Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på Julebordet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, nå er julebordsesongen i gang og jeg lurer på hva jeg skal ha på meg. 

Vil du legge ut bilde av forslag eller av hva du selv skal ha på deg? Jeg er 27 år forresten, og liker litt enkel og classy stil, men trenger inspirasjon! 😊

Anonymkode: a29b6...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hockeyfrue

Jeg kjøpte meg denne kjolen for noen uker siden, så jeg tenkte å ha på meg den: http://www.net-a-porter.com/us/en/product/647310/elizabeth_and_james/serena-feather-trimmed-cady-mini-dress 

Jeg tenker å ha sorte, tynne strømpebukser, sorte pumps fra Jimmy Choo og noen enkle sølvsmykker til. Jeg er også på leting etter en clutchveske i sølv som kan brukes til :) 

Endret av hockeyfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

Nydelig var du :)

Tusen takk ^^

Skulle ønske julebordet vårt var et par uker tidligere, gleder meg sånn til å ha på kjolen hele kvelden :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ^^

Skulle ønske julebordet vårt var et par uker tidligere, gleder meg sånn til å ha på kjolen hele kvelden :P

 

Hvor har du kjøpt den? Var kjempefin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Hvor har du kjøpt den? Var kjempefin!!

Kjøpte den i en butikk som heter Lace :) De har veldig mange fine kjoler og andre klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Tusen takk ^^

Skulle ønske julebordet vårt var et par uker tidligere, gleder meg sånn til å ha på kjolen hele kvelden :P

:) det kan jeg godt forstå :) hadde gledet meg selv jeg også med en slik kjole,kos deg masse

Klemmer Ronja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har egentlig en kjole jeg har veldig lyst til å ha på meg, og tror nok det blir den, har dessverre ikke bilde eller link akkurst nå! Men så har samboeren min kjøpt meg en kjole som han syntes er kjempefin og har så lyst til at jeg skal ha på meg, men jeg er så usikker på den. Syntes den blir litt for tacky, men han har så lyst til at jeg skal gå med den :( Hva skal jeg gjøre?? Er et julebord med venner bare, og vi er 23 år gamle. Kroppen min er omtrent lik som modellen, (i grunn ser vi ganske like ut) men har ikke så runde pupper kanskje, men kjolen presser de ganske sammen (samme størrelse på puppene da). Er like høy som henne også, og kjolen rekker samme sted på låret.

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/club-l-714/halter-keyhole-scuba-dress-714848-14/

Anonymkode: d659e...4a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bruke denne. Den er egentlig for hverdagslig, men etter middagen drar jeg videre til en konsert der det ikke passer å være overpyntet. Med denne kjolen trenger jeg bare å rufse til håret og bytte ut tilbehøret :) 

image1xxl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år tror jeg det blir sorte smale bukser, sort chiffontopp med sølvpynt rundt halsen og og nedover på midten sammen med en lang "dressjakke" som er sebramønstret, høyhelte ankelstøvler og en litt stor myk clutch som er sort med rødt mønster. 

Har enda ikke testet det sammen, blir nok i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...