Gå til innhold

Er det harry å knulle i lunsjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliten grilldress i glorete farger fra 80-tallet er harry. Solbrune, velstandstjukke gamlinger med feite gullsmykker ved badebassenget i syden er harry... men sex i lunsjpausen? Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er klar over at det lukter lang vei av folk når de nettopp har hatt sex? Men hvis du ikke bryr deg om det, er det vel bare å kjøre på.

Dette må vel være noe av det dummeste jeg har lest på lenge?? Lukter at man har sex?? Dette er jo på linje med han fjotten som stod frem i avisa og påsto at han ikke brukte kondom fordi han kunne "lukte om jenta hadde kjønnssykdom eller ikke".

Med mindre jeg kommer tilbake med sæd i håret eller ansiktet, lukter det ingenting.

Anonymkode: 81d4f...dde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vel være noe av det dummeste jeg har lest på lenge?? Lukter at man har sex?? Dette er jo på linje med han fjotten som stod frem i avisa og påsto at han ikke brukte kondom fordi han kunne "lukte om jenta hadde kjønnssykdom eller ikke".

Med mindre jeg kommer tilbake med sæd i håret eller ansiktet, lukter det ingenting.

Anonymkode: 81d4f...dde

Det er vel heller du som har dårlig luktesans, for jeg har merket dette flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller du som har dårlig luktesans, for jeg har merket dette flere ganger.

Da har vedkommende større problemer enn at det lukter sex. 

Såklart man kan lukte litt, rommet kan lukte en del, men å "ose" sexlukt, da er man ikke helt frisk nedentil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt perfekt det!

ikke harry

kun WIN


highfive til dere
keep it going !

Anonymkode: bf5b7...910

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vedkommende større problemer enn at det lukter sex. 

Såklart man kan lukte litt, rommet kan lukte en del, men å "ose" sexlukt, da er man ikke helt frisk nedentil

Jeg har ikke skrevet at det "oser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke skrevet at det "oser".

Hva er det du lukter da? Sæd?

Lukter du det på lang avstand? Har aldri noensinne kunne luktet at noen har hatt sex, og jeg har da helt sikkert vært i nærheten av mennesker som nettopp hadde hatt sex (uten at jeg har visst om det), men har aldri luktet noe.

Anonymkode: 81d4f...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet at det "oser".

Jeg skrev "oser" litt lenger opp, og det står jeg ved at det kan gjøre. Også om man er frisk nedentil. Mulig vi har bedre luktesans enn mange andre :fnise:

Anonymkode: 87419...b18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at det lukter lang vei av folk når de nettopp har hatt sex? Men hvis du ikke bryr deg om det, er det vel bare å kjøre på.

Om det lukter lang vei tenker jeg det er på tide å teste seg for sopp og bakteriell vagnose! Jeg har aldri luktet det av mennesker som nettopp har hatt sex. 

Anonymkode: 1a828...910

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bind lukter. 
En treningsøkt i lunsjen med påfølgende mye svette som ikke stopper ved dusjing lukter. 
Spise varmretter som inneholder hvitløk lukter. 
Bo på eller i nærheten av gård lukter (jeg vet, har vokst opp ved siden av grisefarm :spy:). 
Drikke sprit lukter (jo, vodka lukter faktisk!). 

Ha sex lukter normalt sett ikke ved normal hygiene. Regner med at folk vasker seg og sørger for at det ikke er rester som kommer i trusa når man skal noe sted etterpå... 

Anonymkode: 3fada...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten møtes ofte og knuller i lunsjpausen. Vi jobber i nærheten av hverandre, og hans leilighet er bare 5 minutter unna for oss begge. Flere ganger, når vi begge har muligheten, møtes vi der i lunsjpausen og knuller. Er dette harry oppførsel av godt voksne mennesker? Vi er i midten av 30-årene....

Anonymkode: 81d4f...dde

Ja. Går vel an å styre seg litt vel og ha selvkontroll. Slikt hører ikke hjemme mens man er på jobb. Vent til dere kommer hjem

Anonymkode: fe019...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Går vel an å styre seg litt vel og ha selvkontroll. Slikt hører ikke hjemme mens man er på jobb. Vent til dere kommer hjem

Anonymkode: fe019...6d2

Hva er så galt med det? 
Pause er ikke arbeidstid. Det er fritid mellom arbeidsøkter. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Går vel an å styre seg litt vel og ha selvkontroll. Slikt hører ikke hjemme mens man er på jobb. Vent til dere kommer hjem

Anonymkode: fe019...6d2

du er sikkert veldig kjedelig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt. 

Og til dette med lukt; det er da bare å vaske seg nedentil før man drar på jobb igjen. Skjønner ikke problemet. 

Anonymkode: ba07d...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det lukter faktisk sex av folk etter man bar hatt sex. Vet ikke helt hvor lukten kommer fra, for hjelper ikke å vaske seg nedentil. Husker jeg og samboeren min hadde oss rett før han dro på jobb,mdet første en kollega sier til han da han kom inn døren var. "Her kommer du nypult og fin ja". Og han hadde da på seg dress, stelt håret, skylt av seg nedentil osv. Altså ikke noe estetisk som skulle tilsi at han akkurat hadde hatt sex. Samboeren min spør hva han mener med det, så varer kollegaen at det stinker jo sex av deg. 

Har luktet det selv også flere ganger av andre personer. Det er samme lukten som det lukter inne på et rom der noen har sex, bare en litt svakere versjon på en måte.

Anonymkode: 06f76...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det ikke er nødvendig å fly rundt naken over alt i media. Den tingen der har etter min mening ingenting med å "fjerne tabuer" å gjøre. Det er bare tacky og skriker mangel på talent. 

Men hvorfor gjøre så stor sak ut av om man har sex eller ikke? Alle har det, og ingen har noe med andres sexliv enn sitt eget. Kjenner man et snev av sexlukt så drit i det vel. Tenk heller "åja så fint for han/hun!" og hold munn. For dere har ingenting med det faktisk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Går vel an å styre seg litt vel og ha selvkontroll. Slikt hører ikke hjemme mens man er på jobb. Vent til dere kommer hjem

Anonymkode: fe019...6d2

Det er det samme hva man velger til lunsj, noen velger brød andre velger sex. Når samboer og jeg var nyforelsket kom han hjem å pulte meg i lunsjen. Det var digg!

Anonymkode: 68c0a...c0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...