Gå til innhold

Hvorfor tenner dere høyreekstreme på asylmottak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er en av flyktningene som bodde på asylmottaket siktet for falsk forklaring. 

http://www.dagbladet.no/2015/11/26/nyheter/innenriks/asylbrann/flyktningkrisa/42124884/

 

Legger merke til at Dagbladet skriver at det er et "vitne" som er arrestert. Lenger nede i teksten, nærmest som en bisetning, står det at dette vitnet er en "beboer" på mottaket. Ingen ting om at denne personen er flyktning/asylsøker, men det ligger vel implisitt i dette at det er det som er tilfellet i denne saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde heller stille spørsmålet : "Hvorfor tenner asylsøkere på asylmottakene?" For i Sverige så er de eneste som er siktet og tatt for å brenne ned asylmottak selv beboere på mottaket, altså asylsøkere ;)

Kanskje de har fått hjelp av venstreekestreme som mener forholdene på mottakene er for dårlig og derfor ønsker de brenne ned mottakene slik at asylsøkerne kan flyttes til luksushotell? Så kanskje du kan spørre noen av de venstreekstreme på KG? Er jo mange av de!

Om vi skal leke med konspirasjons teorier så er den hypotesen like plausibel som din TS. :laugh: Ta å hør med venstreekstremistene ;)

 

Endret av WubWub
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på det stod "hvorfor tenner høyreekstreme på asylmottakere?":ph34r:

Anonymkode: 5d7d9...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, ville jeg heller stilt spørsmålet - hvorfor brenner asylsøkere mottakene?

Svaret er følgende:

- de kan ingenting om brannsikkerhet

- de gjør det med vilje for å oppnå et eller annet

- de kan ikke bedre

Det finnes mye informasjon om dette ute på nettet, bare google litt, så får du til og med statistikk fra brannvesenet.

Hvor er de høyreekstreme her? Så mange anonyme brukere skriver det, men jeg har ikke sett en eneste en. :sukk:

Anonymkode: 9c841...1f3

hvor finner du statistikk fra brannvesenet hvor det kommer frem at det er beboere på asylmottak som med vilje har startet brannene ?

Bare nysgjerrig altså, ig ville gjerne hatt noen lenker til de statistikkene du nevner :)

Anonymkode: 9eedb...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det begynt å brenne på asylmottak i Norge også. Her på KG er det mange høyreekstreme, og jeg bare lurer på, kan dere forklare hva det er som gjør at noen av dere velger å gå til det skrittet å tenne på bygninger?

Anonymkode: b514b...8af

Nå er de færreste av de som er i mot innvandringen høyreekstreme, og de færreste av de høyreekstreme tenner nok på asylmottak. Jeg tviler på at de to forskrudde folka som gjør det henger på KG. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min teori er at det er fattige beboere på asylmottaket som ikke har råd til selvmordsbombe, men må klare seg med fyrstikkene og lunta... :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det begynt å brenne på asylmottak i Norge også. Her på KG er det mange høyreekstreme, og jeg bare lurer på, kan dere forklare hva det er som gjør at noen av dere velger å gå til det skrittet å tenne på bygninger?

Anonymkode: b514b...8af

Hvor leste du om at ''høyreekstreme'' gjør dette? Venstrevridd ønsketenkning? Kanskje litt fakta hjelper deg? Les og lær.

 

http://www.nrk.no/nordland/brann-hver-trettende-dag-pa-asylmottak-1.12007670

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/slaar-alarm-om-branner-i-asylmottak/a/10058338/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig folk som tenner på asylmottak? Sitter å runker til bilder av asylmottak? Hahaha, aldri hørt om det før, nå fikk jeg meg en god latter, at det går an.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at den fordomsfulle og diskriminerende holdningen til TS er skremmende. Å dømme alle høyreekstreme for det 1 person gjorde er rett og slett en grusom holdning som vitner om et forferdelig menneskesyn. Skam deg!

Anonymkode: 4596c...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skandinaviske medier og politikere fremstiller svensker som brannstiftende rasister, uten bevis."

"Det kan kanskje komme som en overraskelse at uoppklarte branner i Sverige av politiet alltid rubriseres som «misstänkt mordbrand», også der menneskeliv aldri har vært i fare. Det kan også være vanskelig for en avisleser å få med seg at ingen høyreekstremiser er blitt anklaget eller dømt for disse brannene. I de få tilfeller der gjerningsmenn er blitt utpekt av politi og brannvesen har det vært snakk om asylsøkere selv."

http://www.dn.no/meninger/kommentarer/2015/11/16/2143/Medier/fyr-flammer-og-svensker

 

Anonymkode: 646f5...5ee

Hyssj, ikke kom med fakta. det er de slemme som har gjort dette. Alle asylmottak er fulle av 9 år gamle Aishaer med stor brune øyne som vil bli leger. Det veit jeg for det har jeg sett på nrk. De tenner ikke på!!

