Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på Julebordet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for tips :)

Jeg har tenkt på nude, eller hvite sko, vil helst ikke ha sort fordi jeg føler det blir for stor kontrast. Tror jeg hår for nude, føler kjolen har nok detaljer og egentlig ikke trenger mer. Så tenkte jeg bølgete hår, classisk øyesminke (uten glitter osv), og dype, røde lepper :) tror jeg unngår smykker og store øredobber og slikt også, vil ikke se ut som et juletre :P

Kanskje disse skoene?

Sko

Anonymkode: 26bd0...23b

Høres veldig fint ut :)

Skoene var kjempefine, men vet ikke helt hvordan det blir å blande gullglitter og sølvpaljetter på den måten. Det kan gå siden skoens overdel er ensfarget, men helt ærlig så ville jeg nok valgt et annet par til akkurat den kjolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min jobb har -veldig- pyntet julebord, det foregår på et av de mest fancy stedene i Oslo. Lang kjole/ballkjole er helt innafor, men folk er gjerne drita før forretten likevel, lol.

Skal ha på meg denne kjolen-

http://www.chichiclothing.com/products/Chi-Chi-Aviana-Dress.html

 

Oi, den var nydelig! Hvor lang leveringstid var det på den? :hjerter:

Endret av Nangijala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den var nydelig! Hvor lang leveringstid var det på den? :hjerter:

Ja, greide ikke la være! Det tok vel 16-17 dager hvis jeg husker rett. Pga toll osv, det er alltid kjedelig når ting blir mye dyrere, men det var verdt det! Kjæresten likte den så godt så han kjøpte kjolen, så betalte jeg tollen ; ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greide ikke la være! Det tok vel 16-17 dager hvis jeg husker rett. Pga toll osv, det er alltid kjedelig når ting blir mye dyrere, men det var verdt det! Kjæresten likte den så godt så han kjøpte kjolen, så betalte jeg tollen ; ) 

Åh, da rekker jeg det jo før jul! Hvor mye betalte du i toll? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åh, da rekker jeg det jo før jul! Hvor mye betalte du i toll? :)

Mener jeg betalte i underkant av 500 kroner - isjfysj:P Men kvaliteten på kjolen er helt nydelig. Jeg troooor det finnes noen nettsider i Norge som fører Chi Chi (Zalando) men er usikker på om akkurat denne kjolen finnes der:)

Edit Det gjør den! Riktignok ser den litt annerledes ut (det hvite partiet ser ut til å være rødt? )

https://www.zalando.no/chi-chi-london-aviana-cocktailkjole-red-cz621c018-g11.html

Betydelig billigere altså enn å importere den selv. Flaks at jeg bare betalte tollen selv da:P

Endret av Måndagsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mener jeg betalte i underkant av 500 kroner - isjfysj:P Men kvaliteten på kjolen er helt nydelig. Jeg troooor det finnes noen nettsider i Norge som fører Chi Chi (Zalando) men er usikker på om akkurat denne kjolen finnes der:)

Det skal jeg sjekke ut! Takk for svar :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fint ut :)

Skoene var kjempefine, men vet ikke helt hvordan det blir å blande gullglitter og sølvpaljetter på den måten. Det kan gå siden skoens overdel er ensfarget, men helt ærlig så ville jeg nok valgt et annet par til akkurat den kjolen.

Hmm, ja, du har kanskje rett :) Tenkte at siden kjolen har både sølv og gull paljettet så gikk det greit, men det blir kanskje litt mye å blande glitter inn i det også :P

Anonymkode: 26bd0...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja, du har kanskje rett :) Tenkte at siden kjolen har både sølv og gull paljettet så gikk det greit, men det blir kanskje litt mye å blande glitter inn i det også :P

Anonymkode: 26bd0...23b

Da stiller det seg litt annerledes. Står ikke noe på nettsiden om at kjolen også har gullpaljetter, og ikke fremgår det veldig tydelig av bildet heller. Jeg tenker fortsatt at det kan bli litt mye med glitter (bare min personlige mening), men om noen av paljettene er gullfarget så blir det straks mindre rart med litt gull på skoene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne:

Image 1 of ASOS CURVE Cross Over Debutante Midi Dress

 

Mvh Yvonne :heiajente:

har en veldig lik en jeg skal gå med! Men om noen av dere har et tips til en type jakke greie jeg kan ha til? Er atopiker, så hadde vært flott å dekke til armene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en veldig lik en jeg skal gå med! Men om noen av dere har et tips til en type jakke greie jeg kan ha til? Er atopiker, så hadde vært flott å dekke til armene :P 

Hvilke sko skal du ha til? Det kan være veldig fint å finne noe sjal eller bolero du kan ha over som matcher skoene eller kanskje vesken/clutchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sko skal du ha til? Det kan være veldig fint å finne noe sjal eller bolero du kan ha over som matcher skoene eller kanskje vesken/clutchen.

tenkte bare noen enkle sorte ballerina sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte bare noen enkle sorte ballerina sko

Det blir fint.

