Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på Julebordet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Skal først på julebord i ambassaden og etterpå drar vi på ei kneipe, så det blir ei svart "skinn"bukse og en svart ermeløs topp med dype armutringninger fra Filippa K eller ei skjorte med åpen rygg fra Baum & Pferdegarten. På føttene kommer et par høye ankelstøveletter slik at jeg kan bløffe på meg litt lengre bein og mer høyde. Tror jeg kjører en enkel svart dressjakke over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

589134_fr_pp.jpg

 

Jeg har kjøpt denne kjolen som kommer til å bli en del brukt, både på julebord og ellers på diverse festligheter i desember. Kommer til å variere tilbehøret, men svart strømpebukse og oppsatt hår + et enkelt gullsmykke kommer jeg til å kjøre på julebordet.

Endret av miaw
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bruke denne. Den er egentlig for hverdagslig, men etter middagen drar jeg videre til en konsert der det ikke passer å være overpyntet. Med denne kjolen trenger jeg bare å rufse til håret og bytte ut tilbehøret :) 

image1xxl.jpg

er denne vinrød? Eller mer julerød? 

Anonymkode: 588f4...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er denne vinrød? Eller mer julerød? 

Anonymkode: 588f4...c9d

Jeg skal prøve å huske å si fra så fort den har komt i posten :) I følge ASOS burde den være her senest fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

😊😊gleder meg helt sykt til julebord,skal ha kjole strømper og høye hæler for første gang i vennekretsen,grugleder meg,og håper jeg ikke bakker ut i siste liten.

Så håper jeg at jeg blir godt motatt😊😊slik som mange av dere her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊😊gleder meg helt sykt til julebord,skal ha kjole strømper og høye hæler for første gang i vennekretsen,grugleder meg,og håper jeg ikke bakker ut i siste liten.

Så håper jeg at jeg blir godt motatt😊😊slik som mange av dere her inne

Håper du legger ut en liten sniktitt for oss og .. :)

Anonymkode: 04834...ec6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊😊gleder meg helt sykt til julebord,skal ha kjole strømper og høye hæler for første gang i vennekretsen,grugleder meg,og håper jeg ikke bakker ut i siste liten.

Så håper jeg at jeg blir godt motatt😊😊slik som mange av dere her inne



Det blir du nok! :) Jeg kjenner deg ikke i virkeligheten, men du virker som et fint menneske med gode egenskaper. :) Håper julebordet blir sånn som du har håpet på.

Anonymkode: 538cb...f54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss



Det blir du nok! :) Jeg kjenner deg ikke i virkeligheten, men du virker som et fint menneske med gode egenskaper. :) Håper julebordet blir sånn som du har håpet på.

Anonymkode: 538cb...f54

😊😊takk vet du hva nå triller tårene her😊😊blir bare så rørt av alle dere her inne.

Ha en fin kveld/natt😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

589134_fr_pp.jpg

 

Jeg har kjøpt denne kjolen som kommer til å bli en del brukt, både på julebord og ellers på diverse festligheter i desember. Kommer til å variere tilbehøret, men svart strømpebukse og oppsatt hår + et enkelt gullsmykke kommer jeg til å kjøre på julebordet.

Veldig fin kjole

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har litt myk post-partum mage kommer jeg nok til å gå for favorittkjolen min; i stødig stoff med kledelige draperinger som skjuler magen litt - da kan jeg slappe av uten å tenke på hvordan magen ser ut hele kvelden. :ler: 

Det er altså denne;

9f07791422458a8fada8568ef3b02e59.jpg

Litt usikker på tilbehør enda, men har god tid. :) 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har litt myk post-partum mage kommer jeg nok til å gå for favorittkjolen min; i stødig stoff med kledelige draperinger som skjuler magen litt - da kan jeg slappe av uten å tenke på hvordan magen ser ut hele kvelden. :ler: 

Det er altså denne;

9f07791422458a8fada8568ef3b02e59.jpg

Litt usikker på tilbehør enda, men har god tid. :) 

 

Veldig veldig fin! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å herregud:hjerter:

Om den der hadde vært helt hvit skulle den ha blitt brudekjolen min! Hvis det er innenfor å kjøpe brudekjole fra Nelly da..

Anonymkode: dd0c7...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊😊gleder meg helt sykt til julebord,skal ha kjole strømper og høye hæler for første gang i vennekretsen,grugleder meg,og håper jeg ikke bakker ut i siste liten.

Så håper jeg at jeg blir godt motatt😊😊slik som mange av dere her inne

Hadde du vært i min vennekrets, hadde jeg tenkt at du var utrolig tøff, bare så du vet det!

 

Selv vurderer jeg to ulike kjoler, men siden jeg er så paranoid og kjolene er så underlige, tørr jeg ikke legge ut. Den ene er retero, men jeg må få den sydd inn i midje og ut over stjert om jeg skal gå med den. Den andre er good to go, kanskje jeg tar den. Eneste problemet er at alle på jobben min kler seg i sort... disse kjolene er ikke sorte, og da synes jeg så godt. Hvordan kombinere iver for klær og kjoler og samtidig gå i ett med veggen? Sukk. Verdensproblemer, hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...