Gå til innhold

Mary Kay hudpleieprodukter; erfaringer??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, melatonin skrev:

Klagde, men fikk ikke penger tilbake. Desverre. Fikk beskjed om at jeg hadde brukt det for lenge til å kunne få det. Lukter litt løgn :PMen lenge siden nå.

Så dårlig. De lokker med den garantien sin, men når det først kommer til stykke virker det som man må krangle i evigheter for å få tilbake pengene, så alle bare gir opp 😒

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt Mary Kay-produkter i mange år. Jeg bruker stort sett bare ansiktskrem og foundation til vanlig. Pluss sminken. Grunnen til at jeg har brukt Mary Kay er først og fremst fordi det er lettvint. Jeg sender en e-post til konsulenten min når jeg trenger noe og så ligger det i posten et par dager senere. Jeg får en e-post 3-4 ganger med litt reklame og mulighet for bestilling. I tillegg er konsulenten utrolig flink til å finne sminke i riktige farger til meg. Det er et pluss. Men at produktene er noe bedre enn det du får kjøpt på parfymeri tror jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kanutte skrev:

Jeg har brukt Mary Kay-produkter i mange år. Jeg bruker stort sett bare ansiktskrem og foundation til vanlig. Pluss sminken. Grunnen til at jeg har brukt Mary Kay er først og fremst fordi det er lettvint. Jeg sender en e-post til konsulenten min når jeg trenger noe og så ligger det i posten et par dager senere. Jeg får en e-post 3-4 ganger med litt reklame og mulighet for bestilling. I tillegg er konsulenten utrolig flink til å finne sminke i riktige farger til meg. Det er et pluss. Men at produktene er noe bedre enn det du får kjøpt på parfymeri tror jeg ikke. 

 Skjønner. Alle konsultene som har prøvd å selge til meg bruker argumenter uten noe hold. Sånn som "det er det beste du får tak i" "det er så billig iforhold til hvor mye du får" osv. Spør jeg spesifikt om noe, så klarer de ikke å svare. Ikke fristende å kjøpe produkter fra noen som ikke vet hva de driver med, men produktene kan jo være bra. Bare useriøst og slitsomt med alt maset itilegg😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vinky skrev:

 Skjønner. Alle konsultene som har prøvd å selge til meg bruker argumenter uten noe hold. Sånn som "det er det beste du får tak i" "det er så billig iforhold til hvor mye du får" osv. Spør jeg spesifikt om noe, så klarer de ikke å svare. Ikke fristende å kjøpe produkter fra noen som ikke vet hva de driver med, men produktene kan jo være bra. Bare useriøst og slitsomt med alt maset itilegg😫

Og hadde min vært masete og pushy hadde hun mistet meg som kunde for lenge siden. Rett og slett. For meg har det også vær en venninnegreie. Jeg er ikke venninne med konsulenten, men ei venninne og jeg har hatt kundekveldene hos konsulenten som ett av våre treffpunkt.  Nå har hun sluttet å ha kundekvelder og er nok i ferd med å miste meg som kunde også.

Igjen, hvis noen direkte spør meg om produktene jeg bruker så svarer jeg at jeg personlig er fornøyd, men at jeg sikkert hadde vært like fornøyd med en tilsvarende serie fra parfymeri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner 3 MK konsulenter, så er kanskje annerledes med meg men da min venn kjøpte hudpleieserie og fikk reaksjoner, fikk hun pengene tilbake fra en av MK konsulentene jeg kjøper. Får du ikke penger tilbake er du bare uheldig med dårlig konsulent. Er enig at MK er et bra merke, men veldig overpriset. Foretrekker heller mine Koreanske og Japaneske hudpleieprodukter.

Anonymkode: a043a...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mk serien til mannen min, og er veldig fornøyd. Men enig i at det er dyrt...

Anonymkode: 117c4...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Har hørt det er mye sterke syrer/kjemikalier i hudkremene deres, har ikke testet selv, bare lest om. Ville styrt unna om man har sensitiv hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet en håndkrem og noe sminke. Kvaliteten på det var grei nok, men syntes det var altfor dyrt i forhold til andre produkter i samme prisklasse.

At de tester på dyr og selgerne er hjernevaskede idioter er en veldig god grunn til å holde seg unna. Det er praktisk talt pyramidespill.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd et par produkter som jeg fikk i gave. En ansiktskrem som jeg fikk utslett og rød hud av, og så en rensekrem som svir som bare pokker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2015 den 21.10, melatonin skrev:

-

Etter hvert ble huden sår og øm, fikk harde små knupper som ble til små irriterte sår. Har aldri hatt problemer med kviser før bare så det er sagt! Konsulenten sa det var bare huden som renset seg, og ville bedre seg etter et par uke... et par uker my ass! Avsluttet mary kay og gikk over til noe annet, og ble så mye bedre relativt fort. Anbefaler ikke may kay i det hele tatt, men det kun bassert på mine erfaringer da.

Jeg har så og si samme erfaring som deg! For et års tid siden fikk jeg en prøvepakke med rens, toner og ansiktskrem, som visstnok skulle være "perfekt" for min fete hudtype. Etter noen dager/ en ukes tid fikk jeg små rosa-hvite nupper i halve ansiktet fra kinnene og ned til haka som liknet små kviser. Huden begynte å svi som bare søren hver gang jeg skylte ansiktet i vann om kvelden og morgenen. Den føltes også helt ruglete å ta på, akkurat som sandpapir. Det sved noe helt forferdelig. Konsulenten min hadde ikke hørt om noe liknende og sa jeg kunne kutte ut rens og toner i en uke og begynne igjen forsiktig etter det, nei takk! Produktene endte fort i søpla for å si det sånn. Renset kun med vann og smurte ansiktet med Spenol for å stabilisere huden igjen. Aldri mer om jeg skal tilbake til MK-produkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...