Gå til innhold

Damer med hår rundt rumpehullet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller erfaring. Erfaringsmessig så er det deiligere å slikke en rumpe som er hårfritt en ei med hår

Hvor har jeg forventet det? Så jeg kan ikke like best hårløse rumpehull fremfor de med hår? Jeg MÅ altså bare innfinne meg med å like jenter med hår i ræva??? 

Ja. Du får værsegod ta med deg kam neste gang du skal begrave nesa di i en hårete kvinneræv..

Anonymkode: 6a2ae...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Du får værsegod ta med deg kam neste gang du skal begrave nesa di i en hårete kvinneræv..

Anonymkode: 6a2ae...326

Bare dette utsagnet vitner om en med lite erfaring med kvinners rumpehull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dette utsagnet vitner om en med lite erfaring med kvinners rumpehull

Enlighten me! Fortell om din erfaring. Klarer du å presse hele tunga inn i rumpehullet eller nøyer du deg med en finger?

Anonymkode: 6a2ae...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller erfaring. Erfaringsmessig så er det deiligere å slikke en rumpe som er hårfritt en ei med hår

Hvor har jeg forventet det? Så jeg kan ikke like best hårløse rumpehull fremfor de med hår? Jeg MÅ altså bare innfinne meg med å like jenter med hår i ræva??? 

Jeg vil helst ikke ha en mann som slikker meg i rumpa. Det går heldigvis an å ha fantastisk se uten.

Anonymkode: 80cc8...99d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på noen sexstillinger der kvinnen ser rompa til gutten, så det blir ikke det samme

Takk til deg! Selv om du har dårlig fantasi betyr det ikke det finnes sexstillinger hvor menns hårete anus blir blottet. Menn har dessuten mer hår i ræva. Med andre ord; Du tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Legger ikke voldsomt merke til sånt jeg :fnise:...men syntes det ser ekstra flott og pirrende ut uten hår :)

Helt glatt rumpe med helt glatt rumpehull er premium deilig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Holder en knapp på glatt, sånn i lengden ihvertfall. Men samtidig er det litt nasty med damer som har hår i rumpa, og jeg liker nasty. Så alt i alt er det ikke så kjempenøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg der selv også om du må vite det. Og jeg har sex med hvem jeg vil, men foretrekker ei hårløs ræv!

yeah right. Er ingen sexy mann som prater slik du gjor. Og selvfolgelig har du sex med "hvem du vil"..... Ettersom de maa kjopes :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg vær så snill få lov til å bruke dette bildet som gatekeeper i dagboken min? Dette var mye bedre enn det beste jeg klarte å finne.

Herregud er det der ei dame? Ser slik ut :O

Anonymkode: 0d475...6f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah right. Er ingen sexy mann som prater slik du gjor. Og selvfolgelig har du sex med "hvem du vil"..... Ettersom de maa kjopes :)

Så nå går jeg under usexy nerd som må kjøpe sex for å få det, pga jeg liker best ei hårløs rumpe his jenta? Tydeligvis så har du ei som er full av hår? Tenk å være så hårsår pga jeg liker best ei uten hår. Noen jenter ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er når jeg har 69 med en gutt og ser ned mot rumpa hans også stikker det laaange ekle hår ut. Gutter, barber dere selv før dere begynner å klage på oss jenter. Rumpehår på gutter er veldig turnoff det også.

Anonymkode: 3f5a3...89d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er det der ei dame? Ser slik ut :O

Anonymkode: 0d475...6f1

Hehe. Ja. Og zoomer du inn ser du at kaviarkrysset har brune bæsjerester. Noen av hårene har også bæsj på seg. Eieren av det rumpehullet har nok ikke vært så nøye med å vaske seg. :-)

Anonymkode: 6a2ae...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Ja. Og zoomer du inn ser du at kaviarkrysset har brune bæsjerester. Noen av hårene har også bæsj på seg. Eieren av det rumpehullet har nok ikke vært så nøye med å vaske seg. :-)

Anonymkode: 6a2ae...326

:sjokkbla:

Anonymkode: 0d475...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne, og ja, jeg syntes ikke det er pent med hår rundt rompehullet. For meg blir det litt maskulint. Men alle foretrekker forskjellige ting. Noen bryr seg ikke, noen er ikke oppmerksomme på det og noen liker det ikke. Alle har hår rundt rompehullet både menn og kvinner. Jeg foretrekker å være helt glattbarbert nedentil foruten litt på venusberget. Da føler jeg meg feminin.

Anonymkode: 8012b...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå går jeg under usexy nerd som må kjøpe sex for å få det, pga jeg liker best ei hårløs rumpe his jenta? Tydeligvis så har du ei som er full av hår? Tenk å være så hårsår pga jeg liker best ei uten hår. Noen jenter ass!

Ja: utrolig usexy maaten du fremstiller deg selv paa. Menn digger min rumpe,  ser garantert helt normal ut. Angaaende normal.....ettersom det skal lite til for du mister potensen, .. ..  Vel haaper du lever vel som aseksuell:). Ikke noe aa skamme seg over det, du bare liker ikke kvinner saa godt:).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja: utrolig usexy maaten du fremstiller deg selv paa. Menn digger min rumpe,  ser garantert helt normal ut. Angaaende normal.....ettersom det skal lite til for du mister potensen, .. ..  Vel haaper du lever vel som aseksuell:). Ikke noe aa skamme seg over det, du bare liker ikke kvinner saa godt:).

Du må være et troll :fart2:

Anonymkode: 0d475...6f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja: utrolig usexy maaten du fremstiller deg selv paa. Menn digger min rumpe,  ser garantert helt normal ut. Angaaende normal.....ettersom det skal lite til for du mister potensen, .. ..  Vel haaper du lever vel som aseksuell:). Ikke noe aa skamme seg over det, du bare liker ikke kvinner saa godt:).

Jeg liker ikke kvinner med masse hår i ræva , ergo liker jeg ikke deg. Lev med det, men du finner sikkert noen som liker din hårete ræv, så det går helt fint for meg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke kvinner med masse hår i ræva , ergo liker jeg ikke deg. Lev med det, men du finner sikkert noen som liker din hårete ræv, så det går helt fint for meg det

hehe  morsom du! Jeg vedder en milliard at du hengt etter meg som en klegg IRL og tigget om aa se meg naken. Og det med en NORMALT rumoehull som slett ikke er en bush( seriost; ,sikkert det er jenter du har vaart med....?).  Syns du skal ta et dypdykk aa finne ut hvorfor du ikke DIGGER deilig kvinnekropp. :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være et troll :fart2:

Anonymkode: 0d475...6f1

troll fordi jeg ser hvem som har uoppgjort sex lyst aa finne ut av! Come on! Kanskje du skjonner mer av aa knulle bedre og mere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...