Da kan du faktisk velge og bryte det svarte med de fleste farger i en bolero hvis du vil ha det over. Siden både kjolen og skoene er svarte.

Jeg tror kanskje jeg hadde valgt et hvitt sjal. Det friskes opp med hvitt, og i og med alt det andre er svart.

Her er noen bolero:

https://www.zalando.no/bolero/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte denne fra ASOS http://www.asos.com/Boohoo/Boohoo-Long-Sleeve-Velvet-Skater-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5989343&r=2

.. Gadd ikke kjøpe noe jeg kun kunne bruke til det ene julebordet, men denne kan jo brukes til andre anledninger også. Pluss at den var billig og med en lengde som passer for meg som ikke er så lang selv.. Drukner jo i maxikjoler, så det er uaktuelt.. :fnise: Og at det er ermer i den er et stort pluss - hva er greia med at alle butikkene fører ermeløse kjoler for tiden?? Har vært rundt i x antall butikker og nettbutikker, men med mindre jeg var villig til å legge inn flere tusen kroner i kjolen var det ikke noe jeg kunne tenkt meg å gå med.. :klo:

image1xxl-2.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vræl, saumfarte butikkene på jakt etter kjole i dag, uten hell! Har lagt på meg siden fjorårets kjolesesong, så har ingen fine kjoler som passer:(( er det helt krise med skinnskjørt og en fin topp? Synes ikke det er helt julebord stil selv, men er desp! 

Anonymkode: f1069...74f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også på utkikk etter noe til julebordet om en uke... Så en kjempefin marineblå jumpsuit idag, som skal prøves på tirsdag når jeg er på shopping med en venninne. En fin jumpsuit er vel like greit som kjole, eller? :klo:

Alternativt blir det gullskjørt med en svart topp av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bestilte denne fra ASOS http://www.asos.com/Boohoo/Boohoo-Long-Sleeve-Velvet-Skater-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5989343&r=2

.. Gadd ikke kjøpe noe jeg kun kunne bruke til det ene julebordet, men denne kan jo brukes til andre anledninger også. Pluss at den var billig og med en lengde som passer for meg som ikke er så lang selv.. Drukner jo i maxikjoler, så det er uaktuelt.. :fnise: Og at det er ermer i den er et stort pluss - hva er greia med at alle butikkene fører ermeløse kjoler for tiden?? Har vært rundt i x antall butikker og nettbutikker, men med mindre jeg var villig til å legge inn flere tusen kroner i kjolen var det ikke noe jeg kunne tenkt meg å gå med.. :klo:

image1xxl-2.jpg

Åh, den hadde vært nydelig om armene hadde vært helt lange! :hjerter:

Jeg er også på utkikk etter noe til julebordet om en uke... Så en kjempefin marineblå jumpsuit idag, som skal prøves på tirsdag når jeg er på shopping med en venninne. En fin jumpsuit er vel like greit som kjole, eller? :klo:

Alternativt blir det gullskjørt med en svart topp av noe slag.

Fine jumpsuiter må være innenfor! :)

Anonymkode: dd0c7...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig en kjole jeg har veldig lyst til å ha på meg, og tror nok det blir den, har dessverre ikke bilde eller link akkurst nå! Men så har samboeren min kjøpt meg en kjole som han syntes er kjempefin og har så lyst til at jeg skal ha på meg, men jeg er så usikker på den. Syntes den blir litt for tacky, men han har så lyst til at jeg skal gå med den :( Hva skal jeg gjøre?? Er et julebord med venner bare, og vi er 23 år gamle. Kroppen min er omtrent lik som modellen, (i grunn ser vi ganske like ut) men har ikke så runde pupper kanskje, men kjolen presser de ganske sammen (samme størrelse på puppene da). Er like høy som henne også, og kjolen rekker samme sted på låret.

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/club-l-714/halter-keyhole-scuba-dress-714848-14/

Anonymkode: d659e...4a0

Sent svar, men jeg jeg synes du ikke skal tenke på at den blir "tacky". Den ser sexy og fresh ut,det er ikke noe feil med og ut fra slik du beskriver deg høres det ut som du vil se like flott ut i den. Og det passer vel inn sammen med vennene. Aner jeg at du også har litt lyst selv? :)  Men for all del, hvis det ikke er slik skal du ikke la deg presse!

Fikk lyst på den selv også, jeg er selv et par år eldre enn deg, men liker fremdeles korte lekre kjoler og har tenkt å fortsette med det ;)

Anonymkode: 235aa...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha på meg en kjole som ser omtrent slik ut (litt annet mønster, men samme fasong og farge).

01020005_2.jpg

 

Anonymkode: 97655...804

Nice!

Vi kan gå i lag ;)

Jeg har mørk dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...