Gå til innhold

-


frøken92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

1. Du kan ikke forvente at en mann skal fikse deg, eller reparere eller lege "sårene fra før". Dine problemer er det du som må ta tak i. Når omstendighetene stormer rundt deg og du merker at ting da blir verre med tanke på "sårene fra før" så betyr det at du har en del igjen å jobbe med. Bli trygg på disse tingene, og se på hva menn gir deg helt utenfor akkurat dette. Jobb med å føle din egen verdi, for du har verdi selv om du ikke kjenner bekreftelsen fra kjæresten din!

2. Når tingenes tilstand er sånn at du, enten for å understreke, eller fordi det helt ærlig er sånn det er, må skrive "Jeg har prøvd å ta livet av min egen seksualitet..." da er det noe som er riv ruskende galt. 

3. Før "en annen mann" så var du "helt fantastisk lykkelig i forholdet" ditt, er dette sant? Give it to me straight, var du virkelig helt fantastisk lykkelig i det forholdet der du "aldri fikk sex" og prøvde å drepe din egen sexlyst? Helt sånn ærlig, hvis du klarer det, var du fantastisk lykkelig i et forhold der du skammet deg over deg selv og kroppen din?

4. Du er en svært seksuell person skriver du, men du er sammen med en mann som ikke ser opp fra mobilen når du står naken og onanerer foran ham ... (TS: våkne, våkne, du har et mareritt!) ... dere er ikke seksuelt kompatible. 

 

Jeg tror ikke du trenger særlig hjelp jeg, jeg tror du vet det et sted inni deg hva som er rett. Jeg tror du trenger å være ærlig med deg selv. Hva er det du vil. Jeg tror du håpte på en viss type svar, og det du svaret du håpte på er kanskje det svaret som finnes inni deg selv. Du elsker nok kjæresten din, det tviler jeg ikke på, men vil du bli? Måten du beskriver ham på og det han ga til deg og alt det om at han planlegger fremtiden deres, han høres ut som drømmemannen (!), men når det med sex blir et så stort problem for deg at du trygler og gråter, så kan man ikke se bort i fra det, selv om han er drømmemannen på de andre områdene! Vær ærlig med deg selv TS, hva vil du?

Hvis du blir så har dere i alle fall noe å jobbe med. Men samtidig så har jo alle forhold det. Og du sier at sexlivet har blitt mye bedre, så det går an å jobbe med og få det enda bedre. Samtidig er du ung. Bare igjen, jeg kan ikke komme med noe bedre råd enn at du er skikkelig, skikkelig ærlig med deg selv, hva vil du!?
Lykke til! (Til og med mitt svar ble en stil! Uten at jeg egentlig kom med noen råd! Æsj.) 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...