Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt kontakt med han jeg så på mange mnd, bortsett fra at jeg har spurt om å få noe som er mitt tilbake.

Han responderte en gang, men har siden vært taus. Jeg har purret noen ganger, da det irriterer meg at han ikke gjør noe med det/tar det på alvor. Skrev sist ei mld om det for ca ei uke sida. Da svarte han med at jeg må slutte å plage han og at han skulle sove.

Jeg har ikke tatt noe kontakt med han siden. Så får jeg plutselig ei mld søndags morgen fra hans tlfnr der det står :

"Dama til ( han ) her. Slutt å send han mld!!!!!!!"

Har hun da sett på hans tlf uten at han vet noe? Har hun diskutert dette med han, og han visste at hun sendte meg mld? Hvis hun leste mld fra meg, handlet det om det som er mitt som jeg vil ha tilbake. Hvorfor var hun da så sint på meg? 

Hvordan hadde du tolket ei sånn mld?

Jeg har sendt han ca tre sms i løpet av fire og en halv mnd...

Fikk sjokk da jeg våknet til den mld idag. Har lenge hatt mistanke om at han ser noen andre, var også derfor jeg sa at det er ikke mer, da han ikke fulgte opp en avtale han inviterte meg med på, men "glemte mobilen" så hørte ikke fra han før seint på kvelden. Hadde dårlig magefølelse med en gang, så jeg sa at det er ikke mer. Og han gjorde ingenting bortsett fra å ringe to ganger den kvelden i juni og jeg tok ikke tlf, da han hadde sviktet meg. Så har det altså gått mange mnd. Men jeg får ikke det som er mitt tilbake.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun mld meg på denne måten? Og hvorfor han ikke gir meg tilbake det som er mitt?

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er så viktig for deg å få det tilbake så dropper du meldingene, reiser dit og ringer på døra. Da får du trolig gjenstanden din tilbake, og slipper drama med ny dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AT du orker ts! Blir helt sliten selv jeg! Sorry å si det, men mest sannsynlig har han fyren bedt dama skrive den mld eller gjort det selv i et forsøk på å få være i fred! Jeg håper du for din egen del klarer å legge han bak deg og gå videre, for jeg vet at du vil få det bedre uten dette stresset. Det er ikke sundt!! Lykke til og god natt!:sFun_sleeping:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert i denne mannen. Jeg vil bare ha det som er mitt tilbake! Det er noe som er verdifullt for meg, som jeg ikke ønsker å legge ut om her, da det er veldig personlig. Det er respektløst at jeg ikke får det tilbake. Jeg har skrevet han noen få sms, uten å få respons, så skriver plutselig den nye dama hans til meg. Det må jeg da få lov til å reagere på!!! Det var JEG som sa at jeg ikke ville mer i vår, så jeg har ikke akkurat hengt på han! Det er HAN som er kjip når jeg ikke får det som er mitt tilbake!

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert røyka hasjen din allerede. Så du får den nok ikke tilbake.

Anonymkode: 34116...9dc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det ha vært han som selv skrev den mld : "dama til * her "? Siden det var skrevet fra hans tlf? For å sjekke min reaksjon?

Han har en gang tidligere latet som han har skrevet til noen andre, når han har skrevet til meg...

 

Men jeg føler at det var noen andre som skrev den mld igår...måten den var skrevet på..

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert røyka hasjen din allerede. Så du får den nok ikke tilbake.

Anonymkode: 34116...9dc

Jeg har aldri rørt dop, så der tok du nok feil. 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente du at det var han som skrev den mld selv? 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

2 mulige løsninger (orker ikke ramse opp alle muligheter jeg kan komme på, holder med 2);

1. Han har fått seg dame ETTER den kvelden da han ditcha deg, og hun er skikkelig lei av masingen din. Han har fortalt at han har slettet nskenbildet fra pcen/kastet dildoen fra bankboksen, eller hva denne "tinge" nå er. 

2. Han skriver meldingen selv, men utgir seg for å være dama. Han er rett og slett så jævlig lei av alt maset, og han kommer ikke til å gi deg tingen tilbake.

 

(har gitt deg mange råd om hvordan du skal få tilbake tingen tidligere, så der har jeg ingenting mer å komme med).

 

Anonymkode: 0b3c3...b62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig nysgjerrig på hva det er han har som er ditt, som er verdt denne ydmykelsen for å få tilbake? 

Anonymkode: 2fc85...e44

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver fornuftig person, som ikke får tilbake sine eiendeler fra en annen person, oppfatter enten at tingen er tapt og går videre i livet, eller leverer inn en anmeldelse til politiet på tapt tigest. 

Dog kan de rleste tingelingplingting i dag skaffes på nytt fra en hver butikk. 

Når alt dette er sagt og skrevet, var det meg som hadde din tingeplinglingting i mitt eie haddebedt politiet om besøks og kontaktforbud fra ts, fordi hun virker ganske så påståelig, pågående, bedrevitende og ekstremt intens. 