Anonymkode: 06d87...a94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var administrasjonsbygget som ble påtent i Norge og jeg tenkte fra første stund at det var en beboer som prøvde å brenne ID-papirer. 

Ser ikke bort fra at det er grunnen.

Anonymkode: b09cc...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skandinaviske medier og politikere fremstiller svensker som brannstiftende rasister, uten bevis."

"Det kan kanskje komme som en overraskelse at uoppklarte branner i Sverige av politiet alltid rubriseres som «misstänkt mordbrand», også der menneskeliv aldri har vært i fare. Det kan også være vanskelig for en avisleser å få med seg at ingen høyreekstremiser er blitt anklaget eller dømt for disse brannene. I de få tilfeller der gjerningsmenn er blitt utpekt av politi og brannvesen har det vært snakk om asylsøkere selv."

http://www.dn.no/meninger/kommentarer/2015/11/16/2143/Medier/fyr-flammer-og-svensker

 

Anonymkode: 646f5...5ee

Asylsøkere er også svensker. Asylsøkere kan også være høyreekstrem. Og asylsøkere kan være rasister. Skjønner ikke poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asylsøkere er også svensker. Asylsøkere kan også være høyreekstrem. Og asylsøkere kan være rasister. Skjønner ikke poenget ditt.

Asylsøkere i Sverige er ikke svensker. De er afghanere, somaliere, pakistanere, irakere, osv. Asylsøkere er ikke ''høyreekstreme'', men de kan godt være rasister, ja. Skjønner du nå?

 

Anonymkode: 9c841...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den 27.11.2015 at 1.09, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at den fordomsfulle og diskriminerende holdningen til TS er skremmende. Å dømme alle høyreekstreme for det 1 person gjorde er rett og slett en grusom holdning som vitner om et forferdelig menneskesyn. Skam deg!

Anonymkode: 4596c...2a6

Er du seriøs? Det er som å si at å dømme alle nazister for det 1 nazist gjorde er en "grusom holdning som vitner om et forferdelig menneskesyn". 

Anonymkode: ec47a...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? Det er som å si at å dømme alle nazister for det 1 nazist gjorde er en "grusom holdning som vitner om et forferdelig menneskesyn". 

Anonymkode: ec47a...62f

Men med samme logikk så må vi jo også dømme alle innvandrere etter det 1 innvandrer har gjort, det er jo bevist at det er innvandrerene selv som har startet brannen i nesten alle tilfellene, noe som da betyr at vi må forvente at absolutt alle innvandrere er pyromane. Dette gjelder selvsagt også når det kommer til voldtekt og kriminalitet.

Anonymkode: e1ed4...caf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At såkalte "høyre-ekstreme" tenner på asyl-mottak er bare piss og løgn fra ende til annen. Det er beboerne (asylsøkerne, immigrantene og lykke-jegerne) som tenner på mottakene de bor på.

Eller at det begynner å brenne av seg selv.
For eksempel dersom det elektriske anlegget er eldgammelt og i temmelig elendig stand....

Anonymkode: d669d...b2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men med samme logikk så må vi jo også dømme alle innvandrere etter det 1 innvandrer har gjort, det er jo bevist at det er innvandrerene selv som har startet brannen i nesten alle tilfellene, noe som da betyr at vi må forvente at absolutt alle innvandrere er pyromane. Dette gjelder selvsagt også når det kommer til voldtekt og kriminalitet.

Anonymkode: e1ed4...caf

Det du driver med nå er det samme som noen muslimer gjør med IS, og andre ekstremist grupper. Unnskylder gruppen med at man ikke kan trekke alle over samme kam, og at egentlig prøver bare IS å hjelpe muslimer mot angrep fra Vesten osv.

Anonymkode: c1a63...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men med samme logikk så må vi jo også dømme alle innvandrere etter det 1 innvandrer har gjort, det er jo bevist at det er innvandrerene selv som har startet brannen i nesten alle tilfellene, noe som da betyr at vi må forvente at absolutt alle innvandrere er pyromane. Dette gjelder selvsagt også når det kommer til voldtekt og kriminalitet.

Anonymkode: e1ed4...caf

Nei, helt feil. Høyreekstremisme er en autoritær ideologi som kjennetegnes av etnisk nasjonalisme, biologisk rasisme og konspirasjonsteorier. Det er helt frivillig å bli høyreekstrem. Å sammenligne etnisitet og politiske ideologier er fullstendig ulogisk og har ingenting for seg. 

Anonymkode: ec47a...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...