Gå til innhold

Turnoff å være jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Godt å høre! jeg har hatt sjansen flere ganger, men har sagt nei alle gangene grunnet at jeg ikke har hatt noe ordentlige følelser. Alle sier at det er en skam å være jomfru og jenter ikke liker jomfrue menn så begynt å tenke mye på det, men klarer bare ikke å ha med en jeg ikke har følelser for. 

Anonymkode: afb13...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre! jeg har hatt sjansen flere ganger, men har sagt nei alle gangene grunnet at jeg ikke har hatt noe ordentlige følelser. Alle sier at det er en skam å være jomfru og jenter ikke liker jomfrue menn så begynt å tenke mye på det, men klarer bare ikke å ha med en jeg ikke har følelser for. 

Anonymkode: afb13...a7b

Hun er heldig hun som får deg, da :laugh: ordentlige mannfolk finnes det lite av! 

Hilsen jente 20. :)

Anonymkode: 37a75...fcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Utrolig betryggende å høre! 😊

Hun er heldig hun som får deg, da :laugh: ordentlige mannfolk finnes det lite av! 

Hilsen jente 20. :)

Anonymkode: 37a75...fcc

Godt å høre! jeg har hatt sjansen flere ganger, men har sagt nei alle gangene grunnet at jeg ikke har hatt noe ordentlige følelser. Alle sier at det er en skam å være jomfru og jenter ikke liker jomfrue menn så begynt å tenke mye på det, men klarer bare ikke å ha med en jeg ikke har følelser for. 

Anonymkode: afb13...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er heldig hun som får deg, da :laugh: ordentlige mannfolk finnes det lite av! 

Hilsen jente 20. :)

Anonymkode: 37a75...fcc

Jomfru er ikke akkurat et ordentlig mannfolk. Finnes ikke noe så umaskuling som mannfolk som ikke har pult på lenge. Og stort lenger enn hele sitt liv er det ikke mulig å komme.

Anonymkode: 0a642...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfru er ikke akkurat et ordentlig mannfolk. Finnes ikke noe så umaskuling som mannfolk som ikke har pult på lenge. Og stort lenger enn hele sitt liv er det ikke mulig å komme.

Anonymkode: 0a642...33e

Så man må ha pult for å være maskulin og et mannfolk? Bra at alle ikke er like trangsynte som deg, fordi for noen betyr sex mer en bare en orgasme og disse menneskene horer ikke rundt for å være et "mannfolk" 

Anonymkode: afb13...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfru er ikke akkurat et ordentlig mannfolk. Finnes ikke noe så umaskuling som mannfolk som ikke har pult på lenge. Og stort lenger enn hele sitt liv er det ikke mulig å komme.

Anonymkode: 0a642...33e

Hahaha.... Du er jo litt av en type du !! :)  Fin fyr!

Er ingen grunn til å ha sex bare for å ha sex! Vent til muligheten er der :) 

Anonymkode: 214bf...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jomfru er ikke akkurat et ordentlig mannfolk. Finnes ikke noe så umaskuling som mannfolk som ikke har pult på lenge. Og stort lenger enn hele sitt liv er det ikke mulig å komme.

1384199188497.thumb.jpg.b86ee4a3b79e639e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man må ha pult for å være maskulin og et mannfolk? Bra at alle ikke er like trangsynte som deg, fordi for noen betyr sex mer en bare en orgasme og disse menneskene horer ikke rundt for å være et "mannfolk" 

Anonymkode: afb13...a7b

Istedet for å kuppe tråden til ts kan du vel lage din egen tråd.

Anonymkode: 380fa...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...