Gå til innhold

Livet med lille K ☺


maja87

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt noen tegn til EL i disse dager, selv om 4. desember liksom er dagen dersom 35-dagers stemmer. Nå går jeg og håper jeg hadde EL i slutten av november og at det klaffa hehe 😉😉

Forrige helg kjøpte jeg bebi klær til niesenmin som er to mnd, skal dit i jula  Sukk så koselig med sånne små, søte plagg ❤

Ble forresten gratulert med bebi på vei av ei dame forleden dag.. Hun ble sååå flau når jeg fortalte at nei, ingen bebimage dette 😉 Har virkelig ingen mage som tilsier at det skulle kunne tenkes i de baner.Hafde riktignok en kjole på, så kunne vært en liten bebibump nederst grunnet sjokolade, men jammen tar du satser når du gratulerer haha! Fleipet med det til henne, men kjente det stakk godt. Var vel det første samboer fikk høre; er jeg (så) tjukk?! Syns jo ikke det selv med mine 72 kg fordelt på mine drøye 170cm, men rart hvordan en sånn kommentar stikker :-/  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en g-test. Bare sånn tilfelle jeg har hatt 28 dagers syklus, i så fall er jeg 10 DPO tenkte ralettforskeren. Blendahvit - selvfølgelig! Hadde en test, måtte liksom svi den av, herlighet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen tegn til EL i disse dager, selv om 4. desember liksom er dagen dersom 35-dagers stemmer. Nå går jeg og håper jeg hadde EL i slutten av november og at det klaffa hehe 😉😉

Forrige helg kjøpte jeg bebi klær til niesenmin som er to mnd, skal dit i jula  Sukk så koselig med sånne små, søte plagg ❤

Ble forresten gratulert med bebi på vei av ei dame forleden dag.. Hun ble sååå flau når jeg fortalte at nei, ingen bebimage dette 😉 Har virkelig ingen mage som tilsier at det skulle kunne tenkes i de baner.Hafde riktignok en kjole på, så kunne vært en liten bebibump nederst grunnet sjokolade, men jammen tar du satser når du gratulerer haha! Fleipet med det til henne, men kjente det stakk godt. Var vel det første samboer fikk høre; er jeg (så) tjukk?! Syns jo ikke det selv med mine 72 kg fordelt på mine drøye 170cm, men rart hvordan en sånn kommentar stikker :-/  

Hah, den har jeg også fått tidligere. Hadde lagt på meg en smule og det hadde begynt å gå rykter om at jeg var gravid. Så gudmoren min kom å tok meg på magen og gratulerte meg.. Heh! Dette er enda for over 6 år siden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brent meg på 10 DPO. Aldri mer ;)

Herregud, alle vet da at man aldri gratulerer noen uten at man er heelt sikker! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, den har jeg også fått tidligere. Hadde lagt på meg en smule og det hadde begynt å gå rykter om at jeg var gravid. Så gudmoren min kom å tok meg på magen og gratulerte meg.. Heh! Dette er enda for over 6 år siden :)

 

Jeg har også brent meg på 10 DPO. Aldri mer ;)

Herregud, alle vet da at man aldri gratulerer noen uten at man er heelt sikker! :opplyser:

Hehe, ja det har jeg og lært (og ikke på den harde måten). Litt myk mage er ikke lik bebi 😉

En tong er å brenne seg på 10 DPO, enda verre er en teoretisk 10 DPO 😕 Har egentlig litt troa denne pp så skal teste tidligst 18.desember om TR ikke er kommet ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger syk hjemme i dag. Begynnende forkjølelse tenker jeg, vondt i hodet og bihulene. Slapp og sløv. 

I går fortalte samboer at ei han jobber med, som er samboer med en jeg jobber med, fortalte at hun er gravid. Det stakk litt, litt flau over det faktisk, men sånn er det... Så ikke høyt at det stakk altså. Det var visst ikke planlagt. Jeg mener at det er en merkelig ting å si i 2015. Vi har de aller fleste forutsetninger for å unngå graviditet i disse dager. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fortalte samboer at ei han jobber med, som er samboer med en jeg jobber med, fortalte at hun er gravid. Det stakk litt, litt flau over det faktisk, men sånn er det... Så ikke høyt at det stakk altså. Det var visst ikke planlagt. Jeg mener at det er en merkelig ting å si i 2015. Vi har de aller fleste forutsetninger for å unngå graviditet i disse dager. Jaja

Sånt stikker når vi er heftige prøvere. Ingenting å være flau over det. Men disse mannfolka forstår nok ikke sånn. Så like greit å ikke si noe ja :)

Jeg blir også overrasket når folk blir gravide uplanlagt. Men det skjedde faktisk med svigerinnen min. Hun spurte legen sin hvordan det kunne skje når hun var så nøye med p-piller. Hun hadde akkurat byttet pillemerke, og da var det visst en mikrosjanse for at hun var dårligere beskyttet den måneden. Jeg hadde aldri hørt om det før og jeg har byttet merke flere ganger. Men legen hennes påstod det, og resultatet ble en liten søt guttebaby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt stikker når vi er heftige prøvere. Ingenting å være flau over det. Men disse mannfolka forstår nok ikke sånn. Så like greit å ikke si noe ja :)

