Gå til innhold

Din promping er sunt for folk rundt deg


Wiggins

Anbefalte innlegg

Her kommer et lite avbrekk fra alle de alvorlige innleggene her.

Jeg fant nettopp denne artikkelen: http://www.side3.no/vitenskap/prompen-din-gjr-folk-rundt-deg-friskere/3423157403.html?_ga=1.179374884.1847795644.1446548181

Den ubehagelige lukten av råtne egg som kan komme snikende med en fjert, er gassen hydrogensulfid.

Hydrogensulfid er dødelig i høye konsentrasjoner, men i mindre doser er gassen åpenbart rene mirakelkuren, og kan hjelpe med å forebygge kreft, hjerteinfarkt, demens og slag påstår forskerne.

Hvis du promper så noen rundt deg hører det og ser misbiliggende på deg, kan du bare svare at "jeg gjorde det fordi jeg bryr meg om helsen din". :P

Ellers er det at man promper 10-20 ganger i døgnet et tegn på en frisk og velfungerende fordøyelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Her kommer et lite avbrekk fra alle de alvorlige innleggene her.

Jeg fant nettopp denne artikkelen: http://www.side3.no/vitenskap/prompen-din-gjr-folk-rundt-deg-friskere/3423157403.html?_ga=1.179374884.1847795644.1446548181

 

Hvis du promper så noen rundt deg hører det og ser misbiliggende på deg, kan du bare svare at "jeg gjorde det fordi jeg bryr meg om helsen din". :P

Ellers er det at man promper 10-20 ganger i døgnet et tegn på en frisk og velfungerende fordøyelse.

Så fint! :)

Anonymkode: 32498...0e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jvel.. Helttil neste år når de finner ut at det var sprøyt

Anonymkode: 2994c...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Men når jeg promper så lukter det så og si aldri. Lurer på hvorfor det er sånn. Har jeg ikke så store konsentrasjoner med hydrogensulfid i tarmen kanskje? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...