Gå til innhold

Hvor ofte går du i teateret?


AnonymBruker

Hvor ofte går du i teateret?  

17 stemmer

  1. 1. Hvor ofte går du i teateret?

    • Kan jeg slippe så lar jeg det være.
      2
    • En gang i året kanskje?
      4
    • Flere ganger i året.
      4
    • Omtrent en gang i måneden.
      5
    • Prøver å gå ukentlig.
      2


Anbefalte innlegg

Jeg tilhører slettes ikke det kultursjiktet som drar nevneverdig på teater. Var en tur innom i fjor, men det var bare fordi jobben arrangerte det. Før det var det sikkert tredve år siden sist (er 36 nå). Er bare litt nysgjerrig på hvor mange som regelmessig går dit. Det er kanskje bare jeg som forestiller meg at det er for spesielt interesserte.

Anonymkode: 174d4...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tilhører slettes ikke det kultursjiktet som drar nevneverdig på teater. Var en tur innom i fjor, men det var bare fordi jobben arrangerte det. Før det var det sikkert tredve år siden sist (er 36 nå). Er bare litt nysgjerrig på hvor mange som regelmessig går dit. Det er kanskje bare jeg som forestiller meg at det er for spesielt interesserte.

Anonymkode: 174d4...ed7

En gang i skuddåret. 

Anonymkode: 9d8de...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på teater 2-5 ganger i året. Alt etter hva som går. Har et par forestillinger jeg ser fast hvert år som Putti Plutti Pott med min 14 år yngre søster og den lokale dansekarusellen da jeg selv har stått på scenen der.
Er det en god musikal på teateret så er jeg det uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker teater, og muligheten til å gå ofte er en av tingene jeg savner fra tiden min i by. Nå bor vi på bygda, og her er det ikke teater. Det kommer kanskje omreisende stykker en til tre ganger i året. Nå ser jeg to til fire teaterstykker i året, noen med barna og noen uten barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på teater to ganger med skolen (ungdomsskolen), ei gang med en venninne (hun ønsket billetter/at vi skulle gå sammen på et stykke hun likte som bursdagsgave), og ei gang med mannen min etter at han vant billetter på jobb. 

Jeg har ikke mye erfaring med teater med andre ord, men føler vel ikke helt at det er min greie heller. 

Jeg bruker heller pengene på konserter, fornøyelsesparker, kino og slikt.

Jeg ser for meg å se noen stykker sammen med barnet mitt om noen år, når teaterstykker for barn er noe vi kan kose oss med sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har teater her, men det er aldri noe spennende som er satt opp...
Og om det er noe spennende, så har jeg enten ikke råd til å gå, eller så jobber jeg.
Så får aldri sett det :)

Var på teater for 4år siden...Da så jeg en musikal..
Men jeg liker heller musikaler,dans, konserter... Eller dra i museum enn ett rent teaterstykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke er et alternativ til der som : Ca. hvert 3-5 år (med familien)

Anonymkode: 10b3e...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er student i tjueårene i Tromsø, går ca en gang i året. Jeg ville ha gått oftere hvis studentøkonomien tillot det, det er mange fantastiske forestillinger på teater. Et juleeventyr, Les miserables, Black rider +++. Og stemningen er en helt annen enn på kino. Teater er fantastisk!

Anonymkode: 07b6e...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har telt over, og innen nyttår har jeg vært i teatret mer enn 20 ganger - og i år har jeg tatt det veldig med ro... En god posjon av det jeg har sett har vært strålende. Når teater er bra, er det virkelig helt fantastisk! Det er også noe eget å se skuespillere live som jobber hardt for å gi akkurat deg en god opplevelse.

Når det er sagt, når man går så mye på teater som meg, sier det seg selv at jeg får med meg en del stykker som er "helt ok", og også et par som er "total carp" i løpet av et år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel en gang i ungdomskolen mener jeg å huske, har ikke vært siden. Kunne sikkert vært en morsom ting å gjøre da om det settes opp gode stykker.

Anonymkode: 11cf7...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De siste årene tror jeg det har vært 3-5 ganger i året. Først og fremst på Det Norske Teatret.

Jeg er glad i teater, men faller likevel ikke helt innunder kategorien «spesielt interessert» tror jeg. Er ikke utdannet innen teater eller kultur, er ikke en stereotypisk teatersæring eller en veldig kunstnerisk person. Liker bare en god forestilling, og synes det er mer spennende og givende enn å dra på f.eks. kino.

Skulle bare ønske at teaterbilletter var hakket billigere enn de er nå... Og forresten, er 27 år og bor i Osloområdet.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som regel på teater/opera minst en gang i uka. Når vaktene begynner å hilse vet du at du regnes som stamgjest :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...