Gå til innhold

Ønsker venninner på Lørenskog


Lørenskog

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en voksen dame på 50 år, som har bodd på Lørenskog i snart 3 år.

Jeg savner å ha noen venninner her, som kan være med ut og ta ett glass vin, kaffe eller bare møtes hjemme over en kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er en voksen dame på 50 år, som har bodd på Lørenskog i snart 3 år.

Jeg savner å ha noen venninner her, som kan være med ut og ta ett glass vin, kaffe eller bare møtes hjemme over en kaffe.

"Yes!" tenkte jeg nå, men så ser jeg nå at du er noen år eldre enn meg..  Hehe :-)

Anonymkode: dd843...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvor på Lørenskog bor du? Jeg bor ikke så langt unna. Er 46 år, drikker hverken kaffe eller vin (men kan drikke annet), går turer, spiser og prater hver dag, sånn i tilfelle det er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvor på Lørenskog bor du? Jeg bor ikke så langt unna. Er 46 år, drikker hverken kaffe eller vin (men kan drikke annet), går turer, spiser og prater hver dag, sånn i tilfelle det er noe :)

"Yes!" tenkte jeg nå, men så ser jeg nå at du er noen år eldre enn meg..  Hehe :-)

Anonymkode: dd843...31c

Hva mener du med noen år? 10 - 15 år eller er det mere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å trene, sykle, gå turer, jogge, gå på bortover og nedover ski. Ellers liker jeg godt å gå ut på brune puber og ta ett glass øl eller flere. Gå på konserter, gå på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva mener du med noen år? 10 - 15 år eller er det mere?

Jeg er 21 år, så tror nok du synes jeg er litt for ung. Men håper du finner deg noe koselige venninner her på Lørenskog (eller i nærheten). Klem

Anonymkode: dd843...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Yes!" tenkte jeg nå, men så ser jeg nå at du er noen år eldre enn meg..  Hehe :-)

Anonymkode: dd843...31c

Hvor gammel er du da? Jeg er 24 og ønsker meg også venner i Lørenskog/Lillestrømområdet.
Ikke meningen å kuppe tråden din, ts... 

Anonymkode: a41c0...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da? Jeg er 24 og ønsker meg også venner i Lørenskog/Lillestrømområdet.Ikke meningen å kuppe tråden din, ts... 

Anonymkode: a41c0...4c3

21 :-)

Anonymkode: dd843...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 :-)

Anonymkode: dd843...31c

Det blir faktisk litt for stor aldersforskjell, synes jeg :( 

Anonymkode: a41c0...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir faktisk litt for stor aldersforskjell, synes jeg :( 

Anonymkode: a41c0...4c3

Synes du? Hehe.. Men det er helt greit.

Anonymkode: dd843...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er også kvinne på 50 år, men jeg bor i Oslo. Ikke så veldig langt unna da:)

Hei.

Nei, Oslo er ikke langt unna.

Hva liker du å gjøre? Jeg liker å  ta ett glass øl eller vin mens jeg sitter å ser på mennesker rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg liker også å ta et glass øl eller vin, og gå på kafe eller ut og spise. Liker å gå på kino også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg liker også å ta et glass øl eller vin, og gå på kafe eller ut og spise. Liker å gå på kino også:)

Høres bra ut. Vi kan jo finne en dag som vi kan møtes over en kaffe og finne ut om vi trives i hverandres selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg jobber deltid så jeg kan noen dager på formiddagen. Vet ikke om du kan det da? Men jeg kan tirsdag 1.12. på dagtid, eller fredag 4.12 eller lørdag 5.12. Gjerne på dagtid, men kan også ettermiddag/kveld. Håper noe kan passe for deg :) Hvis ikke finner vi en annen tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det gjelder sted så er det jo mange fine steder i Oslo. Jeg har vært noen ganger på BareJazz i Grensen, er veldig koselig og rolig sted i sentrum og ta en kaffe eller et glass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...