Gå til innhold

Unge lovende


Kelsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Idja

Fin serie! Norske serier har en tendens til å få litt klein dialog, men denne er jeg imponert over. Fin og behagelig serie, syns ikke den minner om Girls, den bare handler om jenter i samme alder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men det var bare for å sammenligne med Girls. Jeg synes i hvert fall at det var litt artig med disse likhetene. 

Anonymkode: 6f7b5...af0

men var det likheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien veldig godt, men at det er en humorserie skjønner jeg ikke. Den var ikke mer morsom enn andre norske dramaserier. 

Anonymkode: 99d76...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte det veldig godt! Ja, kanskje litt kopi av Girls, men så var jo Girls litt kopi av Sex og Singelliv, og How I Met Your Mother kopi av Friends osv osv, er ikke akkurat så lett å finne opp kruttet i komidrama-verden. Så på en nettavis at det skrives på sesong 2 så det gleder jeg meg til :)

Anonymkode: 6bfd6...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg har bare sett én episode, jeg synes den var ok men kjæresten synes den var dårlig. Burde jeg fortsette å se kanskje? Blir den bedre etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så alt i et jafs her en kveld :) Fantastisk serie som jeg har anbefalt til alle mine venninner.

Jeg ble så imponert over at serien ikke var klein i det hele tatt, noe det fort kan bli i en norsk serie i en slik setting. Fantastisk. Gleder meg til sesong 2 og håper det fortsetter etter der!

Et stort pluss med korte episoder også! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet litt lysten med en gang jeg så Girls koblingen. Klarte ikke så bli så veldig engasjert rett og slett og datt ut. kanskje jeg prøver meg seinere, hvem vet. Men tror jeg er litt for gammel(hjelpes, sa jeg akkurat det?:ohmy:).

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett de to første episodene og klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Noe jeg lurer på er om "kidza" i Oslo faktisk sier ord som fuck/"fakk", liksom og bad(som i ille/dårlig) som de gjør i serien? Nå er jeg riktignok 24 og ikke lengre en så hip og kul ungdom som jeg en gang var, men aldri har jeg eller noen jeg kjenner brukt de uttrykkene her i Trøndelag. Nå bor jeg ikke i byen Trånnjæm heller men likevel... Kjenner jeg nesten grøsser når de sier slike ting i serien. :rolleyes:

Og jeg vil si at jeg ser med en gang at det må være inspirert av Girls. Nå elsker jeg Girls så synes ikke det er en så dum ting, så det plager ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg har nå sett de to første episodene og klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Noe jeg lurer på er om "kidza" i Oslo faktisk sier ord som fuck/"fakk", liksom og bad(som i ille/dårlig) som de gjør i serien? Nå er jeg riktignok 24 og ikke lengre en så hip og kul ungdom som jeg en gang var, men aldri har jeg eller noen jeg kjenner brukt de uttrykkene her i Trøndelag. Nå bor jeg ikke i byen Trånnjæm heller men likevel... Kjenner jeg nesten grøsser når de sier slike ting i serien. :rolleyes:

Og jeg vil si at jeg ser med en gang at det må være inspirert av Girls. Nå elsker jeg Girls så synes ikke det er en så dum ting, så det plager ikke meg.

Jeg er eldre enn deg og vennene mine prater sånn omtrent ja... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå sett de to første episodene og klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Noe jeg lurer på er om "kidza" i Oslo faktisk sier ord som fuck/"fakk", liksom og bad(som i ille/dårlig) som de gjør i serien? Nå er jeg riktignok 24 og ikke lengre en så hip og kul ungdom som jeg en gang var, men aldri har jeg eller noen jeg kjenner brukt de uttrykkene her i Trøndelag. Nå bor jeg ikke i byen Trånnjæm heller men likevel... Kjenner jeg nesten grøsser når de sier slike ting i serien. :rolleyes:

Og jeg vil si at jeg ser med en gang at det må være inspirert av Girls. Nå elsker jeg Girls så synes ikke det er en så dum ting, så det plager ikke meg.

Jeg er 28 og sier dette ofte... :rodme:

Anonymkode: 10d59...992

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes serien var helt ok. Men jentene i serien irriterte meg. Hovedpersonen fordi hu var så rar. Hvorfor sa hu ikke bare med en gang at hu var forelska i han fyren? Og på ambassaden kunne hu bare sagt hu skulle på ferie..

Hu stavangerdama var jo skikkelig drama. Ble så irritert da hun ikke hadde kommet inn på den teaterskolen og typen ringte og var bekymra, Hu gadd ikke svare en gang. Og forfatterdama var jo klin gæren.. lå med en gift mann og greier, det er fullstendig umoralsk. I tillegg var hun jo helt gæren når det gjaldt hun som jobbet i forlaget.

 

Anonymkode: 029d7...d40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes serien var helt ok. Men jentene i serien irriterte meg. Hovedpersonen fordi hu var så rar. Hvorfor sa hu ikke bare med en gang at hu var forelska i han fyren? Og på ambassaden kunne hu bare sagt hu skulle på ferie..

Hu stavangerdama var jo skikkelig drama. Ble så irritert da hun ikke hadde kommet inn på den teaterskolen og typen ringte og var bekymra, Hu gadd ikke svare en gang. Og forfatterdama var jo klin gæren.. lå med en gift mann og greier, det er fullstendig umoralsk. I tillegg var hun jo helt gæren når det gjaldt hun som jobbet i forlaget.

 

Anonymkode: 029d7...d40

Spoiler? :hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er eldre enn deg og vennene mine prater sånn omtrent ja... :sjenert: 

Jeg er 28 og sier dette ofte... :rodme:

Anonymkode: 10d59...992

Oi virkelig? Kan jeg spørre hvor dere er fra? Oslo, eller nærheten av Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes scenene med krangelen i bryllupet var dårlig spilt :P

Anonymkode: 6188a...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...