Gå til innhold

Vil være ung i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg blir nødt til å bo på et lite sted i 5 år fra neste høst pga studier. Som vil si at jeg ikke kan bo i Oslo før jeg er 29(!). Føler jeg er veldig gammel da :-( har lyst til å være ung i Oslobyen. Redd for å være for gammel som 28-29åring..

Anonymkode: 65447...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo dra på helgeturer til Oslo? Er ikke såååå fryktelig spennende der.

Anonymkode: a3af3...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for absolutt ikke for gammel som 28-29 åring om du flytter til Oslo da. Ser poenget med at man kanskje vil ha det med seg fra man er i begynnelsen av tyveårene, men dette har egentlig ikke så mye å si. På byen og andre steder så har du et høyere aldersspenn enn jeg har sett på mange mindre steder, så det er faktisk bedre å være litt eldre i Oslo enn på "bygda" hvis det er kultur/utelivet man er interessert i. Dessuten er jo studiemiljøet gjerne det viktigste i studietida, og det kan man finne ved mange utdanningsinstitusjoner. Mange som mener det er bedre studiemiljø på mindre steder :)

Anonymkode: 4a3fa...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes noe deiligste med Oslo er å ta Bygdøy-bussen når det er varmt om sommeren, gå av på Huk og gå til høyre ved kiosken.  Legge med på plenen og ta av alle klærne og bli brun overalt.

 

Anonymkode: 59381...0bb

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...