Gå til innhold

Unge lovende


Kelsi

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Shai skrev:

Det kan jo ha noe med skuespillerens navn å gjøre, hun heter jo tross alt Gine Cornelia. Det er ikke supervanlig det heller :fnise:

Navnet skjemmer ingen. Men.. :fnise: Gine Cornelia = Nenne...  I get it :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke les anmeldelsene, de inneholder mange spoilere...

Men sesong 2 har fått gode anmeldelser da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fy søren. Jeg prøvde å drøye mellom hver episode, men ble likevel akkurat ferdig med sesongen. Jeg skal ikke spoile noe, men herreguuud! Jeg er helt skjelven :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shai skrev:

Åh, fy søren. Jeg prøvde å drøye mellom hver episode, men ble likevel akkurat ferdig med sesongen. Jeg skal ikke spoile noe, men herreguuud! Jeg er helt skjelven :mynona:

Gjorde det samme :) Har sett alle episodene nå... Klarte ikke å vente. Sesong 2 svarte absolutt til forventningene mine :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sesong 2 på nettet nå, har en liten pause nå før siste episode. Fantastisk bra så langt!! Denne serien har virkelig kommet ufortjent i skyggen av skam. Håper denne serien nå får sin velfortjente oppmerksomhet der ute.

Anonymkode: 9acf0...c84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett ferdig episode 4. Kjenner meg skikkelig igjen i det de går gjennom. Spesielt Nenne. Elsker serien og håper ikke vi må vente så lenge på sesong 3. 

Anonymkode: c0df6...112

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Synes jo virkelig Alex er en ufordragelig karakter som jeg føler null sympati med... 

Anonymkode: f3cbd...723

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet over sesong 3. Synes de taper seg litt for hver sesong 

Anonymkode: f3fc8...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett tre episoder. Savner litt av humoren fra de første sesongene. Likte balansen mellom det triste og morsomme i starten av serien. Men serien er fortsatt bra og jeg er fortsatt hektet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kelsi skrev:

Har sett tre episoder. Savner litt av humoren fra de første sesongene. Likte balansen mellom det triste og morsomme i starten av serien. Men serien er fortsatt bra og jeg er fortsatt hektet. 

Enig, jeg savner også dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårligste sesongen hitil. De bare suste rundt i seks episoder uten mål og meningen med null progresjon og null konklusjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så trist at det varer så lite. Jeg vil ha minimum 10 episoder pr. sesong! :alice: Sesongen er kanskje ikke like bra som de to første men jeg har i alle fall kost meg :)

Anonymkode: 9ab24...204

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte sesongen veldig godt. Synes alle spiller bra, men kanskje spesielt Alex. Har kanskje aldri sett noen spille dårlig så bra! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Synes jo virkelig Alex er en ufordragelig karakter som jeg føler null sympati med... 

Anonymkode: f3cbd...723

Hvorfor det? :S

Anonymkode: d7961...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2018 at 10:45 PM, AnonymBruker said:

Han Leo? Han er gæren?

Anonymkode: f2e62...741

Vi fikk aldri noe konkret svar på hva som feilte han, men noe var det tydeligvis :P 

Anonymkode: 636c1...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...