Anonymkode: 7bc8e...090

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hva vil du ha tilbake?

2. Er du sikker på at han er enig i at dette er noe som er ditt?

Sjansen er stor for at han har kastet det, men jeg synes godt han kunne si det til deg hvis det er slik, så han slipper at det noe blir mer mas fra din side.

Anonymkode: 13b92...602

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 mulige løsninger (orker ikke ramse opp alle muligheter jeg kan komme på, holder med 2);

1. Han har fått seg dame ETTER den kvelden da han ditcha deg, og hun er skikkelig lei av masingen din. Han har fortalt at han har slettet nskenbildet fra pcen/kastet dildoen fra bankboksen, eller hva denne "tinge" nå er. 

2. Han skriver meldingen selv, men utgir seg for å være dama. Han er rett og slett så jævlig lei av alt maset, og han kommer ikke til å gi deg tingen tilbake.

 

(har gitt deg mange råd om hvordan du skal få tilbake tingen tidligere, så der har jeg ingenting mer å komme med).

 

Anonymkode: 0b3c3...b62

Takk for svar. Mulig du har noen poenger, det eneste jeg synes er rart, er at jeg maste ikke. Jeg fulgte opp et par mld, men da han skrev at han skulle sove en kveld, svarte jeg ingenting, og holdt avstand. Så gikk det nesten en uke, og plutselig får jeg den mld fra den "nye dama". Føler det hadde vært mer naturlig å skrive den hvis jeg hadde skrevet på nytt igjen, men det gjorde jeg altså ikke. Han skrev han vile sove, jeg lot han få være ifred. Så skriver hun ca en uke etterpå at "jeg må slutte å sende han mld!!!" Pga dette føler jeg at hun mulig har lånt tlf hans og sett flere av mine mld, og at hun derfor reagerte som hun gjorde, evt at de har snakket om det sammen? Mulig det er mistillitt mellom dem, vi hadde tross alt en spesiell connection. Det var jeg som sa at det ikke er mer, men han har jo ikke gjort noe for å få meg tilbake. Mulig hun allerede var inni bildet da han sviktet meg den  kvelden. Eller kan han ha skrevet den mld for å se min reaksjon?

Jeg er nå blokkert, så det tyder kanskje på at han ser noen? Kan han få mine mld selv om jeg er blokkert, seinere? Mailer? Jeg har ikke tenkt å skrive mer, jeg bare lurer. 

Jeg reagerer på at mange her legger vekt på at jeg maser, men ikke at det er respektløst av han at jeg iikke får det som er mitt tilbake...

 

Ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hva vil du ha tilbake?

2. Er du sikker på at han er enig i at dette er noe som er ditt?

Sjansen er stor for at han har kastet det, men jeg synes godt han kunne si det til deg hvis det er slik, så han slipper at det noe blir mer mas fra din side.

Anonymkode: 13b92...602

Jeg vil ikke si hva det er, men det kan ikke kan kjøpes.

Ja, han vet at det er mitt. Da jeg så han, nevnte jeg flere ganger at jeg måtte få det tilbake en gang, og han sa han selvsagt skulle gi meg det. Han respoderte på min første mail for over en mnd siden, sa han hadde det, men at det lå et komplisert sted, mye styr, men at han skulle prøve å finne det til meg. Siden har han  vært taus. Hvorfor kan han ikke bare gi meg det? Hvorfor er han sånn?

Ts

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan han ikke bare gi meg det? Hvorfor er han sånn?

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Enten betyr det ikke nok for ham til at han gidder å gjøre den lille ekstra innsatsen, ellers han han ikke tingen mer, men tør ikke si det til deg fordi han er konfliktsky og heller håper på at du skal gi opp. Eller kanskje han koser seg med desperasjonen din. Jeg tipper på det første, men jeg er ikke synsk, og du burde vite dette mye bedre enn noen vilt fremmede på nett, du som tross alt kjenner mannen/gutten.

Anonymkode: 13b92...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten betyr det ikke nok for ham til at han gidder å gjøre den lille ekstra innsatsen, ellers han han ikke tingen mer, men tør ikke si det til deg fordi han er konfliktsky og heller håper på at du skal gi opp. Eller kanskje han koser seg med desperasjonen din. Jeg tipper på det første, men jeg er ikke synsk, og du burde vite dette mye bedre enn noen vilt fremmede på nett, du som tross alt kjenner mannen/gutten.

Anonymkode: 13b92...602

Jeg vet. Men det er vanskelig å tolke, fordi vi har ikke snakket sammen siden det som skjedde den gangen jeg fikk nok ( i vår ).  Han kan gi stikk for å såre, det vet jeg. En gang han var veldig sint på meg for lenge siden, sa han at han så noen andre plutselig, jeg ble knust og la på tlf. Så mld han meg noen dager etterpå og beklaget seg, sa det var ikke sant. Han kan m.a.o si mye rart...Men så kan jeg også være veldig stolt oppi dette, og vi steiler imot hverandre. Vi har begge sterk vilje.

