Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på Julebordet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

589134_fr_pp.jpg

 

Jeg har kjøpt denne kjolen som kommer til å bli en del brukt, både på julebord og ellers på diverse festligheter i desember. Kommer til å variere tilbehøret, men svart strømpebukse og oppsatt hår + et enkelt gullsmykke kommer jeg til å kjøre på julebordet.

Så klassisk og utrolig fin. Den likte jeg veldig godt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klassisk og utrolig fin. Den likte jeg veldig godt.

 

 

Takk for det. Jeg har alt brukt den en del, da den kan pyntes opp og ned, og er veldig komfortabel på. Kunne gjerne hatt den sorte varianten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Hadde du vært i min vennekrets, hadde jeg tenkt at du var utrolig tøff, bare så du vet det!

 

Selv vurderer jeg to ulike kjoler, men siden jeg er så paranoid og kjolene er så underlige, tørr jeg ikke legge ut. Den ene er retero, men jeg må få den sydd inn i midje og ut over stjert om jeg skal gå med den. Den andre er good to go, kanskje jeg tar den. Eneste problemet er at alle på jobben min kler seg i sort... disse kjolene er ikke sorte, og da synes jeg så godt. Hvordan kombinere iver for klær og kjoler og samtidig gå i ett med veggen? Sukk. Verdensproblemer, hva.

takk for fine ord😘😘😘 syns du skal gå for retero jeg,sikker på du blir vakker,fint å være litt utenom alt det vanlige.

Varme klemmer fra meg😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Siden jeg har litt myk post-partum mage kommer jeg nok til å gå for favorittkjolen min; i stødig stoff med kledelige draperinger som skjuler magen litt - da kan jeg slappe av uten å tenke på hvordan magen ser ut hele kvelden. :ler: 

Det er altså denne;

Den var nydelig :)

9f07791422458a8fada8568ef3b02e59.jpg

Litt usikker på tilbehør enda, men har god tid. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har litt myk post-partum mage kommer jeg nok til å gå for favorittkjolen min; i stødig stoff med kledelige draperinger som skjuler magen litt - da kan jeg slappe av uten å tenke på hvordan magen ser ut hele kvelden. :ler: 

Det er altså denne;

9f07791422458a8fada8568ef3b02e59.jpg

Litt usikker på tilbehør enda, men har god tid. :) 

 

Utrolig fin! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den/merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig veldig fin! :)

Den var nydelig :)

Utrolig fin! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den/merke?

Tusen takk, dere! :) 

Jeg kjøpte den på Retro, men den finnes i mange (nett)butiker. Den heter Mi stretch og er fra Tiger of Sweden. Beste kjøpte jeg noen gang har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfine kjoler! Likte spesielt den første! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig en kjole jeg har veldig lyst til å ha på meg, og tror nok det blir den, har dessverre ikke bilde eller link akkurst nå! Men så har samboeren min kjøpt meg en kjole som han syntes er kjempefin og har så lyst til at jeg skal ha på meg, men jeg er så usikker på den. Syntes den blir litt for tacky, men han har så lyst til at jeg skal gå med den :( Hva skal jeg gjøre?? Er et julebord med venner bare, og vi er 23 år gamle. Kroppen min er omtrent lik som modellen, (i grunn ser vi ganske like ut) men har ikke så runde pupper kanskje, men kjolen presser de ganske sammen (samme størrelse på puppene da). Er like høy som henne også, og kjolen rekker samme sted på låret.

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/club-l-714/halter-keyhole-scuba-dress-714848-14/

Anonymkode: d659e...4a0

Du har helt rett. Den er fryktelig tacky. Det er ikke rart at flere menn vil synes godt om en slik kjole, men de som gjør det har nok vanskeligheter med å skille hva som er smakløst og hva som er classy. Man kan helt klart kle seg sexy uten at det blir smakløst, men her bommer man kraftig. 

Anonymkode: deb50...eb1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfine kjoler! Likte spesielt den første! :D

Takk :D Er veldig glad i dem alle, men siden de er såpass fine blir de brukt alt for sjelden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig en kjole jeg har veldig lyst til å ha på meg, og tror nok det blir den, har dessverre ikke bilde eller link akkurst nå! Men så har samboeren min kjøpt meg en kjole som han syntes er kjempefin og har så lyst til at jeg skal ha på meg, men jeg er så usikker på den. Syntes den blir litt for tacky, men han har så lyst til at jeg skal gå med den :( Hva skal jeg gjøre?? Er et julebord med venner bare, og vi er 23 år gamle. Kroppen min er omtrent lik som modellen, (i grunn ser vi ganske like ut) men har ikke så runde pupper kanskje, men kjolen presser de ganske sammen (samme størrelse på puppene da). Er like høy som henne også, og kjolen rekker samme sted på låret.

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/club-l-714/halter-keyhole-scuba-dress-714848-14/

Anonymkode: d659e...4a0

Å kjære.. Eneste anledningen jeg synes denne kan passe er hvis man har roleplay med kjæresten der dama er stripper og han skal sjekke henne opp eller noe i den duren. I alle fall ikke en kjole man bruker på julebord!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å huske å si fra så fort den har komt i posten :) I følge ASOS burde den være her senest fredag.

har du fått kjolen?:) 

Anonymkode: 588f4...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du fått kjolen?:) 

Anonymkode: 588f4...c9d

Fikk hentemelding i går, men de hadde levert den til feil post i butikk. Jeg satser på at den er på plass i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk, dere! :) 

Jeg kjøpte den på Retro, men den finnes i mange (nett)butiker. Den heter Mi stretch og er fra Tiger of Sweden. Beste kjøpte jeg noen gang har gjort!

Den er skikkelig fin. En venninne av meg har samme kjolen, og jeg tenkte at hun så helt smashing ut første gang jeg så hun den i kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dressbukse, svart langermet skjorte og svarte lærsko (lacoste). 

Anonymkode: f783a...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud:hjerter:

Om den der hadde vært helt hvit skulle den ha blitt brudekjolen min! Hvis det er innenfor å kjøpe brudekjole fra Nelly da..

Anonymkode: dd0c7...eb0

fin kjole, men synes ikke det passa til et julebord:(

Anonymkode: ac663...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære.. Eneste anledningen jeg synes denne kan passe er hvis man har roleplay med kjæresten der dama er stripper og han skal sjekke henne opp eller noe i den duren. I alle fall ikke en kjole man bruker på julebord!

fin kjole, men synes ikke det passa til et julebord:(

Anonymkode: ac663...917

Helt enig. Den var ufyselig. Ikke er den egnet for julebord. Er det virkelig noen som går slik kledd i 2015??? 😁

Anonymkode: ac663...917

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...