Gå til innhold

Bil og førerkort- pussymagnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurte litt på..jeg vet ihvertfall på bygda så er det lettere å få dame om du har førerkort + bil. Men da er det i typ 15-20-års alder. Hvordan er det i byen og tettere befolkede steder? For de litt eldre jentene (20-30)? Er jo flere og flere i byen som ikke tar førerkort og aller minst skaffer seg bil. 

Anonymkode: d79ed...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer fra bygda og har opplevd det motsatt, på bygda er det ikke en bonus med lappen og bil, det er en selvfølge. For byjenter er det en bonus, de har kanskje ikke så mange med bil i sin omgangskrets så det blir mer attraktivt der. Men det er på ingen måte en pussaymagnet

Anonymkode: 0ff3f...c0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg kom i kontakt med ei osloberte på tinder. Jeg har nylig flyttet til byen og har selvfølgelig lappen og bil. Hun bor sentralt i ring 1 og ble i fyr og flamme over at jeg hadde bil. Hun liker friluftsliv og var lei av disse jåleguttene med skulderveske i byen som ikke har bil. Tydeligvis ikke mange gutter i 20-årene i Oslo som har bil?

Anonymkode: d79ed...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin anledning til å slenge fordommer frem og tilbake, men uansett hvor du er er det jo greit å kunne kjøre selv? Trenden med ikke å ha bil som voksen opplever jeg faktisk som avtakende - mange som er med i bildeleringen, nabobil osv.

Anonymkode: 5af93...961

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo sentrum og har hverken lappen eller bil, men hvorvidt en mann har bil eller ikke er fullstendig uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...