Gå til innhold

"Trondheims Kim Kardashian"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Franke Ann

Hun er veldig lik originalen ja!

Det kan vel diskuteres om originalen selv egentlig er så lik originalen, med tanke på alle plastikkoperasjonene. Men uansett, hun lignet bare med solbrillene på, og fra de rette vinklene. På bildene uten solbriller syns jeg egentlig ikke hun lignet i det hele tatt.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner ikke i det hele tatt. Kun det ene bildet med solbrillene på, men det var også fordi klesstilen er en kopi av Kim K. 

 

Hun har mange selfies på ig med solbriller på, men de uten solbriller er altfor blurry. Når det er sagt, kan jeg ikke skjønne hvorfor noen vil kopiere stilen til Kim K. Hun har fine former, men kunne kledd seg litt mer anstendig og likevel være sexy. 

 

Også syns jeg det blir feil å kopiere Kim K uten å ha livsstilen eller bankkontoen hennes. Det blir som en 3.divisjonsfotballfrue  i Norge og ha klesstilen til Beckhams.

 

 

Anonymkode: e4cf0...4b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Ikke så veldig lik akkurat. Hun har jo så blurry bilder på insta og der de er litt bedre er hun ikke lik i det hele tatt spør du meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun lignet på bilder med solbriller og mer eller mindre kopierte antrekk av Kim K, men hun lignet ikke i det hele tatt uten solbrillene på!

Aldri sett henne i Trondheims gater forresten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KK er jo en dukke....hele dama er operert og hun ligner ikke på sitt orginale seg overhodet.   Hvem ønsker å ligne noe sånt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve ansiktet hennes lignet ikke noe særlig på Kim K sitt. Kroppen derimot var jo ikke direkte ulik, og klesstilen har hun kopiert ganske bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligner ganske mye rundt munnen og kjeven, men ikke like mye uten solbriller når du ser øynene hennes. Men med tanke på at hun kler seg helt likt skjønner jeg at folk synes hun ligner veldig på bilder/på avstand.

Anonymkode: 91a8a...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet lignet ikke syntes jeg. Men selvsagt, med samme hårfrisyre, samme kroppsfasong OG (nesten) identiske klesstil er det jo ikke så rart at hun minner om Kim Kardashian på avstand/med solbriller.  Irriterende at noen får fettet på alle de riktige stedene (går utifra at hun er naturlig?), jeg har verken pupper eller rumpe... Fikk litt Mason vibber av barnet hennes også, veldig søt :) 

Anonymkode: f2157...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like ja. Hun burde bytte til vinterfarge i foundationen sin snart ser jeg da:-) 

Anonymkode: 6f2f3...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Googler man navnet hennes kommer dette bildet opp; http://byavisa.no/wp-content/uploads/2012/09/bilde.jpg

Her ser man ansiktet godt. Hun ligner ikke i det hele tatt i ansiktet, men kroppen og klesstilen har absolutt mange likhetstrekk med Kim! 

Anonymkode: f756d...12a

Fint bilde av familien. Jeg var nysgjerrig på hvordan typen så ut. Lurer på hva de jobber med noen av dem, siden hun har en sånn stil. 

Anonymkode: e4cf0...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Haha, dere asså. Så negative at Yvonne til og med må frem med moddeknappen. :laugh:

Jenta er flott, og javisst har hun store likhetstrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner ikke i det hele tatt i ansiktet men hun har klart å kopiere stilen ihvertfall!

Anonymkode: a3f63...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hva de jobber med noen av dem, siden hun har en sånn stil. 

Anonymkode: e4cf0...4b6

Kva er det med den stilen som er så spesiell at det får deg til å lure på kva ho arbeider med? 

 

Eg lurer mest på kor i all verda ho får tak i bukser som ho får over baken og som samstundes sit i livet...

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ganske lik både i kroppsfasong og ansiktsstruktur (samme lepper,nese og høyde på pannen) men litt andre øyne. Kims øyne skrår litt mer oppover.Ellers var de ganske like.Hadde nok stusset litt om jeg gikk forbi henne på gata i Tr.heim og hun hadde solbriller på,veldig lik Kim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte henne i byen i går, og synes ikke hun ser ut som på bilder. Hun er mye penere i ansiktet og "mindre" i kroppen enn jeg trodde, men klesstilen var awesome! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...