Gå til innhold

Kvinner, mann og baby


Shabachtani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i PP1 og skjønner ikke alle forkortelsene her på Kvinneguiden, men jeg har lest veldig mye av det andre skriver og fikk lyst til å skrive selv også :PJeg og kona prøver å lage et etterlengtet barn sammen med en homofil kompis. Jeg skal bære barnet, og på fredag er det to uker siden første inseminasjon, så da skal vi teste! Veldig, veldig spennende dager. Kona maser mer enn meg på om jeg føler meg gravid eller ikke, men det er kanskje ikke så rart, for hun kan jo ikke kjenne etter selv :fnise: Jeg synes brystene mine har blitt dobbelt så store den siste uka, men kjenner typisk mens-murring i magen i dag... Ingen vits i å tenke så mye på det, men det er jo VELDIG SPENNENDE DA!

Har aldri i mitt liv hatt noen som helst sjans til å være gravid før, så det psyka meg litt ut dagen etter at inseminasjonen. Sprøtt å tenke på at sædcellene hans kanskje svømte rundt i meg i mange dager. Er det sånn damer som har sex med menn har det hele tida? Andres svømmende celler inne i kroppen? Mye jeg aldri har tenkt på før :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, måtte le av den beskrivelsen. Andres svømmende celler inne i kroppen hele tida :fnise:

Ja, det føles litt sånn. Gullfiskbollen, kaller jeg meg selv. 

For en interessant gjeng da! Dette blir sikkert en bra dagbok å følge :popcorn:

Håper det gikk bra med inseminasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi testet i morges, og så kom det to streker. Det er helt sykt! :rodmer:

Kjenner helt urettferdig å bli befruktet på første forsøk, når så mange andre bruker årevis! Hva er sjansen for det, liksom? At kroppen min skulle begynne å duplisere seg første gang i løpet av livet at den kom i kontakt med sæd? :fnise: Er vel litt tidlig å begynne å tenke på meg sjøl som gravid i uke 4, det er jo knapt en celleklump, men da er vi i alle fall fertile både jeg og barnefar, og det er jo kjekt å vite, for hvis dette ikke går, så er det jo bare å prøve igjen! Wæææ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens korteste prøverdagbok? :fnise:

Edit: Gratulerer!

Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens korteste prøverdagbok? :fnise:

Edit: Gratulerer!

Eh, ja, kanskje verdens korteste prøvedagbok :) Men vi får se om den sitter, da...! Håper det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...