Gå til innhold

Kan jeg bli anmeldt nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

du får mene hva du vil, men DET ER DET IKKE. Verken juridisk eller moralsk.

 

 

Det er overgrep når personen ikke er i stand til å motsette seg handlingen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt fri kvinne, @Mats15.

Men jeg er bekymret, har ikke hørt noe mer om anmeldelsen, men han har blitt sværtinnpåsliten, og jeg begynner å bli bekymret igjen.  

Anonymkode: 4556b...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at han valgte å ville ha sex med deg da du gjorde det så trenger du ikke å være redd for noe. Han høres fryktelig patetisk ut, ville blokkert han fra alle mulige arenaer

amen to that

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste. Jeg gav han en gang en BJ mens han sov. Han våknet, hadde sex med meg, men har i ettertid uttrykk misnøye og kalt det jeg gjorde et overgrep. Jeg har beklaget meg, og har aldri gjort lignende igjen, tanken var bare god den gang det skjedde. 

Nå er det slutt mellom oss. Han fikk høre at jeg har begynt å holde på med en av mine kompiser og nå er ekskjæresten veldig sjalu. Vi prøvde å ha en samtale, men han var sint og sa at han kunne jo bare gått og anmeldt meg for det jeg gjorde mot han. Han virket faktisk veldig seriøs da han sa det. 

Er det reelt? Kan jeg bli anmeldt nå? Det er omtrent et halvt år siden det skjedde.  

Anonymkode: 4556b...fa6

Ja han kan anmelde og du blir innkalt til avhør men kommer ikke særlig langt med det da han våkna og var med på leken videre.Saken blir henlagt, Case Closed.

Anonymkode: 07615...03e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...