Det er veldig sårt å få ei sånn mld fra en evt "ny dame". Jeg får så mange spørsmål...Vet han om det? Synes han det var greit at hun mld meg? Er de sammen om det? Eksisterer hun? Jeg føler at mld var sendt fra noen andre enn han, måten det var skrevet på var ikke han. Men jeg vet jo ikke sikkert. Uansett, hvis han har ny dame, er det vondt, som om han er heøt over meg, mens jeg sitter med mange spørsmål, selv om det var jeg som tok første steget og gikk.

Fordi jeg ble veldig såra, skrev jeg til en kamerat av han om han kan hjelpe meg å få det tilbake. Kameraten sa han skal høre med han, men kunne ikke love noe. Da jeg skrev at hans nye dame hadde mld meg, reagerte ikke kameraten noe, dvs at det trolig er en ny dame inn i bildet da eller? Hvis ikke hadde han kanskje sagt at han ikke visste at han hadde ny dame? Prøver bare å fiske litt her...Mulig jeg var for hard mot kameraten, da jeg bl.a skrev at jeg ikke vil ha noe med denne mannen ¨å gjøre mer...Kanskje kameraten sier det videre til han? Og at han derfor blokkerte meg? Jeg er bare så sint på han, og jeg vil ikke ha kontakt hvis han ser en annen. Huff , dette er vanskelig...

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok TS du er helt klart ikke over denne mannen når du henger deg så veldig opp i at dama hans sendte deg melding. Du skriver at det er sårt han har ny kjæreste for det betyr at han er over deg. Ja, kjære TS, mannen er over deg og har kommet seg videre, dette har han vist ved flere anledninger og nå syntes jeg ikke du skal henge deg mer opp i det.

Jeg har vært på begge sider av den SMSen selv, både sendt og mottatt. Når jeg fikk den så var jeg derimot helt ferdig med mannen, men ville ha bunadsølvet mitt tilbake (hadde lagt det igjen en 17 mai) for det var gått i arv og var viktig for meg. Forklarte det for dama i en SMS tilbake og hun hjalp meg med å levere det til meg, faktisk en svært hyggelig og oppegående frøken, men hun hadde nok misforstått litt av hvorfor jeg maste så mye for å få tingene mine tilbake. :)

Jeg skjønner ut ifra det du skriver at denne tingen er viktig for deg, men hvorfor er den på et komplisert sted?
Hvorfor er det ikke hjemme hos han?
Og hvor mye styr er det faktisk for han å få levert det tilbake til deg?
Var det du som la denne tingen igjen på dette fjerne stedet, eller har han flyttet/lånt det?

Men TS, han har ny dame og det mest sannsynlig hun som har skrevet SMSen til deg, og han har helt sikkert syntes at det var greit at hun skrev den. Han orker deg ikke mer, og nå har han fått helt nok og vil bare ha deg ut av livet hans. Hvis denne tingen er så utrolig viktig så ville jeg ha svart på SMSen og forklart kjæresten hans hva slags ting dette er og hvorfor det betyr så mye for deg, og om kanskje hun kan hjelpe deg med å få den tilbake så dere alle tre kan komme dere videre i livet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere som svarer sier følgende : "hvis det er så utrolig viktig for deg å få igjen denne tingen..." Hallo, den er min og det er respektløst å ikke gi tilbake det man eier! Det er som om mange av dere synes jeg plager han fordi jeg krever å få tilbake det som er mitt? Hva er det det for noe? Det er jo HAN som er kjip her! Uansett hva det er, det er mitt, og jeg har krav på å få det tilbake. Jeg har i tillegg nevnt at det er viktig for meg, det er noen veldig personlig. Selv om han evt har gått videre, skal han jo gi meg dette tilbake! Hadde det vært omvendt , hadde jeg selvsagt gitt han det som var sitt, tilbake. Jeg hadde ikke sluttet å svare, ignorert han, gitt f... sånn som han holder på. Er det en form for reaksjon? Fordi jeg gikk først? Eller gir han bare f...?

Jeg ønsker ikke å gå inn i noen dialog med hans nye kjæreste. Hun skrev dessuten fra hans telefon! Jeg har skrevet flere mld til han( som hun tydeligvis har lest ), der jeg beskriver hva jeg skal ha tilbake, så hun vet det, og bør forstå at det er viktig for meg ( da jeg også har skrevet det ) Men det nevnte hun ingenting om. Skrev bare at jeg må slutte å sende mld til han. Og som jeg nevnte tidligere, jeg reagerte på at hun skrev, som om jeg nettopp hadde skrevet, når det var han som skrev sist, sa han ville sove, jeg lot han få være ifred. Så plutselig denne mld tidlig på en søndag. Kanskje hun hadde snoket på tlf hans? Kanskje hun og han hadde snakket sammen om det..hvem vet. Uansett er det vondt. Jeg har ikke snakket med han siden vi sluttet å kommunisere, og jeg får mld fra hans nye dame. Det er en kjip følelse.

 

Ts 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...