har sikkert blitt gjort feil på begge sider. Ta et oppgjør med det for deg selv og gå videre.

Hvis du ikke klarer å komme videre på egen hånd, vil jeg anbefale deg å søke hjelp. Noen ganger skjer det ting i livet som gjør at ting baller seg litt til for oss. Da kan det være nødvendig med hjelp utenfra.

Lykke til videre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar. Nei, burde kanskje ikke kontakte henne, men jeg sitter med så mange spørsmål. Jeg hadde jo lenge mistillit til denne mannen, da ga han meg alltid skylda...Det er vondt å tenke på flere episoder jeg følte at noe var feil, som nå helt sikkert var at han så henne. Bl.a da jeg ringte han mange ganger på St Hansaften, men at han aldri tok den, han skrev mld tidlig neste dag da han var på jobb, og latterligjorde mine utsagn ( som at jeg var sikker på at han var med noen, jeg har god intuisjon )...han tullet et bort, sa at jeg sikkert var utro. Så var han garantert med henne!

Hvordan tolke at han sa han sa det var over med henne etter at hun mld meg ( og sa at jeg måtte slutte å mld han )?

Siden han blokkerte meg, må han jo ha godtatt det fra henne?

Hvis han er interessert i meg, hadde han vel gjort noe? 

Det er kjipt å tenke på all denne tiden jeg har lurt på hva som skjedde i juni, da han ga f... i avtalen han hadde med meg, sa han "glemte mobilen" etc. Jeg skjønte jo at det bare var løgner og sa at det er ikke mer. Det såre er at han da har sett ei anna hele tiden, hatt et forhold til ei, mens jeg hadde en sorg. Hun bodde t.o.m hos han! Jeg sa det til han, det var ikke ei han bare så et par ganger, men ei som fikk flytte inn til han. Da var han vel forelska i henne? Han prioriterte henne den dagen i juni, selv om han inviterte MEG med på noe. Han nekter for at han så henne den dagen, men jeg er jo ikke dum!

Vondt å tenke på at han kanskje kommuniserer med henne, kanskje han møter henne idag? Hvordan stole på at han ikke er sammen med henne lenger når hun fortsatt har noe av sitt der? Han lyver jo åpenbart...

Vi gikk samme vei da han skulle på jobb, han trodde jeg skulle gå lenger med han, ta samme kollektivtrafikk med han, noe jeg kunne gjort, men jeg valgte bare å gå en annen retning uten å si hade. Det ble for mange inntrykk etter møtet, for mye å fordøye for meg.

 

Nå håper jeg han følger opp at jeg får tilbake det som er mitt, så jeg slipper å mase på han. 

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen : Lurer på om jeg skal skrive en kort sms igjen angående det jeg vil ha tilbake, at han skjønner at jeg vil ha det, for så å ikke ha kontakt med han selv om det er vondt. Eller bør jeg vente å se om han gjør noe?  Jeg orker ikke tanken på at han har kontakt med henne, samtidig som han tror at jeg er der. Men kjipt om han fortsatt har blokkert meg, tar ikke risken på å sjekke, føler han burde gjøre noe nå.

Han la ikke noe an på meg, så endel på meg ( smugtittet, da vi så litt på en skjerm sammen ), men var ellers mye mer tilbakeholden angående fysisk kontakt, enn det han pleide å være. Er et et tegn på at han er oppi henne fortsatt? Eller fordi han skjønte at jeg var uinteressert pga at han har sett ei annen? 

Kan nevne at jeg og merket en forskjell da jeg var hos han i vår, han var kjøligere enn han pleide, og jeg følte at noe var galt. Men vi hadde jo til slutt ingen kontakt etter den avtalen han ga blaffen i. 

Kjenner at jeg er så sint på han!

Til deg som skrev at jeg brukte den tingen som unnskyldning for å ha kontakt med han: jeg gjør ikke det, men det er klart at jeg har mange spørsmål siden vi ikke har snakket sammen etter den hendelsen i juni. Og nå har jeg fått vite og bekreftet at mange av mine mistanker var rett. Det er jo ikke så rart at jeg reagerer. Jeg vil ha det som er itt tilbake, men det er klart at alt rundt tar tid å synke inn...

Hva om han har sett henne mye lenger? Hvis jeg kontakter henne, får jeg vite mer, da han hele tiden forandrer forklaringer og lyver...

 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg lånte badet hans, var noe av hennes ting der, bl.a en hårbørste. Senere hadde han fjernet den. Han prøver jo og late som at de ikke er sammen, men jeg føler at han kanskje er det likevel? Han prøver å skjule sporene av henne. Men hun kommer jo garantert tilbake til han? Føler for å høre med henne om hvor lenge de har sett hverandre og om de fortsatt er sammen...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg lånte badet hans, var noe av hennes ting der, bl.a en hårbørste. Senere hadde han fjernet den. Han prøver jo og late som at de ikke er sammen, men jeg føler at han kanskje er det likevel? Han prøver å skjule sporene av henne. Men hun kommer jo garantert tilbake til han? Føler for å høre med henne om hvor lenge de har sett hverandre og om de fortsatt er sammen...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Er du interessert i han allikevel? Kunne du tenke deg å være kjæresten hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...