Gå til innhold

Dere som har trent dere fra tykk til tynn


ol93

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid brukte dere fra start til der dere var fornøy og hva gjorde dere? 

Har selv gått fra 74kg til 55kg, så nå er jeg relativt tynn, ønsker nå bare formingen igjen. Dette sliter jeg med, da jeg føler jeg har fått litt hengepupper etter vekttapet og at hoftene/lårene er vanskelig å få bra og rumpa er hengete. Trener knebøy osv.. Men har måtte tatt det i små doser, da jeg sliter med isjias. Så anbefaler dere noen treningsøvelser/sunn mat? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvor lang tid brukte dere fra start til der dere var fornøy og hva gjorde dere? 

Har selv gått fra 74kg til 55kg, så nå er jeg relativt tynn, ønsker nå bare formingen igjen. Dette sliter jeg med, da jeg føler jeg har fått litt hengepupper etter vekttapet og at hoftene/lårene er vanskelig å få bra og rumpa er hengete. Trener knebøy osv.. Men har måtte tatt det i små doser, da jeg sliter med isjias. Så anbefaler dere noen treningsøvelser/sunn mat? 

Så flink du har vært!

Jeg har ikke gode råd, men håper at du får svar fra andre som kan mer om trening enn meg

Anonymkode: 7e4ae...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte et år på å få kontakt med rumpa mi. Det jeg gjør nå er å varme den opp skikkelig, fokuserer på rumpe under oppvarming av bein. Ruller først grundig med rumbleroller, før jeg gjør forskjellige øvelser med strikk rundt knærne (10 x ligge på siden og heve det ene beinet med strikken på ankler, 10 x kamskjell med strikk rundt knærne, 10 x glutebrigde med strikk rundt knærne, før jeg gjentar på andre beinet. Så 10 x dype knebøy med strikk rundt knærne. Avslutter somregel med strake markløft før jeg starter beinøkta). Dette har gjort at jeg er rimelig fornøyd med rumpa. Har litt løshud her og der, men det plager meg ikke nevneverdig, selvom det er vanskeligere å bli helt stram. 

Har forresten gått ned rundt 60kg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...