Jeg blir også overrasket når folk blir gravide uplanlagt. Men det skjedde faktisk med svigerinnen min. Hun spurte legen sin hvordan det kunne skje når hun var så nøye med p-piller. Hun hadde akkurat byttet pillemerke, og da var det visst en mikrosjanse for at hun var dårligere beskyttet den måneden. Jeg hadde aldri hørt om det før og jeg har byttet merke flere ganger. Men legen hennes påstod det, og resultatet ble en liten søt guttebaby :)

Ja, se skjer nok, helt klart!

Men i mange tilfeller tror jeg det er litt slurv og litt tankegang alla "det er ikke så farlig om det skjer" og da mener jeg det ikke er helt "uplanlagt" 😉

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ettermiddag kjente jeg stikkende smerter i høyre nedre mage/lyske. Aldri kjent før. I natt våknet jeg av murrende menssmerter. Sto opp og gikk på do. Ingenting, men tok på en truse siden jeg antok mensen skulle komme straks (til tross for at det er fem dager før mine antakelser). Smertene vedvarte, mensen var ikke kommet i morges. Fremdeles ikke. Har aldri vært plaget av menssmerter i lengre tid før mensen, pleier å inntreffe maks en time før... Ingen smerter nå. 

Googler selvsagt i hytt og pine nå 😉 Kanskje det er festesmerter? Kanskje jeg er blitt gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det nei :-) Skal prøve å vente til i hvertfall torsdag. Har ingen tester i hus heller, er nok smart 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murringen fortsatte i går kveld og litt i morges før jeg dro på jobb. Er innstilt på mensen anytime, samtidig som mye i meg sier at jeg er gravid 😕☺ Vil bare ikke tenke det for mye, så jeg blir veldig skuffet. 

Satt på med samboer til jobb i dag, så får ikke sneket meg til apoteket etter en test 😉 Vil virkelig forsøke å vente helt til 18. om TR ikke har kommet til da. Vi skal på storbyhelg førstkommende, reiser sent torsdag. Blir koselig 😃 Ekstra koselig om det er kommet TB, hvis ikke er det avslappende om TR er kommet også. Bedre enn dette mellompartiet her 😉

Gleder meg masse til juleferie også. I dag har jeg 6mnd samtale i min nå ikke fult så nye jobb. Trives, men svarer ikke helt til forventningene. Jaja, er mye hva man gjør det til. Kan ikke forvente jublende dager i offentlig forvaltning 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRAVID 😃 Har følt det helt siden lørdag. Var så sikker at jeg ikke helt turte ta testen i ettermiddag. Ville blitt så enorm skuffelse. Men det ble to streker. Har kjøpt to til, så tenker jeg tar en i morgen tidlig og 😉 Just in case liksom..

Samboer mener jeg bør kontakte jordmor allerede i morgen, og prøve å få time før jul. Trodde ikke det var noe vits, men han insisterer på at jo før man er i systemet jo bedre 😃 Alle tanker om at han ikke tenker på det like mye er i hvertfall bortevekk 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må få gratulere deg her også. Nå blir det en fin jul :rodmer:

Så herlig! Gratulerer så mye :blomst:

Takk ☺ Fortsatt uvirkelig. Lovet meg selv å ikke bekymre meg om SA/MA og sånt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb, og er heldigvis mer konsentrert enn jeg var mandag og i går. Fortsatt noe ukonsentrert altså, men henger nok mer sammen med snart juleferie enn andre ting 😉

Føler meg overraskende rolig etter at jeg fikk bekreftet to streker i går. Har et par tester til, men tenkte i dag at positiv er positiv ☺ Skal ta den med ukeindikator i morgen tenker jeg. 

Prøver å lese meg opp på bl.a. kostholdsråd, og mtp trening. Kaffe uroer meg litt, veldig glad i kaffe... Men det anbefales kun 1-2 kopper, jeg liker både fire, fem og seks.. Jaja,  er jo et lite offer å ta! Trening er jeg veldig innstilt på å fortsette med, glad i og behov for det. Men skal kjenne litt mer etter. Har for vane å ta i så jeg "nesten spyr" bl.a. på spinning. Det er ikke aktuelt fremover 😉 

Bestilt time til jordmor over nyttår. Håper det er noe å ta med seg dit da 😉 Skal holde meg litt unna forumet foruten dagbøkene fremover, lett å bli forvilet av alle SA/MA. Stoort sett går det jo bra, eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett går det bra, ja! Det er nok bare det at de (vi) som opplever MA/SA har et behov for å snakke om det, så da er det rett på forum, vet du ;)

Jeg og vil ha to streker!!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...